Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-16, 19:14
  #1
Medlem
MyProteins avatar
Som rubriken lyder, varför? Enligt mig så finns det inget som passar bättre än en snus till en iskall öl.
Citera
2017-11-16, 19:17
  #2
Medlem
dreggells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyProtein
Som rubriken lyder, varför? Enligt mig så finns det inget som passar bättre än en snus till en iskall öl.


Cigg passar bättre!
Citera
2017-11-16, 19:17
  #3
Medlem
R.Bloodworths avatar
Beror väl på. För andra är öl och chips eller nötter en perfekt kombination. Andra tycker att öl i kombination med något kött är ganska perfekt.
Citera
2017-11-16, 19:18
  #4
Medlem
MyProteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreggell
Cigg passar bättre!
Hmm..Kanske under dem tillfällena man är som mest packad.
Citera
2017-11-16, 19:18
  #5
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreggell
Cigg passar bättre!

Cigg + tramadol är perfekt, även om jag lagt av med skiten nu (tram alltså).
Citera
2017-11-16, 19:33
  #6
Medlem
Drinkycrows avatar
Iskall öl är en sak som passar till nästan allt, så inte så konstigt.

Iskall öl i duschen, iskall öl med ciggen, iskall öl i sängen, iskall öl i bilen, iskall öl i solen, iskall öl till maten, iskall öl på båten.

Svårt att misslyckas med iskall öl ärligt.

Iskall öl, 6 tram och en fet joint, det kör jag på idag. Iskall öl i mitt hjärta.
Citera
2017-11-16, 19:34
  #7
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyProtein
Som rubriken lyder, varför? Enligt mig så finns det inget som passar bättre än en snus till en iskall öl.
Du har lärt din hjärna att det är gott med snus och att det är gott med öl. Kombinera detta med de fysiska effekterna och du har den njutning som du upplever. Antagligen är du en person som får en centralstimulerande effekt av en långsamt ökande alkoholhalt i blodet.
Citera
2017-11-16, 20:04
  #8
Avstängd
Öl passar till det mesta
Citera
2017-11-16, 23:32
  #9
Medlem
AA-suiteds avatar
Utöver den goda smaken har det nog mycket att göra med att smaken av kombinationen associeras med den positiva efekten den a drogkombination framkallar.
Citera
2017-11-16, 23:39
  #10
Medlem
BewilderedHulders avatar
Alltså, jag är ingen kemist eller biolog, men receptorerna i hjärnan står öppna för varandra på något magiskt vis.
Citera
2017-11-16, 23:51
  #11
Medlem
för att gud ville ha det så när han skapade snuset,
Citera
2017-11-16, 23:56
  #12
Medlem
paras0nics avatar
En näsa cola + en General portion och valfri ljus lager. Sällan kan man må bättre. Älskar när snusen börjar rinna samtidigt som jag dricker en kall öl i samband med att jag nyss intagit ett streck vitt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback