2017-11-27, 21:36
Medlem
Jag vet från säkra källor att han brände sina första Britney Spears miljoner på knark och prostituerade i LA, varit ett allmänt svin. I dessa "Metoo" dagar så borde de finnas mkt skvaller om den tiden fram tills idag...
Citera
2018-02-26, 13:35
Medlem
Ska tydligen ha blivit pappa till en pojke i helgen som var. Mamman är tydligen någon Rebecka Lagerström.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...r-blivit-pappa
Citera
2019-01-15, 10:47
Medlem
Jag är ganska övertygad om att han använder narkotika. Hans märkliga uppförande under senaste säsongen av idol gjorde mig misstänksam. Han flaxade orimligt mycket och sättet han uttrycker sig på osar kola.
Citera
2019-03-24, 19:41
Medlem
differentdayss avatar
På "kola" under inspelningen av Alla mot Alla i helgen. Betedde sig riktigt oskönt under inspelningen.
Citera
2019-03-24, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av differentdays
På "kola" under inspelningen av Alla mot Alla i helgen. Betedde sig riktigt oskönt under inspelningen.

Berätta mer! På vilket sätt? Har tyckt att han betett sig flamsigt under idolsäsongen, men aldrig tänkt knark. Poletten trillar nu ner.
Citera
2022-02-01, 18:55
Medlem
Han har blivit pappa igen. Dotter denna gång som ska heta Fiona.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...gen-till-fiona
Citera
2023-09-12, 20:05
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Alexander Kronlund är talanglös.

Visst har han av en outgrundlig anledning haft turen att arbeta med kända artister men se själva vad det är han faktiskt skrivit. Det är dom mest okända och superdåliga låtarna på albumen som man bara spolat förbi. Låtarna är för mig okända idag och jag vet på rak arm att jag inte hört hans produktioner mer än en enda gång trots att jag lyssnar på artisterna. Helt otroligt.

Hans enda räddning och orsaken till att han tjänat pengar är för att de makalöst dåliga låtarna har framförts av världsartister så han har med andra ord fått en oförtjänt skjuts för även de dåliga låtarna har spelats så många gånger att de genererat pengar enbart pga världsartisten bakom och inte Kronlunds "talang". Allt bara för att han råkade känna nån med koppling till Cheiron-studion som gav Kronlund en chans att göra något.

Jag har helt enkelt kommit på och räknat ut att Alexander Kronlund är en totalt talanglös jävla nolla, en bluff.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Alexander_Kronlund
Det är ingen imponerande lista direkt. Bara 19 låtar under sin livstid? Det säger allt. Det finns ingen talang där.
Senast redigerad av KnolaDinMama 2023-09-12 kl. 20:20.
Citera
2023-09-12, 20:20
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Alexander Kronlund är talanglös.

Visst har han av en outgrundlig anledning haft turen att arbeta med kända artister men se själva vad det är han faktiskt skrivit. Det är dom mest okända och superdåliga låtarna på albumen som man bara spolat förbi. Låtarna är för mig okända idag och jag vet på rak arm att jag inte hört hans produktioner mer än en enda gång trots att jag lyssnar på artisterna. Helt otroligt.

Hans enda räddning och orsaken till att han tjänat pengar är för att de makalöst dåliga låtarna har framförts av världsartister så han har med andra ord fått en oförtjänt skjuts för även de dåliga låtarna har spelats så många gånger att de genererat pengar enbart pga världsartisten bakom och inte Kronlunds "talang". Allt bara för att han råkade känna nån med koppling till Cheiron-studion som gav Kronlund en chans att göra något.

Jag har helt enkelt kommit på och räknat ut att Alexander Kronlund är en totalt talanglös jävla nolla, en bluff.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Alexander_Kronlund

Samtidigt är han ganska skön som person, så det finns en hel del positivt också. Han har dessitom, skrivit "Greedy" som framförs av Ariana Grande.
Citera
2023-09-13, 18:06
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Samtidigt är han ganska skön som person, så det finns en hel del positivt också. Han har dessitom, skrivit "Greedy" som framförs av Ariana Grande.

Skiter helt i hur han är som person, bra eller dålig.

Jag pratar om hans livsverk som är en total bluff. Han är inte efterfrågad eller eftertraktad som låtskrivare överhuvudtaget för att han producerar låg kvalitet.

Han har haft en otrolig tur att folk i hans närhet har hjälpt honom att tjäna sina miljoner för sån talang har han inte att själv se till att landa i rikedomarna han njuter av idag.
Citera
2023-10-01, 10:33
Medlem
Crapmagics avatar
Han har identiskt talmelodi som Björn Skifs, kan man höra i Drömkåken, dom måste vara släkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in