2017-11-17, 19:25
Medlem
Åsa Westerberg medverkar i podden Ingrid & Conrad. Hon kommer in efter en dryg timma, man får "spola fram". Hon utelämnar säkert en hel del men låter mer balanserad än när man ser henne i videon med Aschberg, som ju iofs var ordentligt klippt. Oavsett så verkar hon vara den impulsiva kaxiga typen och såna är som bekant sällan rädda att säga massa saker som inte är "PK" och kan nog samla en hel del poäng oavsett hur korkat det låter. Får tillägga att jag själv är rejält trött på afghanerna och Fatemeh Khavari och att de bör skickas hem omgående. Men ja, Åsa är nog inte den lättaste att ha att göra med i flera avseenden.

Länk: https://m.youtube.com/watch?v=M7IJksSNVYE

PS: Hon verkar ha bytt till Luledialekt nu när hon pratar i detta klipp. Undrar vad det beror på?

Tidigare när hon intervjuas kan man ana att hon inte är från Stockholm men det är inte uttalat på samma vis.

/Incestuous
Senast redigerad av IncestuousMoses 2017-11-17 kl. 19:40.
Citera
2017-11-17, 19:37
Medlem
Extremt dålig vokabulär. Kan inte uttrycka sig i tal eller skrift. Sen att hon är i samma gäng som Ingrid hönshjärnan Carlqvist gör ej saken bättre.
Citera
2017-11-17, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galiza
Jag tycker Åsa är en intressant person ,stark personlighet

Jag med, fast av samma anledning som jag tycker att Christine "tyskan" Schürrer är en intressant person.

Vore intressant att höra från någon som har umgåtts med henne och som följt Åsas utveckling (/regression?) Hur blev hon såhär?
Citera
2017-11-18, 00:54
Medlem
Vargunge1s avatar
Personer som Åsa Westerberg är det sista som den svenskvänliga rörelsen behöver. Är fullständigt övertygad om att alla seriösa människor skyr den där bipolära varelsen som pesten. Ska man nå ut med ett budskap till de som tycker annorlunda så bör man välja sina ord, inte ljuga och framförallt kunna skriva och prata på korrekt svenska.

Åsa Westerberg är ett sänke, och de människor som kanske hade tänkt lägga sin röst på ett svenskvänligt parti 2018 tänker garanterat om då de hört eller läst något av hennes alster på facebook eller Vk.com . Hon kallar sej ace von dryygh på Vk, där har hon en diger bunt lågbegåvade vänner som rakt av sväljer allt hon serverar. Man skakar på huvvet när man ser spektaklet
Citera
2017-11-18, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vargunge1
Hon kallar sej ace von dryygh på Vk, där har hon en diger bunt lågbegåvade vänner som rakt av sväljer allt hon serverar. Man skakar på huvvet när man ser spektaklet

Tack för tipset! Jag är rätt säker på att andelen doktorander är rätt lågt på vk
Citera
2017-11-18, 15:51
Medlem
BigDingDongs avatar
Så här skrev Åsa på VK igår:

"Jag ska hjälpa er Expo- och andra extremvänsterhjon lite med det där skvallret ni så desperat efterlyser:

Ja, det stämmer att jag trivs bra i ”bruna” miljöer. Många av mina bästa vänner är just bruna. I hyn. En har sina rötter i Angola, en i Iran, en annan i Irak, ett par i Indien, några i Kongo och ett annat gäng har sitt etniska ursprung i Sydamerika. Vi pratar om några av mina allra äldsta och närmaste vänner. (Jag har förresten MÅNGA vänner! Riktiga sådana. Och jag har ännu fler bekanta - det om något måste väl vittna om vilken hemsk ”nazist” jag faktiskt är...!)

Jag har varit förlovad med en afroamerikansk fotomodell vid namn Walter (man kan väl ana att även hans mamma hade ”nazistiska” tendenser som valde just det namnet) och min första pojkvän var en fotbollsspelande skitsnygg mulatt från Boden. Däremellan har jag varit tillsammans med några helskandinaviska skitsnygga killar (och även några mindre snygga men fantastiskt roliga och smarta sådana) så jag antar att det faktum att jag oftast dras till väldigt snygga och MANLIGA män gör mig till MINST ”turbonazist”...! (Skit samma att några av männen jag föredrar råkar vara lite brunare än mig - maskulinitet är ju ALLTID ”nazism”, eller hur??)

Jag har många judiska vänner och även ett par ingifta israeliska släktingar så där blir ”nazist”spåret kanske lite svårare att hålla stenhårt på, men det är säkert om inte rent ”nazistiskt” så i varje fall ”rasistiskt” och absolut MINST ”homofobiskt”!! Att sedan en av mina allra käraste väninnor, som jag känt i över tio år, råkar vara transexuell samt att jag känner flera andra trans- och homosexuella personer spelar så klart ingen roll. Jag röstar på SD så därför är jag per automatik ALLTID ”nazist-rasist-fascist” och självklart även ”homofob”...!!

Jag ÄLSKAR att vara kvinna och jag bejakar min kvinnlighet och sexualitet till fullo. Det har jag aldrig försökt dölja och det står jag för. Till skillnad från alla manshatande oattraktiva ”feminister” har jag aldrig känt mig ”förtryckt” eller ”underlägsen” någon man. Tvärtom! Jag älskar och respekterar alla RIKTIGA män - d v s de som älskar och respekterar mig som KVINNA!! Dessa män är fantastiska och de tilltalar mig på alla plan, inte bara fysiskt. Jag vill inte ha en värld med veka feminiserade män som man behöver ”samtyckeskontrakt” för att närma sig - er dröm om ett könlöst samhälle är min värsta mardröm!!! I min värld är det inte någon värdeskillnad på min kvinnliga sexualitet jämfört med mina manliga vänners. Den behöver inte ”skyddas”, sättas på piedestal och övertäckas med ”samtyckeskontrakt”, slöja eller dylikt svammel!! Varför skulle den göra det?? Nej, jag är extremt säker på både min kvinnlighet och min sexualitet. Trots att jag aldrig gjort någon hemlighet av detta har jag ändå aldrig någonsin varit otrogen mot någon av mina tidigare partners och jag kommer heller aldrig vara det mot någon framtida. Det är en hederssak för mig (och då menar jag ÄKTA heder, inte sådan som får utomeuropeiska flickor att ”falla” från balkonger!) så jag antar att om det inte gör mig till ”fullblodsnazist” i era feministiska ögon så åtminstone en ”rasistisk hora”.

(Men kom ihåg att den som kommer med gåvan alltid är ägare till den så länge mottagaren vägrar ta emot den...!)

Slutligen så håller jag med om att jag förmodligen är en rätt typisk genomsnittsväljare för SD förutom att jag i vissa avseenden är mer högerliberal (och då menar jag alltså ÄKT-liberal och inte PK-vänster”liberal” som ju bara är en omskrivning för feg och ointelligent!) än traditionella SD:are som ju generellt är mer konservativa. De allra flesta som röstar på partiet ÄR däremot givetvis i stort sett lika toleranta och fördomsfria som jag. Vi ser inte ”raser” eller sexuella preferenser som tumstock för hur man dömer människor - vi går efter personlighet, lojaliteten mot Sverige och våra jämlika demokratiska värderingar och inte minst respekten för folket, den svenska naturen och kulturen!!

Gör detta mig till ”nazist” i era ”goda” ”anti”rasistiska feministögon så bjuder jag på det! Hellre vaken ”nazist” än medvetslös PK-drönare...!! 🖕☺🖕

(P.S: jag höll nästan på att glömma berätta att jag dessutom är djupt engagerad i djurrättsfrågor och under hela min livstid alltid varit en passionerad djurvän - och då menar jag alltså en ÄKTA djurvän och inte på det sätt sinnesslöa vänsterextremister som släpper ut minkar utan minsta tanke på deras eller omgivande ekosystems överlevnad tror de är ”djurvänner”!! Jag har under alla år som frisör donerat min dricks på jobbet samt våra pantflaskor till en grupp frivilliga som hjälper hemlösa katter. Jag har själv tagit hand om fem stycken. I snart 22 år har jag varit pescetarian och använder aldrig läderprodukter av något slag. För övrigt är min salongs hårvårdsprodukter ekologiska och självklart aldrig testade på djur. Förstår att all denna ”nazism” skär HÅRT i era ack så ”goda” hjärtan, men hej, sån är jag...!)"
Citera
2017-11-18, 16:00
Medlem
BigDingDongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
.
.
I samma andetag klappar Åsa Robert Aschberg på kinden och kallar honom "lille söte". Så beter sig ju oftast inte unga svenska kvinnor mot medelålders män, däremot är det motsatta ganska vanligt. Vilket, med Åsa-logik, torde innebära att Åsa egentligen är en medelålders man i förklädnad, medan Robert är en ung kvinna.
.
.

Enligt pålitliga källor är Åsa 43 år, så om man vill kalla henne för ung kvinna beror ju på vad man har för preferenser.
Min erfarenhet av kvinnor i den åldern är att de oftast inte är direkt rädda för för gubbar som Aschberg.
Citera
2017-11-18, 17:24
Medlem
Marmosets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigDingDong
Så här skrev Åsa på VK igår:

"Jag ska hjälpa er Expo- och andra extremvänsterhjon lite med det där skvallret ni så desperat efterlyser:

Ja, det stämmer att jag trivs bra i ”bruna” miljöer. Många av mina bästa vänner är just bruna. I hyn. En har sina rötter i Angola, en i Iran, en annan i Irak, ett par i Indien, några i Kongo och ett annat gäng har sitt etniska ursprung i Sydamerika. Vi pratar om några av mina allra äldsta och närmaste vänner. (Jag har förresten MÅNGA vänner! Riktiga sådana. Och jag har ännu fler bekanta - det om något måste väl vittna om vilken hemsk ”nazist” jag faktiskt är...!)

Jag har varit förlovad med en afroamerikansk fotomodell vid namn Walter (man kan väl ana att även hans mamma hade ”nazistiska” tendenser som valde just det namnet) och min första pojkvän var en fotbollsspelande skitsnygg mulatt från Boden. Däremellan har jag varit tillsammans med några helskandinaviska skitsnygga killar (och även några mindre snygga men fantastiskt roliga och smarta sådana) så jag antar att det faktum att jag oftast dras till väldigt snygga och MANLIGA män gör mig till MINST ”turbonazist”...! (Skit samma att några av männen jag föredrar råkar vara lite brunare än mig - maskulinitet är ju ALLTID ”nazism”, eller hur??)

Jag har många judiska vänner och även ett par ingifta israeliska släktingar så där blir ”nazist”spåret kanske lite svårare att hålla stenhårt på, men det är säkert om inte rent ”nazistiskt” så i varje fall ”rasistiskt” och absolut MINST ”homofobiskt”!! Att sedan en av mina allra käraste väninnor, som jag känt i över tio år, råkar vara transexuell samt att jag känner flera andra trans- och homosexuella personer spelar så klart ingen roll. Jag röstar på SD så därför är jag per automatik ALLTID ”nazist-rasist-fascist” och självklart även ”homofob”...!!

Jag ÄLSKAR att vara kvinna och jag bejakar min kvinnlighet och sexualitet till fullo. Det har jag aldrig försökt dölja och det står jag för. Till skillnad från alla manshatande oattraktiva ”feminister” har jag aldrig känt mig ”förtryckt” eller ”underlägsen” någon man. Tvärtom! Jag älskar och respekterar alla RIKTIGA män - d v s de som älskar och respekterar mig som KVINNA!! Dessa män är fantastiska och de tilltalar mig på alla plan, inte bara fysiskt. Jag vill inte ha en värld med veka feminiserade män som man behöver ”samtyckeskontrakt” för att närma sig - er dröm om ett könlöst samhälle är min värsta mardröm!!! I min värld är det inte någon värdeskillnad på min kvinnliga sexualitet jämfört med mina manliga vänners. Den behöver inte ”skyddas”, sättas på piedestal och övertäckas med ”samtyckeskontrakt”, slöja eller dylikt svammel!! Varför skulle den göra det?? Nej, jag är extremt säker på både min kvinnlighet och min sexualitet. Trots att jag aldrig gjort någon hemlighet av detta har jag ändå aldrig någonsin varit otrogen mot någon av mina tidigare partners och jag kommer heller aldrig vara det mot någon framtida. Det är en hederssak för mig (och då menar jag ÄKTA heder, inte sådan som får utomeuropeiska flickor att ”falla” från balkonger!) så jag antar att om det inte gör mig till ”fullblodsnazist” i era feministiska ögon så åtminstone en ”rasistisk hora”.

(Men kom ihåg att den som kommer med gåvan alltid är ägare till den så länge mottagaren vägrar ta emot den...!)

Slutligen så håller jag med om att jag förmodligen är en rätt typisk genomsnittsväljare för SD förutom att jag i vissa avseenden är mer högerliberal (och då menar jag alltså ÄKT-liberal och inte PK-vänster”liberal” som ju bara är en omskrivning för feg och ointelligent!) än traditionella SD:are som ju generellt är mer konservativa. De allra flesta som röstar på partiet ÄR däremot givetvis i stort sett lika toleranta och fördomsfria som jag. Vi ser inte ”raser” eller sexuella preferenser som tumstock för hur man dömer människor - vi går efter personlighet, lojaliteten mot Sverige och våra jämlika demokratiska värderingar och inte minst respekten för folket, den svenska naturen och kulturen!!

Gör detta mig till ”nazist” i era ”goda” ”anti”rasistiska feministögon så bjuder jag på det! Hellre vaken ”nazist” än medvetslös PK-drönare...!! 🖕☺🖕

(P.S: jag höll nästan på att glömma berätta att jag dessutom är djupt engagerad i djurrättsfrågor och under hela min livstid alltid varit en passionerad djurvän - och då menar jag alltså en ÄKTA djurvän och inte på det sätt sinnesslöa vänsterextremister som släpper ut minkar utan minsta tanke på deras eller omgivande ekosystems överlevnad tror de är ”djurvänner”!! Jag har under alla år som frisör donerat min dricks på jobbet samt våra pantflaskor till en grupp frivilliga som hjälper hemlösa katter. Jag har själv tagit hand om fem stycken. I snart 22 år har jag varit pescetarian och använder aldrig läderprodukter av något slag. För övrigt är min salongs hårvårdsprodukter ekologiska och självklart aldrig testade på djur. Förstår att all denna ”nazism” skär HÅRT i era ack så ”goda” hjärtan, men hej, sån är jag...!)"

Finns bara en kommentar till den där drapan:
"Don't stick your dick in crazy"
Citera
2017-11-19, 01:32
Medlem
Vargunge1s avatar
Undrar vad alla hennes äkta nationalistiska vänner tycker om hennes lössläppthet??? Jag knullade hellre katten än stack in pinnen i ett fruntimmer som idkat hor med ähhummm!!!! brunare sorter

I övrigt tror jag inte de mest pk-liberala i Sd tycker hon ska nämna partiet, eller ens göra reklam för dem.
Senast redigerad av Vargunge1 2017-11-19 kl. 01:41. Anledning: råkade skriva neger
Citera
2017-11-19, 03:15
Medlem
prolapse89s avatar
Nu är ju inte jag SD:are, men jag tror inte att hon blir något större sänke för partiet. Det är jävligt skrämmande men typer som den här jävla apan är typ det nya ”pk”. Det är så jävla dumt och osmakligt att man blir mållös, kärringen skulle lika gärna kunna vara feminist av den nutida svenska skolan, det krävs bara något litet gruff för att det ska slå över. Sedan det här med hur jävla okunnig hon är om vilka det är hon omger sig med, åtminstone på nätet, hon är ”fackidiot”( bara det att hon inte pluggat något ), hon förstår inte vidden av vad hon ger sig in på. Hennes sort äcklar mig verkligen och jag förstår inte hur man som ”nationell” kan vilja ha med henne att göra, inga röster eller donationer i världen är värd denna skiten.

Bara hennes försvarstal, bara det liksom............
Citera
2017-11-19, 03:42
Jag lan inte se annat än att detta är ännu ett exempel där media med sina "goda" pressetiska regler, återigen försöker karaktärsmörda en vanlig medborgare som vägrar rätta sig i ledet. Ajabaja, då får man grindvakten Aschberg efter sig. Aschberg, som så många andra inom etablissemanget idag, har gjort det till sin livsuppgift att jaga medborgare i högre grad än att ifrågasätta makten och har därmed direkt eller indirekt gjort sig till maktens nyttiga idioter. Osmakligt.
Citera
2017-11-19, 03:48
Medlem
Vargunge1s avatar
Har ägnat 1 timme på Westerbergs 4 facebookssidor. Skrattade så kaffet spruta över tangentbordet. Ca 80 inlägg där hon ska polisanmäla folk. 400 skärmdumpar och guse vet vad allt mest. 99% av hennes tid torde tillbringas vid datorn.

Nu det bästa. Hon söker en diger bunt stora starka karlar som ska agera livvakter åt henne Jag har under mitt 52åriga liv sällan skådat ett större psykfall Helt klart underhållande. På denna sida https://www.facebook.com/AceVonD/ kallar hon sig komiker så sant så sant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in