2021-07-31, 20:01
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Vad är det som är positivt med dessa terrorister?

Ska det bli en somalisk maffia nu också?
Som om det inte räckte med alla andra jävla trubbelmakare.
Usch trodde först dom var ett charmigt dansband "shottaz", men nu ser jag att det är somaliska banditer
Citera
2021-07-31, 20:22
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersTengil
Usch trodde först dom var ett charmigt dansband "shottaz", men nu ser jag att det är somaliska banditer

Hehe, det charmiga dansbandet från Rinkeby gillar att begå grova brott.

Jag tycker det känns som polisen har skitdålig koll på Rinkeby och Tensta.
Citera
2021-08-01, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Tung snubbe, du kan se han rappa på engelska på youtube från BBE tiderna i rinkeby med Yasin och Jaffar. Han satt för kidnappning om inte jag minns fel

Vad menar du med tung? Är han kapabel i kriget mot DP?

Jag har sett lite gamla bilder med honom. Hur länge satt han? Har han suttit under en stor del av kriget?

Finns det fler Shottaz som sitter inne? Det är många free som Yasin och JB outar i sina låtar.
Citera
2021-08-01, 22:08
Medlem
Sätt varenda gängmedlem i utländska fängelser på livstid. Rensa ut ogräset i Sverige. Det ska räcka med att man är medlem. Hej då. Behövs inga rättegångar. Kan skötas i det tysta. Diskret och effektivt.
Citera
2021-08-01, 22:09
Medlem
Citat:

Jag tänkte det samma. Faktiskt ett bra namn på ett dansband.
Citera
2021-08-01, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Så är det! Nuvarande Shottaz är toppen av hierarkin och nuvarande FLG är footsoldiers.
Shottaz medlem misstänks ha mördat kvinnan i Luleå i fredags!!! Det står även att många shottaz grabbar funnits i Luleå. Vilka då undrar jag och VEM är det som tryckt av mot en kvinna? Va det inte Ninow och hans små springisar som gjorde rån där och höll till ett tag? Kan Shottaz vara efter de små som tydligen skapat en ny ”klick” då ninow och hans killar lämnade FLG?
Citera
2021-08-01, 23:10
Medlem
Citat:
Shottaz medlem misstänks ha mördat kvinnan i Luleå i fredags!!! Det står även att många shottaz grabbar funnits i Luleå. Vilka då undrar jag och VEM är det som tryckt av mot en kvinna? Va det inte Ninow och hans små springisar som gjorde rån där och höll till ett tag? Kan Shottaz vara efter de små som tydligen skapat en ny ”klick” då ninow och hans killar lämnade FLG?

Ja de ska bli onekligen intressant och se varför och vem/vilka som utförde mordet. Verkar ju inte vara en fiende från ett annat gäng de skjutit.
Citera
2021-08-02, 11:54
Medlem
Addhocs avatar
Citat:

Hahaha den här kommentaren är så sjukt rolig
Citera
2021-08-02, 16:54
Medlem
Citat:

Det står mycket i tråden om själva mordet. Brottsoffret verkar inte ha varit oskyldig. Och det verkar vara Ninows grabbar som har utfört det.

De är nog inte längre med i Shottaz/FLG utan har gått sin egen väg.

Visste du inget mer om Shifty och det jag skrev om?
Citera
2021-08-02, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameondu
Folket verkar vara mest på Shottaz sida, vilket tyder på att dom är rätt så starka.
Hörde också att dom grabbarna är inget att skoja med, vad är det som gör dom så "farliga" ?

Är väl mest att de tillåts avrätta folk utan att bli straffade av någon anledning. Kanske är korruption i vår poliskår och rättväsende?
Citera
2021-08-13, 13:50
Medlem
Ken Drydens avatar
Någon som vet var Yahye och Bahnan håller hus numera?
Citera
2021-08-14, 22:06
Medlem
Är Shottis-killarna som härjar i luleå en undergrupp till Shottaz?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in