Citat:
Ursprungligen postat av
Dirty.
Har spelat en del på diverse classic servrar, och för många finns det ingen gräns överhuvudtaget när det gäller blizzlike. Enligt dessa personer får inget ändras överhuvudtaget och det finns ingen bra ändring överhuvudtaget tyvärr..
Hoppas verkligen att de gör en hög med bra ändringar genom att fixa idiotiska saker så som uppdelade AH's som du nämner och andra självklara beslut.
Jag ser gärna också gärna buffade raids t.ex också.
Ja, jag anser ju mig själv nästan som en sådan, jag känner att blodtrycket ökar när jag ser någon som vill ha med sin mount collection eftersom "det är ändå bara kosmetiskt", eller någon som säger att båda factions borde ha shamaner/paladiner pga faction balance.
Imo så förstår inte vissa vilken stor påverkan vissa förändringar har, som att paladiner ska kunna tanka innebär att alliance har typ dubbelt så många tanks som horde, eller hur införandet av transmogs gör att folk needar på "coola" pre-raid BiS-items som har <10% drop chance i dungeons som tar kanske två timmar från att man börjar samla grupp tills att man är klar.
Dock finns det förändringar som är 99.9% positiva, till skillnad från ovan exempel, som jag rent av tycker att man ska ändra på. Detta inkluderar t.ex. exemplet som du citerar med länkade AH, avskaffandet av dishonorable kills, införandet av guild banks och liknande.