2024-04-24, 22:10
Medlem
3N37s avatar
Jag följer Trump på Truth Social. Ett återkommande budskap är att "allt" är "unfair". Jag har under april månad hittills fått ca 120 mejl från Trump. Det alla utom ett har gemensamt är att jag ska bidra med pengar. Det börjar med $20,24 och vidare till $47 för att sluta någonstans norr om $ 3000. Siffran inom parantes är antal gånger.
Erbjudande om Trump Golden Status (5).Vem ska bli vice president (4) Erbjudande om Trump Life Membership (5). Maga kepsar olika sorter (18). Trump vill intervjua mig (9). Trump Social Agenda Survey (4). Erbjudande om Trump Metal Black Card (3). Erbjudande att gå med i Trump advisory board (2). Maga tröjor (5). Trump dörrmatta (4). Stand with Trump (23). Inbjudan till Mar-a-Lago (9).
Undantaget då. Trump vill att jag ska skicka en födelsedags hälsning till hans hustru.... En sak som slår mig är hur lika alla mejlen är i upplägg. Han vill också att man ska förbinda sig att bidra med en summa varje månad. Dessutom ett extra bidrag i slutet på månaden... Skulle vara intressant att veta hur mycket han drar in och framförallt vart pengarna går.
Citera
2024-04-25, 06:56
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Jag följer Trump på Truth Social. Ett återkommande budskap är att "allt" är "unfair". Jag har under april månad hittills fått ca 120 mejl från Trump. Det alla utom ett har gemensamt är att jag ska bidra med pengar. Det börjar med $20,24 och vidare till $47 för att sluta någonstans norr om $ 3000. Siffran inom parantes är antal gånger.
Erbjudande om Trump Golden Status (5).Vem ska bli vice president (4) Erbjudande om Trump Life Membership (5). Maga kepsar olika sorter (18). Trump vill intervjua mig (9). Trump Social Agenda Survey (4). Erbjudande om Trump Metal Black Card (3). Erbjudande att gå med i Trump advisory board (2). Maga tröjor (5). Trump dörrmatta (4). Stand with Trump (23). Inbjudan till Mar-a-Lago (9).
Undantaget då. Trump vill att jag ska skicka en födelsedags hälsning till hans hustru.... En sak som slår mig är hur lika alla mejlen är i upplägg. Han vill också att man ska förbinda sig att bidra med en summa varje månad. Dessutom ett extra bidrag i slutet på månaden... Skulle vara intressant att veta hur mycket han drar in och framförallt vart pengarna går.
Måste vara skoj och vara på ett forum som spammar dig med en satans massa mail, för det är ju nått man verkligen inte vill veta av.

Det är antagligen någon anställd som skriver dessa mail och på uppdrag av donalds.
Undrar hur en som gillar donalds mycket, gillar alla dessa mail, för även den personen borde bli rätt trött på rensa ut alla dessa mail.

Ingen nyhet idag dock, men Nikki Hailey som drog sig ur racet för en månad sedan tar 16,5% av rösterna ändå.
Verkar som det finns en direkt ilska mot donalds bland republikanerna.
Citera
2024-04-25, 10:07
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Måste vara skoj och vara på ett forum som spammar dig med en satans massa mail, för det är ju nått man verkligen inte vill veta av.

Det är antagligen någon anställd som skriver dessa mail och på uppdrag av donalds.
Undrar hur en som gillar donalds mycket, gillar alla dessa mail, för även den personen borde bli rätt trött på rensa ut alla dessa mail.

Ingen nyhet idag dock, men Nikki Hailey som drog sig ur racet för en månad sedan tar 16,5% av rösterna ändå.
Verkar som det finns en direkt ilska mot donalds bland republikanerna.
Jag har är intresserad av politik även amerikansk. Trump är för att utrycka sig milt lite speciell. Enligt en medicinsk kunnig person i min bekantskapskrets så har Trump troligen en Narcissistisk personlighetsstörning. Jag tror inte heller att T skriver dessa mejl själv men de stör mig inte. Varje gång jag får ett mejl så funderar jag vad är det nu han vill ha pengar för.
OM jag skulle ledsna så kan jag faktiskt avregistrera mig.
Citera
2024-04-25, 14:10
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Jag har är intresserad av politik även amerikansk. Trump är för att utrycka sig milt lite speciell. Enligt en medicinsk kunnig person i min bekantskapskrets så har Trump troligen en Narcissistisk personlighetsstörning. Jag tror inte heller att T skriver dessa mejl själv men de stör mig inte. Varje gång jag får ett mejl så funderar jag vad är det nu han vill ha pengar för.
OM jag skulle ledsna så kan jag faktiskt avregistrera mig.
Det finns inget sätt att undanbe dessa mail, eller unsubsrcirbe?
För det vore ju tråkigt om bara alternativet är att avregga sig från siten, om man nu är nyfiken vad donalds säger.

Jag skulle inte gilla så mycket skräpmail, men som du säger så är det nog lite fascinerande och se vad man ska få för pengarna, och med tanke på att vi förstår de mesta går till donalds advokater.
Citera
2024-04-25, 15:04
Medlem
Vilken vikt har egentligen Donald Trump med tanke på hans hamburgerdiet?
https://twitter.com/CalltoActivism/status/1695096855657316433
Citera
2024-04-25, 17:17
Medlem
3N37s avatar
Citat:
För det vore ju tråkigt om bara alternativet är att avregga sig från siten, om man nu är nyfiken vad donalds säger.

Jag skulle inte gilla så mycket skräpmail, men som du säger så är det nog lite fascinerande och se vad man ska få för pengarna, och med tanke på att vi förstår de mesta går till donalds advokater.
Att DJT har dryga advokatkostnader är ju allmänt känt. Likaså att han inte vill betala för något själv.
Jag har ett drygt dussintal böcker om Trumpen både de som hyllar honom och även de som har en avvikande åsikt.
Två böcker som säger mycket om DJT är "Commander in Cheat" av Rick Reilly som handlar om hans förhållande till golf. Den andra är "Too Much And Never Enough" av Mary Trump som är hans brorsdotter och även psykolog. Jag har vänner i USA som är fullständigt övertygade om att T vann valet osv. När vi träffas så pratar vi om allt annat än DJT.
Citera
2024-04-25, 19:08
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vilken vikt har egentligen Donald Trump med tanke på hans hamburgerdiet?
https://twitter.com/CalltoActivism/status/1695096855657316433
Runt 150kg skulle jag tro.

Han har dock förvånansvärt inte ett enda grått hårstrå. Måste bero på generna
Citera
2024-04-25, 19:08
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:

Kan inte du klistra in dem i tråden då och då?

Vore kul att se vad han tigger pengar om denna vecka.
Citera
2024-04-25, 19:12
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Kan inte du klistra in dem i tråden då och då?

Vore kul att se vad han tigger pengar om denna vecka.
Jag är inte på false social, och när jag hör de spammar mail så är jag bara än mindre intresserad.
Citera
2024-04-25, 19:14
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Jag är inte på false social, och när jag hör de spammar mail så är jag bara än mindre intresserad.
Mitt favorit mail från Trumps save America PAC

"they've just raided my home Mar a Lago. Send money now"
Citera
2024-04-25, 19:15
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Mitt favorit mail från Trumps save America PAC

"they've just raided my home Mar a Lago. Send money now"
Haha, men donalds förstod där att detta kommer kosta mig multum med dollars
Citera