Citat:
Ursprungligen postat av
Jecke
Jo....jag märker det.
Och det är det där med att ha svårt att släppa något som är problemet.
Förstå mig rätt nu, du diskuterade bra i tråden om Ahed Tamimi, inte så vi höll med varandra men inget Anti-Semite o sånt. Sen sitter du här i ett inlägg efter och pratar om delfiner i microvågsugn.
Och lobbar för jag ska inte ha rätt i något du själv gjorde väldigt likande.
Jag blev besviken, helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jecke
Du är judekonspirationsteoretiker men är inte medveten om att judar utgör 9% av delstaten New Yorks befolkning?
https://en.wikipedia.org/wiki/Jews_in_New_York_City
Och i Manhattan så är de 20%...
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_New_York_City#Diversity_of_New_Yor k_City's_boroughs
Problemet är att du tar upp judar som de skyldiga, i en händelse där det är högst tvivelaktigt att det är så. Och sedan understödjer du detta genom att tala om något annat än den händelse som tråden handlar om.
Judar var inte inblandade som offer eller gärningsmän i någon utsträckning som kan ses som onormalt, och motivet och skälet är rätt lättförklarat och lättförståeligt och har ingenting med judar att göra.
Men att jag säger att de vad judar som filmade allt innebär inte att det är en Universial Sanning som alla måste tro på.
Och jag vänder gärna på det och hur fruktansvärt enkelt man ger muslimer skulden, nåns kusin hörde i Kebabkön hur nån skrikit ”Allahu Akbar” och Voilà: Muslimer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jecke
Om du inte gillar delfiner eller gnomer så kan man skrika om nazister, kommunister, buddister, skidåkare, djurvänner, grönsaksodlare eller något annat som existerar, och som heller knappast hade något med det hela att göra, även om säkert flertalet av de inblandade åt grönsaker och ett flertal vittnen troligen var vegetarianer.
Jag ogillar fulspelet, både du och Bernard_Law förstod vad jag menade, men började yra om helt sjuka saker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jecke
Dina bevis för judarnas inblandning lämnar nämligen väldigt snabbt själva händelsen som tråden handlar om, och börjar snacka om andra händelser istället. Och det är det som är problemet. Vill du diskutera hur dessa händelser hänger ihop med varandra, så finns det trådar för det. Bara det att ni inte gillar de trådarna eftersom de enda som är intresserade av att läsa de trådarna är ni själva.
Vadå lämnar vad tråden handlar om snabbt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jecke
Jag kallade henne inte för "crisis actor", jag sade:
Med tanke på ditt normala snack om "crisis actors" och liknande, så är det jävligt konstigt att du inte reagerar på att i alla dessa filmer så är det väldigt tydligt att det handlar om propaganda för palestinska syften.
(FB) Ahed Tamimi, 16 en av alla barn gripna av Ockupationsmakten i Palestina
För det är just jävligt tydligt att hon har deltagit i palestinsk propaganda innan den här händelsen. Det finns mängder av filmer på henne, från långt innan den här händelsen, som är av väldigt god kvalité och uppenbart filmade och redigerade av någon som har betydligt bättre utrustning än enbart en iPhone att filma med.
Ja, och de får du naturligtvis undra de jag förvånades över är att du sedan sitter och argumenterar för att jag ska inte få nämna att de var judar som filmade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jecke
Och återigen så ger du en länk till en helt annan händelse, som inte har något med saken att göra.
Det är precis det som är problemet.
Du vill inte diskutera terrordådet i New York, du vill diskutera judarnas makt och inflytande och deras false-flag operationer och liknande.
Lägg av, kolla inlägget, de är 3 st. Edits med kommentarer på nyhetssändningar och och så vem som filmat.
Att jag ville diskutera judars makt och diverse random False Flag Operationer är helt fel, och en konstig tolkning utifrån mitt inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jecke
Och det tycker jag att du ska få göra. Men jag tycker också att du ska göra det i en egen tråd istället för att kapa en existerande tråd som handlar om en specifik händelse.
Nej, dels bryter de mot regel 0.02 (
Flashback Regler) och dels är sionistiska lösning med apartheidregler avskyvärda, hitte-på regler och verkligen dödsstöten för Flashback.
Det här forumets styrka har vart att olika diskussioner, åsikter etc kan mötas, och speciella regler för skydda judar och egna trådar, seriöst ni har spårat ut nu
Det finns ingen vinst i varken Apartheidreglerna eller Jude beskydd.
Det handlar inte om ni måste hålla med, men ni vill tysta mig och ha nån egen avdelning pga. en hitte-på regel.
Hur triggande kan de där inlägget va?
Bara gå vidare till nästa, kommentar om vad Aftonbladet skriver, om nån alban i St. Etienne och så vidare.