2024-06-26, 11:31
Medlem
3N37s avatar
Med debatten Trump/Biden runt hörnet så är det fler "tiggar mejl" än någonsin. Alltifrån att DJT ska ha en svart MAGA keps på sig när han åker till debatten. Den är väldigt eftertraktad och snart slut men han har sparat en till mig. Den kostar bara $47.En kaffe mugg med Trumpens nylle på för $47. Ännu en inbjudan till Trump Advisory Board.Kostar bara $35. Men de här två är i en klass för sig.
FROM THE PERSONAL COLLECTION OF DONALD J. TRUMP
Friend, I know what I’ll be wearing on the day we take back the White House.
A TRUMP GOLD USA FLAG PIN made RIGHT HERE in America!
Before they’re released to the public, do you want one too?
I saved this one just for YOU!
Trump Gold USA Flag Pins are only for real American Patriots who:
#1 STOOD WITH TRUMP as my beautiful Mar-a-Lago home was raided.
#2 Peacefully REBELLED against the corrupt Biden regime and their SOVIET-STYLE show trials.
#3 NEVER SURRENDERED our country to the forces of evil that occupy the White House.
That means YOU, Friend.
My team is standing ready to ship one right to your door.
Everybody wants one, but this Trump Gold USA Flag Pin is JUST FOR YOU!

Kostar bara $20,24.
Den här har Donald Jr. som avsändare.
MY DAD WOULD LOVE TO HEAR FROM YOU!
We all know that Donald Trump is the GREATEST President of our lifetime.
That’s why it’s really important to me that he knows just how much the American People appreciate him.And I can’t do it without YOU.
Before he steps onto the debate stage, I'm putting together a special THANK YOU CARD with MILLIONS of signatures from top supporters - and I've saved YOUR SPOT at the top!
I’m giving this card to my dad as soon as he finishes wiping the floor with Biden.
When you sign his card before the debate, you can even leave a personal note for him to read - he will love it!I know he’ll be excited to read your name and message of support when I give him his card. SIGN HERE AND I’LL MAKE SURE HE SEES IT!

Att få sätta sitt namn på "kortet" kostar bara $20,24.
Senast redigerad av 3N37 2024-06-26 kl. 11:35.
Citera
2024-06-26, 14:38
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
De flesta av dessa figurer är ju registrerade Republikaner och brukar donera till den Republikanska presidentkampanjen men nu säger de stopp.

De kan tolerera Biden men Trump är de helt enkelt rädda för. Han är galen.

Kan man tolerera Biden är man per definition ond eller korkad. Dessa är med andra ord onda, och därmed är det bara positivt (och väntat) att de tar avstånd från Trump. Jag har svårare med personer som står och väger mellan alternativen. Dessa är förmodligen inte onda utan bara korkade och otillförlitliga.
Citera
2024-06-26, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Har du själv köpt väldigt mycket Trump-merch? Eller prenumenerar du på hans nyhetsbrev för att du upplever att det finns ett nyhetsvärde i att återrapportera de ganska standardiserade budskap som den här typen av utskick från politiska kampanjer nästan alltid innehåller?
Citera
2024-06-26, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Har du själv köpt väldigt mycket Trump-merch? Eller prenumenerar du på hans nyhetsbrev för att du upplever att det finns ett nyhetsvärde i att återrapportera de ganska standardiserade budskap som den här typen av utskick från politiska kampanjer nästan alltid innehåller?
Så du menar på allvar att även demokraterna skickar ut sånt här skit? Något exempel du kan länka till?
Citera
2024-06-26, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Så du menar på allvar att även demokraterna skickar ut sånt här skit? Något exempel du kan länka till?
Ja, jag vågar nog sticka ut hakan och påstå att nyhetsbrev från politiska kampanjer existerar. Dock har jag ingen anledning att själv prenumenera på sådana utskick, speciellt inte från ett land jag inte har rösträtt i.
Citera
2024-06-26, 17:56
Medlem
Citat:
Ja, jag vågar nog sticka ut hakan och påstå att nyhetsbrev från politiska kampanjer existerar. Dock har jag ingen anledning att själv prenumenera på sådana utskick, speciellt inte från ett land jag inte har rösträtt i.
Jaha. Du drog på typiskt sektmaner din skit ur arslet. Inte lurar det nån.
Citera
2024-06-26, 18:08
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Nej jag har inte köpt vare sig en keps mugg eller en pin. Sen ett välment råd.... Om du inte gillar ett inlägg av någon anledning. Ta ett par djupa andetag först. Det kan det ju faktiskt vara så att andra här på forumet kan finna inlägget av intresse.
Senast redigerad av 3N37 2024-06-26 kl. 18:18.
Citera
2024-06-26, 18:19
Medlem
klybans avatar
Citat:
Med debatten Trump/Biden runt hörnet så är det fler "tiggar mejl" än någonsin. Alltifrån att DJT ska ha en svart MAGA keps på sig när han åker till debatten. Den är väldigt eftertraktad och snart slut men han har sparat en till mig. Den kostar bara $47.En kaffe mugg med Trumpens nylle på för $47. Ännu en inbjudan till Trump Advisory Board.Kostar bara $35. Men de här två är i en klass för sig.
FROM THE PERSONAL COLLECTION OF DONALD J. TRUMP
Friend, I know what I’ll be wearing on the day we take back the White House.
A TRUMP GOLD USA FLAG PIN made RIGHT HERE in America!
Before they’re released to the public, do you want one too?
I saved this one just for YOU!
Trump Gold USA Flag Pins are only for real American Patriots who:
#1 STOOD WITH TRUMP as my beautiful Mar-a-Lago home was raided.
#2 Peacefully REBELLED against the corrupt Biden regime and their SOVIET-STYLE show trials.
#3 NEVER SURRENDERED our country to the forces of evil that occupy the White House.
That means YOU, Friend.
My team is standing ready to ship one right to your door.
Everybody wants one, but this Trump Gold USA Flag Pin is JUST FOR YOU!

Kostar bara $20,24.
Den här har Donald Jr. som avsändare.
MY DAD WOULD LOVE TO HEAR FROM YOU!
We all know that Donald Trump is the GREATEST President of our lifetime.
That’s why it’s really important to me that he knows just how much the American People appreciate him.And I can’t do it without YOU.
Before he steps onto the debate stage, I'm putting together a special THANK YOU CARD with MILLIONS of signatures from top supporters - and I've saved YOUR SPOT at the top!
I’m giving this card to my dad as soon as he finishes wiping the floor with Biden.
When you sign his card before the debate, you can even leave a personal note for him to read - he will love it!I know he’ll be excited to read your name and message of support when I give him his card. SIGN HERE AND I’LL MAKE SURE HE SEES IT!

Lite konstigt att de alltid sparar det sista hela tiden, du måste känna dig lyckligt lottad.
Detta tiggeriet är helt galet av donalds.

En sak som vore otroligt intressant, och det vore och se vad donalds drar in och på de olika sakerna.
Och vilken nivå av korkad detta kan vara.

Bry dig inte om mel, hen är bara ledsen att donalds har dessa tiggarbreven som ingen fått uppleva innan i politiken och på detta sätt.

Så fortsätt och posta när du får roliga tiggarbrev av donalds, vi alla älskar det även melvin.
Citera
2024-06-26, 18:30
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Lite konstigt att de alltid sparar det sista hela tiden, du måste känna dig lyckligt lottad.
Detta tiggeriet är helt galet av donalds.

En sak som vore otroligt intressant, och det vore och se vad donalds drar in och på de olika sakerna.
Och vilken nivå av korkad detta kan vara.

Bry dig inte om mel, hen är bara ledsen att donalds har dessa tiggarbreven som ingen fått uppleva innan i politiken och på detta sätt.

Så fortsätt och posta när du får roliga tiggarbrev av donalds, vi alla älskar det även melvin.
Jag tackar för de vänliga orden. Vad DJT drar in på sina tiggarbrev vore onekligen väldigt kul att få veta. Personligen så tror jag att Trump av princip inte lägger in sina egna pengar i kampanjen. Att US and A kan få en president som har ett antal olika "mentala problem" skrämmer mig.
Senast redigerad av 3N37 2024-06-26 kl. 18:43.
Citera
2024-06-26, 18:37
Medlem
3N37s avatar
Den här kom nyss och det är en goding....För bara $35.
THE GLOVES ARE COMING OFF!
I’m bringing out the BIG GUNS before I step into the ring with Crooked Joe Biden tomorrow - THAT MEANS YOU!
I’m not pulling any punches, so I’m inviting you to join my debate preparation team as an Official member of the TRUMP ADVISORY BOARD.
Sleepy Joe is relying on a cocktail of drugs to keep him upright and awake.
He’s relying on highly biased moderators like FAKE Tapper to feed him softball questions.
And he’s relying on his army of so-called fact checkers to spread LIE AFTER LIE on his behalf.
But I don’t need ANY of that, because I’m putting my faith in YOU!!
I have high expectations of my Advisory Board members, but given your impressive track record of support for our SAVE AMERICA movement, I have total confidence in YOU.
Tomorrow will be TOO LATE, join my Advisory Board TODAY and let’s show Crooked Joe Biden what MAGA IS MADE OF! WITH YOU BY MY SIDE, WE WILL MAKE AMERICA GREATER THAN EVER BEFORE!
Citera
2024-06-26, 20:15
Medlem
Citat:
Nej jag har inte köpt vare sig en keps mugg eller en pin. Sen ett välment råd.... Om du inte gillar ett inlägg av någon anledning. Ta ett par djupa andetag först. Det kan det ju faktiskt vara så att andra här på forumet kan finna inlägget av intresse.
Vad får dig att tro att jag inte gillade ditt inlägg? Jag var bara genuint nyfiken. Ett välment råd, om någon citerar dig behöver det inte alltid tolkas på ett aggressivt eller hotfullt sätt.
Citera
2024-06-26, 20:23
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Den här kom nyss och det är en goding....För bara $35.
THE GLOVES ARE COMING OFF!
I’m bringing out the BIG GUNS before I step into the ring with Crooked Joe Biden tomorrow - THAT MEANS YOU!
I’m not pulling any punches, so I’m inviting you to join my debate preparation team as an Official member of the TRUMP ADVISORY BOARD.
Sleepy Joe is relying on a cocktail of drugs to keep him upright and awake.
He’s relying on highly biased moderators like FAKE Tapper to feed him softball questions.
And he’s relying on his army of so-called fact checkers to spread LIE AFTER LIE on his behalf.
But I don’t need ANY of that, because I’m putting my faith in YOU!!
I have high expectations of my Advisory Board members, but given your impressive track record of support for our SAVE AMERICA movement, I have total confidence in YOU.
Tomorrow will be TOO LATE, join my Advisory Board TODAY and let’s show Crooked Joe Biden what MAGA IS MADE OF! WITH YOU BY MY SIDE, WE WILL MAKE AMERICA GREATER THAN EVER BEFORE!

Finner inget anmärkningsvärt i denna text.
Annars ett utmärkt inlägg som skulle passa i vilken normal politisk kampanj som helst.
Välskrivet och kortfattat.

Att den sittande presidenten, såsom det beskrivs, skulle vara beroende av ett flertal droger är gräsligt, men inget som förvånar då alla i USA utom just Donald Trump framstår som mer eller mindre narkomaner enligt hur åtminstone jag tolkar vad som skrivits om USA sedan länge.

Trump hävdar ju själv, såvitt jag förstår, att han aldrig någonsin använt alkohol och droger i någon form. Skulle han ljugit därom, skulle saken ha motbevisats genom vittnen och fotografier.

Att Sverige beskrivs som "Lilla USA" är naturligt då bägge ländernas befolkningar kan indelas i
alkoholister, läkemedelsmissbrukare, narkomaner och blandmissbrukare. Med undantag av DT och JF från respektive länder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in