• 1
  • 2
2017-11-30, 23:39
Medlem
Hur får man kontakt med sin skyddsängel, någon som har erfarenhet och kunskap kring detta?
Citera
2017-11-30, 23:42
Medlem
La-Habanas avatar
Det går men det är avancerat magnetism eller seanser, lättast är att be Gud om det då kanske man får en känsla eller drömmar 😊
Citera
2017-12-01, 08:07
Medlem
Om det nu finns något sådant skulle jag rekommendera meditation .... där du bygger " ett hem" i det astrala planet där du sedan bjuder in personen.
Citera
2017-12-01, 10:00
Medlem
enfindams avatar
Jag vill råda dig att vara försiktig bara, jag har tyvärr erfarit att änglar kan komma för nära. Låt dom kontakta dig när du behöver hjälp, dom är med dig hela tiden.
Citera
2017-12-01, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag vill råda dig att vara försiktig bara, jag har tyvärr erfarit att änglar kan komma för nära. Låt dom kontakta dig när du behöver hjälp, dom är med dig hela tiden.

Hur menar du då, att änglarna kommit för nära?
Citera
2017-12-01, 15:24
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentaltRetarderad
Hur menar du då, att änglarna kommit för nära?
Jag har haft en ängel som tidvis har kommit lite för nära vilket har varit påfrestande. Ängeln har lagr sig i vardagliga spörsmål och utövat viss kontroll över mig. Jag tror att den är på väg att släppa taget nu.
Citera
2017-12-01, 15:40
Medlem
Dreamtimes avatar
Citat:
Jag har haft en ängel som tidvis har kommit lite för nära vilket har varit påfrestande. Ängeln har lagr sig i vardagliga spörsmål och utövat viss kontroll över mig. Jag tror att den är på väg att släppa taget nu.

Det du beskriver är ett samhällsproblem utan dess like. Jag måste tex alltid ta mjölken som står längst in, längst ner i kylen vilken medför ett jävla rotande.
Detta är ingen tvångstanke utan för att min skyddsängel säger det till mig. Så är det alltid när jag ska gå och handla vilket medför ogillande blickar från personal och andra kunder. Dessutom är det tidskrävande och jobbigt att ha en Skyddsängel som ska lägga sig i mina mjölkval. Det har gått så långt att jag nu undvikit att handla mjölk vilket straffat mig i benskörhet pga kalciumbristen.
Citera
2017-12-01, 15:42
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamtime
Det du beskriver är ett samhällsproblem utan dess like. Jag måste tex alltid ta mjölken som står längst in, längst ner i kylen vilken medför ett jävla rotande.
Detta är ingen tvångstanke utan för att min skyddsängel säger det till mig. Så är det alltid när jag ska gå och handla vilket medför ogillande blickar från personal och andra kunder. Dessutom är det tidskrävande och jobbigt att ha en Skyddsängel som ska lägga sig i mina mjölkval. Det har gått så långt att jag nu undvikit att handla mjölk vilket straffat mig i benskörhet pga kalciumbristen.
Det är lätt att raljera när man inte känner till mina problem.
Citera
2017-12-01, 16:04
Medlem
Dreamtimes avatar
Citat:
Du kan behöva offerkoftan nu när det är vinter och kallt
Citera
2017-12-01, 16:22
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentaltRetarderad
Hur får man kontakt med sin skyddsängel, någon som har erfarenhet och kunskap kring detta?

Varför frågar du oss? Det är ju din skyddsängel. Vad är det för skitängel som inte vakar över dig? Säg åt ängeln att du vill komma i kontakt så borde hen höra det när hen vakar över dig. Eller så skriver du en lapp och tejpar fast på bröstet, utifall ängeln skulle råka vara på semester just när du säger att du vill komma i kontakt. Om ängeln inte vill ha kontakt med dig, då finns inget att göra åt saken. Det finns inget hokuspokus som kan tvinga änglar att prata med dig. Du får reklamera ängeln hos gud om du är missnöjd.
Citera
2017-12-01, 16:24
Medlem
Kobolds avatar
Citat:

Du har säkert problem, men det är ingen annan än du som tror att änglar är orsaken.
Citera
2017-12-01, 16:27
Medlem
La-Habanas avatar
i vanliga fall kan demoner komma innan skyddsängel eller någon annan person kommer så därför man ska gärna be innan, annars be personen sträcka sin han om du känner att hans hand är som ingenting typ luft så ber du personen dra i herrens namn därför en demon du har;
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in