Citat:

Ursprungligen postat av 
Merapi

Säg mig? Ställer du dig kritisk till andra folkrörelser, där individuella människor berättar om sina privata upplevelser? 
För det är ju just "kritiken" du ägnar dig åt på detta forum, knappast upprördheten över vad som berättats...och den massiva våg av berättelser som avslöjar att sexuella trakasserier förmodligen är fan så mycket mer vanligt än vad "vi" trott. DET upprör dig inte alls...näääää, däremot historia nr 46 789! som minsann!!!! ev. inte var sann.
och man nr 45 876 som ev. var oskyldig.

Jag har upplevt, sett, hört sexuella trakasserier så långt som jag kan minnas men som alltid så har det aldrig varit intressant när så sker o drabbar i folkdjupet.
Lite annat mot i nöjes/kändis världen, där folk tänjer gränserna, kokainet... dom framgångsrika och svansen, eller ta idrotten, kurade personer man som kvinna med ett libido som pumpar i 180 oj oj vad det hoppas bock!
I mogen ålder vill man minnas på ett annat sätt med sig själv utanför med glorian på huvudet.
Där har vi ena sidan av myntet och nej jag köper sällan drev som går uppifrån och ned.