2007-05-21, 03:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leary
jag har nu märkt att den "förjävliga ATn" inte bara var det. Jag har nog fått en psykos. Jag är inte säker, men nästan, jag försökte gå och lägga mig tidigare på dagen idag, och när jag blundade så kom det upp en hemsk bild innanför ögonlocken, jag öppnade ögonen, slöt dom igen, och nu var det en ny [......] , asså inga direkta hallucinationer, bara att allting bara känns så... overkligt, även jag, det är skitsvårt att förklara, känner det fortfarande, jag är jätterädd hela tiden, jag vill att det ska gå över nu! Jag vet inte hur jag ska göra när jag ska sova inatt, jag vet inte om jag vågar.

Det där har att göra med att du varit vaken i typ två dygn. Att sova hjälper.
Ta absolut inget mer tjack.

Det har bara med sömnbrist att göra inget annat. Pröva att vaka en natt utan droger så ser du sömnens betydelse, och se hur du känner dig dan efter: dvs "skruvad" lite drömsk i skallen, lite febrig, dålig i magen, allt känns grått och långsamt och deprimerande och "overkligt".. Sånt är det många som upplever efter sina nattjobb. Det känns typ som tjack"AT"
2007-05-22, 21:16
Medlem
Nagaxs avatar
Är man rentutsagt äcklad av mat under ruset eller varför ska det vara svårt att äta?
2007-05-22, 21:44
Medlem
det bästa vore väll att äta precis innan man kör och sen iaf försöka/tvinga i sig mat under tiden man är påtänd?
Det skulle ta bort väldigt mycket av ATn då
2007-05-22, 21:47
Medlem
har kompisar som har problem med att äta under ruset, dock har jag aldrig dessa problem.
jag kan utan problem trycka i mig ett par korvar med bröd. problemet är bara att jag inte tänker på det. det känns inte så relevant. men visst är det skönt dagen efter om man lyckats få i sig lite käk.
2007-05-23, 00:12
Medlem
Neptuhns avatar
Allt bröd, pommes, kakor you name it.
Allt i den liknelsen tycker jag blir alldeles mjöligt i käften och verkligen inte går att få ner!

Men däremot så har jag inga problem att äta t ex apelsiner Funkar utmärkt.
2007-05-23, 01:19
Medlem
nevermind
2007-05-23, 09:54
Bannlyst
Men för fan.. varför kan jag inte pissa?
2007-05-23, 10:44
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Men för fan.. varför kan jag inte pissa?

du har druckit dålig och troligtvis lider av viss vätskebrist..
2007-05-23, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
du har druckit dålig och troligtvis lider av viss vätskebrist..

Så hinkvis med vatten är det enda rätta?
2007-05-26, 07:33
Medlem
weazs avatar
Jag provade precis att lösa upp nått halvgram amfetamin i 2ml vatten och sög upp det i en pump och spruta in det i röven..

Jag har hallucationer och jag har bara varit vaken en natt.. är det normalt eller?
Min hund sitter och viskar mitt namn och helt plötsligt så ser jag glimten av någon person utan för förnstret och sen när jag titar är han borta, sen när jag kollar framåt igen så står nån brevid mig osv osv

Fast man kan väll inte klaga dock.. jag känner de där elektriska stötarna du nämnde.. bara flyger genom hela kroppen
2007-05-26, 11:25
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weaz
Jag provade precis att lösa upp nått halvgram amfetamin i 2ml vatten och sög upp det i en pump och spruta in det i röven..

Jag har hallucationer och jag har bara varit vaken en natt.. är det normalt eller?
Min hund sitter och viskar mitt namn och helt plötsligt så ser jag glimten av någon person utan för förnstret och sen när jag titar är han borta, sen när jag kollar framåt igen så står nån brevid mig osv osv

Fast man kan väll inte klaga dock.. jag känner de där elektriska stötarna du nämnde.. bara flyger genom hela kroppen

Varför trycker man in amfetamin i röven? HAr du ingen självstolthet?
2007-05-28, 15:06
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Varför trycker man in amfetamin i röven? HAr du ingen självstolthet?

tja.. det kickar på bra så varför inte.. egentligen..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in