Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-29, 23:06
  #1
Medlem
Jag har en android sony xperia. Den stjäl mina sms och arkiverar dem nånstans. Ibland kommer de fram
när det kommer ett nytt sms som jag inte hinner läsa. och då kan jag trycka fram dem. Jag undrar var i herrans namn de ligger. Flera företag skickar ju sina fakturor per sms. Är rädd varje månad att jag missat någon.
Citera
2017-11-30, 04:20
  #2
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradgudarsland
Jag har en android sony xperia. Den stjäl mina sms och arkiverar dem nånstans. Ibland kommer de fram
när det kommer ett nytt sms som jag inte hinner läsa. och då kan jag trycka fram dem. Jag undrar var i herrans namn de ligger. Flera företag skickar ju sina fakturor per sms. Är rädd varje månad att jag missat någon.

Pröva först med en annat sms-programvara. Ser du dem då ligger de lagrade i databasen.

Se till att automatiskt spara ner sms:en i din Dropbox eller Google Drive. Då har du en back-up i molnet oavsett om du byter telefon eller får den stulen.
Citera
2017-12-01, 19:21
  #3
Medlem
Tack för ditt svar. Först får jag erkänna att jag är men jag är fullständigt novis när det gäller dessa mobiler. Jag har ingen app som heter dropbox. och ingen Drive. Jag har appar som heter Gmail Google inställningar och en röd app som heter g+ samt en blå app med g. är det något av dessa?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback