2017-11-22, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
Lugn,det kommer mera om han.

Jasså, kan det bli mycket värre eller mer eländigt än så här? Låt höra. Vi kommer inte att föra det vidare. Du kan i stort sett lita på oss.
Senast redigerad av Konrad 2017-11-22 kl. 06:19.
Citera
2017-11-22, 09:01
Medlem
Garderobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inteisrael
Det är väl ändå fotboll vi pratar om. Eller är PK viktigare än allt annat nuförtiden?
Ja, sexuella övergrepp och människors hälsa är viktigare än fotboll. Din jävla idiot.
Citera
2017-11-22, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garderob
Ja, sexuella övergrepp och människors hälsa är viktigare än fotboll. Din jävla idiot.

Den som aldrig gjort något fel kan ju kasta första stenen. Jag tycker det är klädsam att vara lite ödmjuk inför vad vi alla bär med oss i våra ryggsäckar.
Citera
2017-11-22, 09:57
Medlem
dubbelkvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Vad är det Nigger Nannskog gjort?

Han har tagit sig in i din hjärna och nu kan han inte hitta vägen ut. Det är så rörigt där inne, fullt med återvändsgränder och tankeloopar. Han kommer bli fast i din hjärna precis som många andra.
Citera
2017-11-22, 10:04
Avslutad
Här tror man han är ironisk, jag trodde videon drev med synen på fotbollsspelare. Men kanske är han sig själv som han var på den tiden.

https://www.youtube.com/watch?v=FPac5UpZosA

-Hur är din favoritposition?
-Ja, som spets..
-Nej nej nej...hur gillar du att ta damerna pam pam pam

Ganska kul sketch.

Jaja, oavsett så tycker jag att han ska vara förlåten. Ett stort avbräck för SVT om han slutar. Han var för övrigt väldigt uppskattad av den norska tv-publiken också.
Citera
2017-11-22, 11:50
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Det är många som fattat detta nu.
Plötsligt är DN borta från sporten i svt. DN som gjorde sig bra i rutan.
Och Markus Johannesson får plötsligt kommentera allt inom fotbollsvärlden nu.
MJ som inte går hem i rutan.sömnpiller.
Var är Glenn Strömberg?
På viasat
Citera
2017-11-22, 11:53
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollinghand
Kristin Kaspersens tokhyllning vid Idrottsgalan ger andra associationer idag:

"Hans pose lugnar oss, för mellan Daniels lår man trygghet får. För att en sändning ska få uppskattning vill SVT ge sin publik en intervju med Sveriges kung och närbild på Nannskogs pung. För mig som tuff brud i lyxförpackning är du ett toppval, med kunskap lika bred som ditt skrev. En tuff karl i trångt fordral!"

Att Kristin dessutom är halvnorska gör det hela ännu mer pikant.
Herregud, vart uttalade sig människan så? Satan vad skämmigt
Citera
2017-11-22, 12:10
Medlem
Arzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Herregud, vart uttalade sig människan så? Satan vad skämmigt
Idrottsgalan 2017. Här är efterspelet https://www.youtube.com/watch?v=CGvr0pD1hFQ
Citera
2017-11-22, 12:44
Medlem
Netherworlds avatar
Hittar ingen källa på att det rör sig om Nannskog, men alla verkar vara övertygade på det ändå. Vad är det för källor ni finner som inte jag gör?
Citera
2017-11-22, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inteisrael
Skitsnack. DN är en galant fotbollsexpert som jag uppskattar mycket. Han har ett underbart sätt att uttrycka sig på. Kanonkille att lyssna på och verkar göra rätt analyser av spelet också.

Jag vill ha honom kvar i rutan. Han gör skillnad på vilken kanal jag väljer att titta på och jag väljer honom före andra kommentatorer.

Det är väl ändå fotboll vi pratar om. Eller är PK viktigare än allt annat nuförtiden? Så länge hans arbetskamrater gillar honom är han helt okey för mig.
Håller helt med. Daniel är kung i rutan. Helt sjukt att han ska få skit en gång till, han har ju redan blivit straffad en gång. Räcker inte det,eller tycker dom hycklande pk-hjonen att han aldrig ska få jobba igen över huvudtaget?
Han är ju knappast den första som syns i rutan och har ett par inte så smickrande saker på cv:t.
Eller för dessa idioter så är förmodligen sexuella inviter värre en tex grov misshandel och rån?

Hoppas att Viasat plockar upp honom. Inte troligt, men synd om han försvinner ifrån fotbollen helt.
Citera
2017-11-22, 13:16
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Hittar ingen källa på att det rör sig om Nannskog, men alla verkar vara övertygade på det ändå. Vad är det för källor ni finner som inte jag gör?

Enkel slutledningsförmåga.DN är putsväck från svt.
Citera
2017-11-22, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille1976
Varför tror alla det är Nanneskog? Själv har jag ingen aning vem det kan vara. Men folk verkar insnöade på fotboll. SVT har ju x antal sk experter inom både hockey, friidrott mm

Därför att DN jobbat på TV2 i Norge och norsk media skriver just att denne man nu jobbarpå SVT.. och nu inte får jobba vidare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in