Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-21, 21:25
  #1
Medlem
MrBulldoggs avatar
Jag har alltid kört testo med längre estrar eftersom det är bekvämt och lite bloat inte spelar någon roll. Men nu har en vän i liknande sits som mig (också gråskägg) bytt till testo prop, då han menar att det ger en rejäl extraboost att trycka någon timme innan träningspasset. Slår man ut det på en vecka är det samma kvantitet testo.

Vad säger Flashback, är detta klassisk placeboeffekt, eller är det värt att börja sticka sig 3 ggr oftare?
Citera
2017-11-21, 21:41
  #2
Medlem
Kallekalashs avatar
Så fort går det inte. De är bara placebo

Men ja håller med om att de känns bättre att träna den dagen man huggit!
Däremot testo suspension som inte är bunden till någon ester, den klappar nog på mer eller mindre omgående!
Citera
2017-11-21, 21:53
  #3
Avstängd
TB12Ps avatar
Testo pop menar du. Test prop är placebo.
Citera
2017-11-22, 20:37
  #4
Medlem
MrBulldoggs avatar
Mmm kändes lite suspekt att det skulle trigga igång såpass snabbt. Dock har den fan ökat 10 kg i bänk på knappt två månader, så lite konfunderad blir man allt. Behold the power of placebo, antar jag.
Citera
2017-11-22, 21:44
  #5
Medlem
Kallekalashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBulldogg
Mmm kändes lite suspekt att det skulle trigga igång såpass snabbt. Dock har den fan ökat 10 kg i bänk på knappt två månader, så lite konfunderad blir man allt. Behold the power of placebo, antar jag.


Ja på två månader får du fina ökningar.. men inte på en timme
Citera
2017-11-24, 15:54
  #6
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBulldogg
Jag har alltid kört testo med längre estrar eftersom det är bekvämt och lite bloat inte spelar någon roll. Men nu har en vän i liknande sits som mig (också gråskägg) bytt till testo prop, då han menar att det ger en rejäl extraboost att trycka någon timme innan träningspasset. Slår man ut det på en vecka är det samma kvantitet testo.

Vad säger Flashback, är detta klassisk placeboeffekt, eller är det värt att börja sticka sig 3 ggr oftare?

Sätter du samma dos testo propp och testo e får du ut mer testo av proppen. Googla det så får du se procenten, har för mig det låg mellan 70-80 på propp och en 10% lägre på e, men kolla det. Jag får märkbart bättre tryck på samma dos, men att sätta den precis innan träningen är bara placebo. Propp ligger väl på halvering på 3,5 dagar och e på 10,5 eller något sådant, så kan du ju själv göra matten. Du får med andra ord inte nytta av mer än en mycket liten del på den lilla stunden innan träningen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback