2017-11-21, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Vad är det Nigger Nannskog gjort?
Kanske varit på samma fest som SI och ätit nån härsken couscous?
Magsjukan verkar vara helvetisk!
Citera
2017-11-21, 18:16
Medlem
Yaroshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Det är många som fattat detta nu.
Var är Glenn Strömberg?
På Viasat där pengarna finns.
Citera
2017-11-21, 18:21
Avstängd
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaroshenko
På Viasat där pengarna finns.

Ok.men vm ska sändas i svt och tv4 så hoppas Glenn är tebax då.
Citera
2017-11-21, 18:24
Bannlyst
Jag tror också tyvärr på D.N, men hade hoppats att det var någon annan, för jag gillar honom skarpt. Det var väldigt tyst från honom igår i samband med Fotbollsgalan, vilket är tydligt nog som någon annan tidigare skrev. Tycker dock detta är rätt sjukt, då det hände på hans förra arbetsplats och inte på SVT, men Stasi-SVT förvånar mig inte om man säger så!
Citera
2017-11-21, 19:05
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Ok.men vm ska sändas i svt och tv4 så hoppas Glenn är tebax då.

Du kan vara lugn, SVT har på tio år inte lyckats hitta en egen expert till VM utan måste bjuda in gamle Glenn år efter år, som så klart inte tackar nej till att fnaska lite vid sidan av sin ordinarie partner. Men nog är det ett fattigdomsbevis för media (och framför allt SVT).

Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Jag tror också tyvärr på D.N, men hade hoppats att det var någon annan, för jag gillar honom skarpt. Det var väldigt tyst från honom igår i samband med Fotbollsgalan, vilket är tydligt nog som någon annan tidigare skrev. Tycker dock detta är rätt sjukt, då det hände på hans förra arbetsplats och inte på SVT, men Stasi-SVT förvånar mig inte om man säger så!

Med tanke på att man har grävt djuuupt för att hitta snaskigheter hos andra kända män, inte minst såna som jobbar inom media, så är det inte så konstigt att också det här lyfts fram då det bara ligger ett fåtal år tillbaka i tiden. I en del andra fall har det gått uppemot tjugo år, och då tycker jag att det är mer tveksamt om det ska få konsekvenser.
Citera
2017-11-21, 19:18
Medlem
Garderobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Det där är skitsnack. Han fick avsked från Djurgården pga att han då var omogen och ansvarslös genom att festa, slarva med träning osv.
Med dig som vän behöver man inga fiender.

Och hans chef i DN idag:

”Medarbetaren kommer den närmsta tiden inte att ha några journalistiska uppdrag för SVT. Vi är överens om att medarbetaren nu ska fokusera på att hantera och ta ansvar för det som hänt på den tidigare arbetsplatsen. Detta arbete inleds nu och kommer att ta några veckor. Efter det kommer jag att ta beslut om samarbetet kan fortsätta eller inte.”

Fin kille, den där Nannskog...
Senast redigerad av Garderob 2017-11-21 kl. 19:20.
Citera
2017-11-21, 19:51
Medlem
Citat:
Som følge av seksuell trakassering ble mannen sagt opp i TV2. Mannens nye arbeidsgiver setter nå ansettelsesforholdet på vent.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/sparket-i-tv2-maa-naa-ta-pause-i-sin-nye-jobb/a/24192824/
Citera
2017-11-21, 20:31
Medlem
Rollinghands avatar
Kristin Kaspersens tokhyllning vid Idrottsgalan ger andra associationer idag:

"Hans pose lugnar oss, för mellan Daniels lår man trygghet får. För att en sändning ska få uppskattning vill SVT ge sin publik en intervju med Sveriges kung och närbild på Nannskogs pung. För mig som tuff brud i lyxförpackning är du ett toppval, med kunskap lika bred som ditt skrev. En tuff karl i trångt fordral!"

Att Kristin dessutom är halvnorska gör det hela ännu mer pikant.
Citera
2017-11-21, 20:33
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Jag vet med 100% säkerhet att D*niel N*nnsk*g fick foten med omedelbar verkan från Djurgårdens IF för många år sedan (slutet 90 -tal) pga en sexhärva. Kan dock inga detaljer om vad och hur men källa är första hands info från dels kontakter inom DIF och dels från Krim.kommisarie inom Stockholmspolisen som fanns i utkanten av ärendet.

Om det är detta som åsyftas i denna tråden vet jag dock ingenting om.
Men DN har figurerat i sexhärva, om än för länge sedan i det jag syftar till.

Undrar om inte det skrevs om här på flashback för 100 år sedan? Har för mig det. Hotellrum några tjejer och några fotbollsnissar...
Citera
2017-11-21, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/sparket-i-tv2-maa-naa-ta-pause-i-sin-nye-jobb/a/24192824/

Kollar man inte referenser på SVT?
Citera
2017-11-21, 20:42
Medlem
panterpupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garderob
”Medarbetaren kommer den närmsta tiden inte att ha några journalistiska uppdrag för SVT. Vi är överens om att medarbetaren nu ska fokusera på att hantera och ta ansvar för det som hänt på den tidigare arbetsplatsen. Detta arbete inleds nu och kommer att ta några veckor. Efter det kommer jag att ta beslut om samarbetet kan fortsätta eller inte.”

Fin kille, den där Nannskog...
Man kan ju tycka att det är minst sagt märkligt att han blir avstängd några veckor på sin nuvarande arbetsplats, som dessutom uppger att det inte finns några som helst anklagelser mot honom där.
Skitdåligt.
Vad beträffar den förra arbetsplatsen så är det utrett och han fick ju gå. Därmed borde det vara avslutat.

SvT:s agerande är bara en skitnödig reaktion av rädsla för att hamna i klistret igen.
Citera
2017-11-21, 21:11
Medlem
E.Erikssons avatar
Rätt beslut av SVT! Vem fan vill lyssna på en sexförbrytare när man tittar på fotboll. Inte jag i alla fall. Hoppas att vi har sett det sista av denna inkvoterade mupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in