• 1
  • 2
2017-11-19, 15:03
Medlem
Herkulesbigs avatar
Under flera år har många revisionister ändrats sig! Varför ändra de ståndpunkt?

Har de blivit klokare och ändrat syn på grund bättre kunskaper?

Här kan vi ta upp dessa personer, snacka om deras synsätt och varför de ändrades sig.

Jag börjar med Eric Hunt
En ugn herre som gjorde många slagkraftiga videos. https://www.youtube.com/watch?v=p4BH_704Zrw
Han ansåg av många en av top ten av revisionisterna under något årtionde.

Men jag har lärt mig, att man ska ta nypa salt vad dessa herrar säger via video, för det mesta man undersöker saker kommer det fram att det är förvrängda lögner.

Så varför ändrades han åsikt från förnekare att bli en troende på förintelsen?
Enkelt han liksom många andra(som jag) ställde frågor, men får dåliga svar.
Han frågade många revisionister: Where did the Jews declared unable to work (small children and the elderly, etc.) sent to Auschwitz-Birkenau, Treblinka, Belzec, Sobibor, Chelmno, go if they were not gassed at these sites?

Through the years, I have asked several prominent “Revisionists” this question. The most common response is “I don’t know.”

http://holocaustcontroversies.blogsp...st-denier.html

Är det brist på bra svar som han ändrade sig? eller vad? Många har ändrat sig! Bland annat David Cole som var ett tungt namn för några år sedan. Det finns fler, de kan vi också ta upp.

Till moderaterna: Jag har lärt mig att det är svårt att inte gå off topic inom förintelsen. Så går vi offtopic i denna tråd, så är det okey, så länge det handlar om förintelsen. För tro det kommer bli så, helst om deras arbeten som många revisionister har gjort.
Citera
2017-11-19, 15:13
Medlem
För att det är olagligt att tro något annat än det du lär dig i skolan,

Lampskärmar och tvål va det på min tid,

Efter ett par års kämpande mot väderkvarnarna
Så inser.dom flesta att majoritetn människor är för dumma för att någonsin.begripa omfattningen av lögnerna,

Så att dessa herrar ändrat uppfattning tror jag inte,
Men att dom gett upp/blivit nertyckta är uppenbart
Citera
2017-11-19, 15:50
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
För att det är olagligt att tro något annat än det du lär dig i skolan,

Lampskärmar och tvål va det på min tid,

Efter ett par års kämpande mot väderkvarnarna
Så inser.dom flesta att majoritetn människor är för dumma för att någonsin.begripa omfattningen av lögnerna,

Så att dessa herrar ändrat uppfattning tror jag inte,
Men att dom gett upp/blivit nertyckta är uppenbart

Vad jag vet så är det inte olagligt!
Både lampskärmar o judetvålen är förvrängda sanningar har jag kommit fram till.

Nej det verka mer som de "blir klokare", precis som David Cole nämnde, då var han en dum ungdom. I dag har han blivit klokare, säger han. Han nämner nästan samma sak som Eric Hunt, varför transportera man gamla, barn till en arbetsläger om de har en oförmåga att arbeta?! Ingen kan ge ett bra svar till det. Detta med flera frågor Eric hunt undrade fick han sig att tänka och ändra sig. Germar Rudolf kommenterade det. Det är via German Rudolf, som eric hunt blide revisionist.

Varför har de inte ändrat sina åsikt? Erich skrev ett 1200 ords inlägg på sin sajt, som någon hackade sig in på stängde ner. Någon ville tysta honom.
Citera
2017-11-19, 18:43
Medlem
ThuleSocietys avatar
De ändrar sig eftersom judarna blir mer och mer desperata. Håller du inte med judarnas lögner så blir din familj dödad.

Men tydligen så fattar inte grindvaktsjudarna här på flashback sådana enkla slutsatser.

Varför har du inte börjat debattera med revision ännu? Jag väntar fortfarande med popcorn.
Senast redigerad av ThuleSociety 2017-11-19 kl. 18:46.
Citera
2017-11-19, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
De ändrar sig eftersom judarna blir mer och mer desperata. Håller du inte med judarnas lögner så blir din familj dödad.

Men tydligen så fattar inte grindvaktsjudarna här på flashback sådana enkla slutsatser.

Varför har du inte börjat debattera med revision ännu? Jag väntar fortfarande med popcorn.

Att det skulle bero på att han skulle ha blivit hotad är bara något du hittade på för att det lät bra för dig.

Han har väldigt utförligt förklarat varför han har ändrat ståndpunkt, du kan läsa det här:
http://archive.is/DoGTn
Citera
2017-11-19, 19:03
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughlines
Att det skulle bero på att han skulle ha blivit hotad är bara något du hittade på för att det lät bra för dig.

Han har väldigt utförligt förklarat varför han har ändrat ståndpunkt, du kan läsa det här:
http://archive.is/DoGTn

Och hur exakt bevisar det där att han och hans familj inte har blivit hotade?

Kom ihåg att Cole var borta i flera år och när han kom tillbaka så hade han ändrat sig jättemycket angående "förintelsen".

Senast redigerad av ThuleSociety 2017-11-19 kl. 19:06.
Citera
2017-11-19, 19:09
Medlem
Citat:

Kom ihåg att Cole var borta i flera år och när han kom tillbaka så hade han ändrat sig jättemycket angående "förintelsen".

På ditt svar 3 min så vänder du på bevisbördan Trovärdighet ????
Citera
2017-11-19, 19:17
Medlem
Vi kan ta Charles Provan, som först var förintelseförnekare men efter ett tag insåg att det ljögs friskt i de leden, och började tänka självständigt och logiskt, vägde kända fakta mot förnekarnas påståenden, och utförde egna tester som visade att det som sades om förintelsen mycket väl kunde stämma.

Han visade att det visst gick att tränga in så många personer på en viss yta att det som många vittnen hävdade inte alls var helt omöjlig enligt förnekarna.

Han påvisade även att det visst fanns fog vittnens uppgifter om hålen i gaskammartaken, vilka även kan ses på flygfoton, och andra bilder, samt ritningar. Han har därmed även insett att nazisterna gasade ihjäl massor med människor, både i mobila och stationära gaskammare.

Länken nedan är intressant läsning, som visar hur förnekarna skyr fakta som inte stämmer med deras tro, och hur de behandlar de som inte tycker som de.

http://mailstar.net/Provan-HI.pdf

Han har även insett att det inte var dieselmotorer som användes i Treblinka och Belzec, vilket förnekarna envist påstår. Det finns nämligen flera vittnesmål som visar att det kan ha varit en missuppfattning av folk som inte var motorkunniga, och att flera vittnen uppger att det defacto var bensinmotorer, vilket även har framkommit i rättegångar.

http://holocaustcontroversies.blogsp...el+engine+myth
Senast redigerad av Dr Tinnitus 2017-11-19 kl. 20:00.
Citera
2017-11-19, 20:08
Medlem
Citat:

I artikeln förklarar han exakt varför han har ändrat sig. Han tar upp massvis med fall där förnekare har haft fel eller där de inte har något svar.

Du kommer med ett påstående från ingenstans. Jag visar varför han har ändrat sig, hans egna förklaringar.
Du kan ju inte därefter gnälla över att dina påstående från ingenstans ej togs upp.
Så kan du inte debattera, det förstår du väl?
Citera
2017-11-19, 20:13
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:

Har någon hotat Eric Hunt? Hur vet du det? Vad jag vet, så har ingen hotat honom. Så vad får dig tro det?

Det har jag svarat på dig, du kan mellanlänka om du svårt försvara din synsätt, det har andra gjort. Bara för bli mer bortgjord.
Citera
2017-11-19, 20:19
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughlines
I artikeln förklarar han exakt varför han har ändrat sig. Han tar upp massvis med fall där förnekare har haft fel eller där de inte har något svar.

Du kommer med ett påstående från ingenstans. Jag visar varför han har ändrat sig, hans egna förklaringar.
Du kan ju inte därefter gnälla över att dina påstående från ingenstans ej togs upp.
Så kan du inte debattera, det förstår du väl?

Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Har någon hotat Eric Hunt? Hur vet du det? Vad jag vet, så har ingen hotat honom. Så vad får dig tro det?

Det har jag svarat på dig, du kan mellanlänka om du svårt försvara din synsätt, det har andra gjort. Bara för bli mer bortgjord.

Det är judisk makt vi pratar om här och självaste Shoah av allting. Det finns alltså ingenting som INTE tyder på att han har blivit hotad.

Du vågar alltså inte debattera med revision. Hur kommer det sig? Är det för att du vet att du kommer att bli förnedrad?
Citera
2017-11-19, 20:26
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:

Jaha vad skrev David cole om detta? Jo att revisionisterna tro en massa, men tack han vet själv bäst. Det i samband diskussion om hans bok om Reinhard lägerna. Där han skrev att han tro fast på att det hände en förintelse i dessa läger.

Ni inbillar er för mycket enligt han, efter folk trott att han hade problem med alkohol, han behövde pengar, hans mor hälsa sviktar, han blivit hotad JDL igen.. osv..

Han har blivit mer klok sedan sin ungdom, precis som många andra (inkl jag).

Men du kan ge en bra förklaring till hans fråga: Where did the Jews declared unable to work (small children and the elderly, etc.) sent to Auschwitz-Birkenau, Treblinka, Belzec, Sobibor, Chelmno, go if they were not gassed at these sites?

Jag har undrat länge : varför byggde de en järnvägsspår mellan Krem II, III i Auschwitz? där den enda ingången går ut emot järnvägsspåret. Men ingen öppning emot barack områdena. http://isurvived.org/Pictures_iSurvi...WITZ-2_Map.GIF Skulle de transportera lik med järnvägsvagnar?

Detta med andra saker har fått mig absolut säker på min sak, att det gasades. Men ingen tycks kunna svara på min fråga bland revisionisterna. Kan du?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in