Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-22, 22:21
  #1
Medlem
lovisavfeios avatar
Jättejobbigt att vakna ur såna här drömmar, mår dåligt i flera timmar efteråt och känner sig skamsen trots att man inte kan hjälpa vad man drömmer. Är ingenting konstigt eller hotfullt i drömmen eller heller särskilt explicit eller själva sexet det är fokus på. Är snarare en känsla av att jag vill vara med dem/den och därför känns klängig och desperat. Drömde nu senast inatt att mina föräldrar och jag var hemma hos en lärare och hade trekant med denne i rummet bredvid där jag skulle se till så att ett litet barn sov. Jag försökte alltid komma in i rummet och vara med, det var lite hela målet i drömmen, men var oftast så att barnet vaknade och jag fick gå ut och få det att somna igen.
Är ganska återkommande på senaste tiden, någon/några gånger i veckan. Har inte hänt någonting speciellt i familjen eller så.
Nedlåtande eller kommentarer som inte syftar till att diskutera ämnet drömmar och om detta kan härledas från något och isåfall vad, undanbedes.
Citera
2017-11-22, 23:08
  #2
Medlem
Drömtydning är inte enkelt och definitivt ingen vetenskap. Kan ha betydelse hur gammal du är, var du befinner dig i livet, om du lever i en relation etc. Finns ingen anledning att skämmas över sina drömmar - dom är ju bara drömmar och inte verklighet.
Citera
2017-11-26, 03:25
  #3
Medlem
lovisavfeios avatar
Nä man får väl tänka så
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback