• 1
  • 2
2017-11-21, 22:51
Medlem
DumpThumps avatar
Har hört en del berättelser från personer som arbetar med såna som har downs syndrom som säger att de kan bli överkåta och i samband med detta blir de både väldigt okontrollerbara och utmanande?

Någon som har erfarenhet av downs syndrom och kåthet?

Hur skall jag hjälpa dessa personer att få utlopp för sin sexualitet?

Är det olagligt att ha sex med en person med downs syndrom?

Om jag gör en downs syndrom gravid, kommer avkomman garanterat också att få downs syndrom eller bli normal?
Citera
2017-11-21, 23:11
Medlem
Som-Gjutens avatar
Oj det var för många tankar för min hjärna att hantera på en och samma gång.

Det verkar klurigt det där med sex och samtycke :/
Någon kan ju alltid säga i efterhand att det var tvång eller något, och personen kanske har svårt att formulera sig..

Om avkomman skulle bli mongolid skulle jag inte ens tänka tanken om att undersöka hah.
Citera
2017-11-21, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DumpThump
Har hört en del berättelser från personer som arbetar med såna som har downs syndrom som säger att de kan bli överkåta och i samband med detta blir de både väldigt okontrollerbara och utmanande?

Någon som har erfarenhet av downs syndrom och kåthet?

Hur skall jag hjälpa dessa personer att få utlopp för sin sexualitet?

Är det olagligt att ha sex med en person med downs syndrom?

Om jag gör en downs syndrom gravid, kommer avkomman garanterat också att få downs syndrom eller bli normal?

du kommer garanterat få ha vårdnaden om barnet om du inte vill att det ska växa upp i fosterhem eller liknande iaf,

ha sex med downisar är väll jämförbart med att ha sex med barn,
vidrigt
Citera
2017-11-21, 23:58
Medlem
DumpThumps avatar
Jag inser de med downs så som icke-behöriga att få vårdnaden av sin avkomma, då deras leverne ej tillåter detta - men jag ser likväl skönheten hos deras hondjur och har nyligen börjat att uppmärksamma speciellt, ett par utav dem, samt har jag även kontemplerat sexuellt umgänge med minst 2 utav dem.

Är detta fel?

Samtliga är över 20 år och de har uppvisat samtliga det för downs syndrom, så kända tillståndet utav överkåthet - som enligt legenden orsakar att dessa unga män kommer att ingå i något riddarspel, utav något slag?

Varför ser ni inte skönheten i alla utav vår guds skapelser?
Senast redigerad av DumpThump 2017-11-22 kl. 00:09.
Citera
2017-11-21, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DumpThump

50/50, givet att sannolikheterna vid befruktning är 50/50 att downisen ger avkomman en eller två kromosom21.

Downis-pojkar är i princip alltid sterila.
Citera
2017-11-22, 00:17
Medlem
DumpThumps avatar
Jag är ju en vanlig man och kan ju därför inte impregnera en manlig person med downs syndrom, som du kanske kan förstå då?

De flesta downisar av manligt kön är dessutom mycket överviktiga och man måste då rida dem vid ssmlag - vilket jag inte dä kommer att göra, om de då är sterila som du hävdar?

Jag ser bara att jag kan skildra en historisk händelse genom kärlek och undrar om det är genomförbart?

Jag är en man och kvinnan är av en kvinna, så som då råkar lida av downs syndrom i mitt sällskap??

Jag vill bara älska och må bra (!!)

Bör jag alstra barn genom denna kvinna eller ej??

Tack på förhand!!
Citera
2017-11-22, 00:29
Medlem
Andersdamaans avatar
När jag gick i grundskolan så fanns där en specialklass till för dem med Downs syndrom. Det var tre killar och en tjej. Dessa gökade som tusan i grupprummet och om tjejen inte var med av någon anledning så bögade killarna loss! Deras roliga fick dock ett slut då lärarna fick höra om orgierna och grupprummet låstes!

En av dessa downskillar hade dessutom en förkärlek till att sitta och runka på bussen! Han fick alltid sitta själv längst bak då ingen vill vara i närheten av denna runkmaskin!
Citera
2017-11-22, 07:18
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.02.

Hm... Frågeställningarna spretar delvis åt olika forumdelar, men eftersom ts verkar ha en fetisch för personer med Downs syndrom och det nog allt får räknas som rätt så kinky, så provar vi ett närliggande forum.

Erotik och sexualitet------>BDSM, fetischism, parafili och kinky sex

/Mod.
Citera
2025-03-13, 16:50
Medlem
b00b00s avatar
Väntar fortfarande på svar på TS frågor.

Är Downies överkåta bl.a?
Citera
2025-03-13, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Väntar fortfarande på svar på TS frågor.

Är Downies överkåta bl.a?

har du frågat chatgpt om vetenskapliga bevis? annars kan denna tramstråd flyttas, papperkorgen vore bra
Citera
2025-03-15, 08:23
Medlem
Det har väl med iq att göra. Människor med högt iq tänker på massa annat onödigt än sex. Hos människor med lågt iq så snurrar sexuella tankar 24/7..
Citera
2025-03-15, 16:09
Medlem
Nedomanskys avatar
En kompis jobbade på grupphem o i daglig verksamhet o han sa att många av dessa utvecklingsstörda män, (inte alltid downs syndrom) var begåvade otroligt stora kukar..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in