En versttning av den dr texten skulle inte bli s bra om du frgar mig. Texten skulle iaf tappa mycket av den humor som den innehller. Kul att lsa och skerligen till hjlp fr mnga pojkvaskrar!
En versttning av den dr texten skulle inte bli s bra om du frgar mig. Texten skulle iaf tappa mycket av den humor som den innehller. Kul att lsa och skerligen till hjlp fr mnga pojkvaskrar!
Hey, man kan skriva med humor o slang p svenska ox...underskatta inte vrat vackra sprk!
Rolig guide som gjorde mig rtt pilsk fram till meningen Think of the clit as a tumor in a pile of earlobes.
Yeah, that would get you in a pussy-eating mood, wouldn't it?
Vad r det med mn och frfulande, egentligen?
Mste highlighta tv Mycket Viktiga saker ur denna guide.
1) Om du visar att du blir kt av att slicka, blir hon dubbelt s p. Stna och morra och brumma sdr manligt och bits p insidan av lren och prata med fittan och tala om allt vad du ska gra med den.
h *blir lite yr*
2) Om hon rycker till och drar tillbaka bckenet nr du rr vid klitoris, gr du det fr hrt. Ltta, ltta, ltta.
Jag tyckte det var roligt det dr mad att "man inte skulle bita fittan, och har du problem med att frst det, nr det nu har frklarats fr dig, s br du hlla dig till att enbart runka".
Mste highlighta tv Mycket Viktiga saker ur denna guide.
1) Om du visar att du blir kt av att slicka, blir hon dubbelt s p. Stna och morra och brumma sdr manligt och bits p insidan av lren och prata med fittan och tala om allt vad du ska gra med den.
Prata med fittan? Jag gar svrt att hlla mig fr skratt nr jag frsker se det framfr mig.
Prata med fittan? Jag har svrt att hlla mig fr skratt nr jag frsker se det framfr mig.
Vassego
Nr jag tnker p det har jag svrt att hlla mig ifrn att frgripa mig p min granne
Mmm, den hrligaste lilla fittan i vrlden! Jag ska smeka din lena kulle tills du ppnar dig fr mig, jag ska glida in mellan dina lppar och smeka dig vt, jag ska njuta dig tills du gnyr. Din omjliga mjukhet gr mig omjligt hrd...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!