2020-12-03, 01:15
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrstrong123
Är ni tappade kolla yasins streams.
Han streamade 148 miljoner på Spotify det här året. Hans låt med Miriam bryant ligger fortfarande 1 fast än att man börjat lyssna på jul låtarna nu. Han är top 5 mest streamade ARTISTEN i Sverige det här året. Allt det här har han åstadkommit på 9 månader. Det säger bara hur ni är avundsjuka på han.

Citat:
Är det för han är somalie ni kan inte acceptera det ? Lyssna på hans låtar och speciellt texterna sen kom tillbaka och skriv.

Att vara populär och ha tunga bars är 2 helt skilda saker. Nu är detta exemplet väldigt långt från den svenska verkligheten men Drake är betydligt mer populär som artist än exempelvis R.A. the rugged man men ingen i sina sinnes fulla bruk skulle hävda att han är bättre på att rappa. Jag har hört Yasin, tyvärr, och hans texter och flow är sannerligen värdelös. Inte för att Emilush, Kartellen osv är speciellt bra men dom är betydligt bättre än Yasin.

Och nej, jag är verkligen inte avundsjuk på någon förortsgangster.
Citera
2020-12-03, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Att vara populär och ha tunga bars är 2 helt skilda saker. Nu är detta exemplet väldigt långt från den svenska verkligheten men Drake är betydligt mer populär som artist än exempelvis R.A. the rugged man men ingen i sina sinnes fulla bruk skulle hävda att han är bättre på att rappa. Jag har hört Yasin, tyvärr, och hans texter och flow är sannerligen värdelös. Inte för att Emilush, Kartellen osv är speciellt bra men dom är betydligt bättre än Yasin.

Jag förstår hur du resonerar alla kan inte gilla samma musiksmak tyvärr. Men om jag ska vara ärlig med dig om vi tar drake och yasin dom får ju visningar för en anledning det är ju inte för dom är dåliga. Annars skulle ju ingen lyssna på dom. Du kanske inte gillar det och jag respekterar det. Men många andra diggar det.
Citera
2020-12-03, 07:40
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Är det för han är somalie ni kan inte acceptera det ? Lyssna på hans låtar och speciellt texterna sen kom tillbaka och skriv.

Nej, normala kultiverade människor lyssnar inte på sådan skit!

Att sedan handlar lakritsrem gör definitivt inte saken bättre. Sådana där går ju inte ens att koka tvål på.
Citera
2020-12-03, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Nej, normala kultiverade människor lyssnar inte på sådan skit!

Att sedan handlar lakritsrem gör definitivt inte saken bättre. Sådana där går ju inte ens att koka tvål på.
Har du spotify ? han är den 5 mest spelade artisten i sverige det säger mycket. så 2,2 miljoner det här året som har lyssnat på han är inte normala kultiverade människor eller ? Du är ju så smart gå lyssna på din lant musik i din håla. Säkert din dotter lyssnar på han.
Citera
2020-12-03, 10:22
Medlem
Juristchefens avatar
Citat:
Har du spotify ? han är den 5 mest spelade artisten i sverige det säger mycket. så 2,2 miljoner det här året som har lyssnat på han är inte normala kultiverade människor eller ? Du är ju så smart gå lyssna på din lant musik i din håla. Säkert din dotter lyssnar på han.
Bara för att han har många lyssningar betyder det inte att det inte är skit.

*Jag är ert nya svenskläraret, ormet kryper*
Citera
2020-12-03, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristchefen

men du tycker det vad gillar du för musik är frågan ? lantis musik eller
Citera
2020-12-03, 15:15
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristchefen

Givetvis inte. Samma babbar som lyssnar om och om igen. Sedan räknas det väl som en lyssning bara man klickar. Sitter säkert mer än en som klickar oavbrutet utan att lyssna för att få upp antalet klick.
Citera
2020-12-03, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu

Emilush är skit han har aldrig varit bra kartellens låtar är bra men de e gamla nu Yasin skriver texter på ett annat sätt än andra rappare man märker att han läste mycket böcker i fängelset han är lätt bäst i Sverige han vågar göra olika musikstilar
Citera
2020-12-03, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Emilush är skit han har aldrig varit bra kartellens låtar är bra men de e gamla nu Yasin skriver texter på ett annat sätt än andra rappare man märker att han läste mycket böcker i fängelset han är lätt bäst i Sverige han vågar göra olika musikstilar
Många som skriver att Farre är livsfarlig, men vet du något om vad han gjort på gatan egentligen? Han satt ju från 2016 på kåken men innan det? Är han eller har varit en topshottaz?
Citera
2020-12-03, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Många som skriver att Farre är livsfarlig, men vet du något om vad han gjort på gatan egentligen? Han satt ju från 2016 på kåken men innan det? Är han eller har varit en topshottaz?
Han e topshotta han satt inne för rån han åkte in 2016 sommaren nån gång typ dp var ej i Sthlm då han becknade o gjorde rån vet ej ngt mer men han e blodtörstig nu när hans bror och nära vänner dött han väntar tills dp kommer ut han dumle och en annan kille från byn kidnappade en kille i Sthlm de hade han i 3 dagar i en lägenhet de fick ut mycket pengar av han några hundra lax
Citera
2020-12-03, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Han e topshotta han satt inne för rån han åkte in 2016 sommaren nån gång typ dp var ej i Sthlm då han becknade o gjorde rån vet ej ngt mer men han e blodtörstig nu när hans bror och nära vänner dött han väntar tills dp kommer ut han dumle och en annan kille från byn kidnappade en kille i Sthlm de hade han i 3 dagar i en lägenhet de fick ut mycket pengar av han några hundra lax
Hört det också, men han verkar rätt lugn nu? Tror du verkligen han kommer hämnas på dp?
Citera
2020-12-04, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Hört det också, men han verkar rätt lugn nu? Tror du verkligen han kommer hämnas på dp?
Säkert om 30år om han inte blir Knäppt innan makkan kommer ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in