2018-01-29, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarek90
Känner den misstänkte!

Okej! Har han något namn?
Citera
2018-02-05, 14:35
Medlem
tarek90s avatar
Kan ej säga något om det!
Citera
2018-02-05, 14:43
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Kan ej säga något om det!

Till nästa gång, så önskar vi alla att du inte skriver att du vet men inte vill avslöja något. Då skriver man inget sådant, är vi överens?
Citera
2018-02-05, 14:46
Medlem
tarek90s avatar
Men det är inte meningen att hänga ut folk med namn ville bara skapa en diskution om att det inte var något planerat gjort av den skyldige!
Citera
2018-02-05, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Till nästa gång, så önskar vi alla att du inte skriver att du vet men inte vill avslöja något. Då skriver man inget sådant, är vi överens?

Citat:
Men det är inte meningen att hänga ut folk med namn ville bara skapa en diskution om att det inte var något planerat gjort av den skyldige!
Tarek90 din pajas, detta är Fb, logga ut och logga aldrig in igen. Tack.
Citera
2018-02-06, 11:40
Medlem
Citat:

Jag kan förstå om du inte vill avslöja hans namn, men kanske finns det något annat du kan dela med dig av? Som ålder exempelvis? Beteende efter smitningsolyckan? Vilken skola han går på?
Citera
2018-02-06, 16:36
Medlem
tarek90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricciarellis
Jag kan förstå om du inte vill avslöja hans namn, men kanske finns det något annat du kan dela med dig av? Som ålder exempelvis? Beteende efter smitningsolyckan? Vilken skola han går på?
16 år
Citera
2018-02-06, 23:52
Medlem
Efter kronandådet hade man ju hoppats på att han var mer rädd om livet kan man tycka och även andras
Citera
2018-02-07, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hicky
Efter kronandådet hade man ju hoppats på att han var mer rädd om livet kan man tycka och även andras

"Underbart" att du helt sonika bara utgår från att personen ifråga är elev/fd elev på Kronan
Citera
2018-03-27, 08:10
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
hallå hallå någon hemma
Vad är det med dig?
Polisen har hittat en misstänkt och utredningen pågår. Du och alla andra får reda på resultatet när det är klart.
Citera
2018-03-27, 13:58
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Oj oj oj well well well.
Vem är du lille vän, är du utredningsledare åklagare eller bara en snorunge?
Frågorna jag ställer är naturliga då jag själv bott i området och har barn, min undran över tystnaden är enormt stor.
Varför denna tystnad råder tystnadskultur nuförtiden i detta område.
Det hela är bedrövligt en ung kille ihjälkörd på en parkering.
Tala istället annars ligger denna surdeg kvar länge i många år.
Noll rätt!

Frågorna är naturliga visst, men du, jag och alla andra får vänta på svaren till dom finns och det har inte något med kultur att göra vad jag vet.
Visst är det bedrövligt, en tragedi för både offer och gärningsman med familjer, ingen tvekan om det.
Några "många år" kommer det inte att ta, men du får lugna dig lite.
Citera
2018-03-27, 21:48
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Noll rätt!

Frågorna är naturliga visst, men du, jag och alla andra får vänta på svaren till dom finns och det har inte något med kultur att göra vad jag vet.
Visst är det bedrövligt, en tragedi för både offer och gärningsman med familjer, ingen tvekan om det.
Några "många år" kommer det inte att ta, men du får lugna dig lite.
Så vem är du som tror att du skall avgöra vad jag skriver är det kul det du gör då.
Håll dig till ämnet då vilket var min avsikt att göra då jag anser det synnerligen suspekt att tråden tystnat helt.
Det är vad jag anser ett inslag av den tystnadskultur som råder i området ifråga.
Tycker det är viktigt att det tragiska med grabben löses och att den de skyldiga straffas och straffas hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in