A****** N******** har ju inte varit ute så länge efter att han va en av dem som torskade med Sveriges största kokainbeslag. A****** är uppvuxen i Vetlanda och har setts till flitigt i staden. Men hans inblandning i detta nyligen är bara spekulationer från min sida.
A****** N******** har ju inte varit ute så länge efter att han va en av dem som torskade med Sveriges största kokainbeslag. A****** är uppvuxen i Vetlanda och har setts till flitigt i staden. Men hans inblandning i detta nyligen är bara spekulationer från min sida.
Ja du tänker på nikla**on men enligt polisens sida ska dom ej vara dömda för liknande brott innan
Har ingen närmare vetskap om fallet men antar att det är Chr*ster Hagstr*m som avses. Känner honom inte personligen men vet vem det är, ingen som jag hade gissat på i sådana här sammanhang. För övrigt ska ytterligare en person ha anhållits, men det var inte i Vetlanda utan angavs bara som "södra Sverige" eller liknande.
Den där "gangstern" med rakad skalle, hemmagjorda tatueringar och kolsvarta ringar under ögonen (tror han var från Linköping eller Norrköping) som var verksam i Vetlanda är han helt bortkopplad?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!