2026-03-25, 19:35
Medlem
Ganska sjukt att att han kunde få jobba kvar på svt efter detta och media skiter fullständigt vad han gjorde i norge.. ska alltid gullas med honom i medierna och på svt.. helt åt helvete...
Citera
2026-03-28, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Fattar inte detta drev, inte på det sättet att de skall ställas till svars, men! Varför skulle någon vara sämre kommentator, skådespelare eller programledare för de har ett sexistiskt beteende? Skiter väl fan jag i, vem de petar i fittan. Jag vill ha kvalité i sändningarna, sen skiter jag i vilket!

Ovanstående visar att du är en del av problemet. 🤷‍♀️
Citera
2026-03-28, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panterpupp
Mig veterligen så finns det inga uppgifter om att han skulle ha bettet sig illa på Svt eller har jag missat nåt?
Jag förstår inte varför han ska jagas när han blev avslöjad och kickad i Norge?
Old news.

#metoo börjar gå till överdrift.

Om jag hade ett företag skulle jag värna om dess image. En person som betett sig som ett äckel och inte offentligt bett om ursäkt och tydligt genom handling visar att h*n har bättrat sig vill jag givetvis inte ha,som representant för mitt bolag.

Jag, som konsument, undviker företag som låter personer med sådan bakgrund vara deras ansikte utåt, om de inte, som sagt ändrat sig.
Citera
2026-03-28, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panterpupp
Man kan ju tycka att det är minst sagt märkligt att han blir avstängd några veckor på sin nuvarande arbetsplats, som dessutom uppger att det inte finns några som helst anklagelser mot honom där.
Skitdåligt.
Vad beträffar den förra arbetsplatsen så är det utrett och han fick ju gå. Därmed borde det vara avslutat.

SvT:s agerande är bara en skitnödig reaktion av rädsla för att hamna i klistret igen.

Eller så vill inte SVT ha en sexförbrytare som ansikte utåt? Iaf inte om personen inte tar ansvar för sitt handlande och ändrar sitt beteende vilket de nu ger personen möjlighet att göra.
Citera
2026-03-28, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maledicta
Eller så vill inte SVT ha en sexförbrytare som ansikte utåt? Iaf inte om personen inte tar ansvar för sitt handlande och ändrar sitt beteende vilket de nu ger personen möjlighet att göra.

Svt besluta sig ju för att han fick jobba vidare trots hans sexuella trakasserier i norge... säger väl allt om svt..
Citera
2026-05-08, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Svt besluta sig ju för att han fick jobba vidare trots hans sexuella trakasserier i norge... säger väl allt om svt..
Jo, men jag svarade en person som.jag uppfattade tyckte att SVT gjorde fel som stängde av snubben.
Citera
2026-05-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maledicta
Jo, men jag svarade en person som.jag uppfattade tyckte att SVT gjorde fel som stängde av snubben.

OK ok förstår.. stor skandal i alla fall att han fick jobba vidare på svt i många år med hans bakgrund...
Citera
2026-05-09, 00:01
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
OK ok förstår.. stor skandal i alla fall att han fick jobba vidare på svt i många år med hans bakgrund...

Tilläggas kan att det bästa med SR Sport var att Nannskog fanns på SVT Sport!
Citera
2026-05-09, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Tilläggas kan att det bästa med SR Sport var att Nannskog fanns på SVT Sport!

Det var ironi eller....
Citera
2026-05-17, 17:48
Medlem
Rikskrim08s avatar
Nannskog är impulsiv. Vi får vara glada att han inte är missbrukare
Citera
2026-05-26, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Nannskog är impulsiv. Vi får vara glada att han inte är missbrukare
Du menar att kraven inte kan vara särskilt höga på den som ska representera en tv-kanal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in