Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Vad är fel i återgivningen menar du?
donalds får väl stämma Stormy om hen tycker det är fel, det är så deras rättssamhälle fungerar.
Men du pratar om värdegrund, empati och så vidare, blir rätt komiskt när donalds sätter på porrstjärna samtidigt som frugan är på G att föda hens barn.
Och varför får inte enskilda kvinnor dominera för, är det bara för hon är elak och återger mötet med donalds?
Nej det inte jag som pratar om "värdegrund" och "empati". Tvärtom, jag nämnde moral, vilket är det direkt motsatta till dessa påhittade begrepp som andra ständigt pratar om.
"värdegrund och empati" var något som uppstod i nazisternas Tyskland, och i Sverige som var en "humanistisk stormakt" redan för 100 år sedan. Alla som "saknar empati" och bryter mot den "gemensamma värdegrunden" skall tydligen avrättas om jag tolkat den västerländska politiken rätt.
Jag finner inget anmärkningsvärt i Trumps privatliv, oavsett vad som där skulle utspela sig. Om media skriver om privata angelägenheter, har media förverkat sitt förtroendekapital. Och det har hela den västerländska kulturen redan gjort.
Trump verkar vilja stoppa massinvandringen av lägre stående, vilket är berömvärt. Vidare så tycks han sakna respekt för kvinnor, vilket jag finner oerhört sympatiskt.
I sina uppträdanden, av video-och filminspelningar att döma framstår Trump som en av de bästa presidenter som jag sett på TV iaf. En lika vältalig som trevlig person med sunda värderingar. Påminner lite om Göran Persson.