2017-11-14, 18:50
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
På vilket sätt skulle dom påverkas negativt? är det för att det är islam dom påverkas negativt? om det va en kristen barbiedocka med en bibel och ett kors hade du tyckt samma sak att det hade påverkas negativt?

Jag hade skolavslutning i kyrkan inte vart jag påverkad av det, jag har kristna/muslimska vänner inte blir jag påverkad negativt av det. Växt upp med dessa har inte blivit påverkad negativt, sen att du tycker att det påverkar dig negativt betyder inte att alla andra blir påverkad

Det är nu ganska glest mellan de kristna självmordsbombarna , halshuggarna och hustrustenarna så ja , jag tycker att det känns " värre" men en Burkabarbie än en med kors om halsen ....
Citera
2017-11-14, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av politiker.ljuger
MuslimKen kommer snart i en butik nära dig, du kommer att kunna köpa tillbehör såsom stenar som kan behövas vid stening av BurkaBarbie

Glöm inte lastbilen som tillbehör till terror kan Ken använda för att köra ihjäl lite otrogna hundar med..
Senast redigerad av Niggers 2017-11-14 kl. 19:33.
Citera
2017-11-14, 18:57
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Det är nu ganska glest mellan de kristna självmordsbombarna , halshuggarna och hustrustenarna så ja , jag tycker att det känns " värre" men en Burkabarbie än en med kors om halsen ....

Absolut det har du rätt i att det är glest med kristna självmordsbombare kristna håller sig till Pedofili iställe och skadar barn psykiskt iställe. Så ett barn kan ju tro att det är ok när dom blir vuxen att lura små barn till samlag för det va ju det dom vuxna kristna håll på med. men det är kanske ok?
Senast redigerad av CommonSense 2017-11-14 kl. 18:59.
Citera
2017-11-14, 19:21
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Absolut det har du rätt i att det är glest med kristna självmordsbombare kristna håller sig till Pedofili iställe och skadar barn psykiskt iställe. Så ett barn kan ju tro att det är ok när dom blir vuxen att lura små barn till samlag för det va ju det dom vuxna kristna håll på med. men det är kanske ok?
När Mattel släpper "Pedo Barbie" kanske vi kan ha den debatten , tills dess kan vi konstatera att jag tydligen trampade på en öm tå då jag tog upp "Fredens religions" utövande i praktiken .

Jag har heller aldrig sett påven säga att det är godtagbart att gifta sig med sexåringar och sedan våldta dem vid nio års ålder som de muslimska höjdarna gör .....

https://www.youtube.com/watch?v=BGOnGqEpQCc
Citera
2017-11-14, 19:23
Medlem
Sculleys avatar
Citat:

Muhammed som gifte sig med sexåriga Aisha, var väl inte kristen?

edit: tvåa på pucken
Citera
2017-11-14, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetoBeto-San
Hur är islam inte en dödskult? Majoriteten av världens muslimer vill ha sharialagar, majoriteten av världens muslimer anser att dödsstraff är det rätta straffer för att lämna pissreligionen osv. Kan du säga en enda bra sak med islam? Nej det kan du inte, det är en efterbliven, bakåtsträvande idiotreligion. Islam är i särklass den värsta religionen av dom alla, islam behöver motarbetas och utrotas och därför är det mycket mycket dåligt att islam normaliseras genom t ex en docka med slöja.

Vilken typ av muslim tror du är i majoritet i Sverige då?
Den som har det bra i sina hemländer och trivs med sharia osv, eller den som stuckit därifrån för att de inte trivts där hemma?

Och för övrigt, bara för att jag lekte med riddarborgar med riddare (inklusive korsfarare), betyder det inte att jag är någon jävla Breivik idag...
Citera
2017-11-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peHm
Vilken typ av muslim tror du är i majoritet i Sverige då?
Den som har det bra i sina hemländer och trivs med sharia osv, eller den som stuckit därifrån för att de inte trivts där hemma?

Och för övrigt, bara för att jag lekte med riddarborgar med riddare (inklusive korsfarare), betyder det inte att jag är någon jävla Breivik idag...

Och här har vi den, toppen av naiviteten.
Citera
2017-11-14, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Achie
Och här har vi den, toppen av naiviteten.

Du får gärna förtydliga.
Citera
2017-11-14, 20:07
Medlem
Fris avatar
Det finns särskilda krav på leksakers säkerhet.
Klarar denna docka ett fall från balkong på femte våningen?
Citera
2017-11-14, 20:08
Medlem
Merwinnas avatar
Är den omskuren nedtill också, för extra realism?
Citera
2017-11-14, 20:24
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
När Mattel släpper "Pedo Barbie" kanske vi kan ha den debatten , tills dess kan vi konstatera att jag tydligen trampade på en öm tå då jag tog upp "Fredens religions" utövande i praktiken .

Jag har heller aldrig sett påven säga att det är godtagbart att gifta sig med sexåringar och sedan våldta dem vid nio års ålder som de muslimska höjdarna gör .....

https://www.youtube.com/watch?v=BGOnGqEpQCc

Kristendomen är väl inte heller "fredens religion"? ingen religion är fredlig alla har dom sitt skräp som dom utöver i religionens namn. Bara för att påven inte har sagt så finns det inte, vad vet vi vad påven gör bakom stängda dörrar. Vad vet vi vad han tycker bakom stängda dörrar?. Sen kan jag hålla med om att Islams Mohammed tycker att det är ok att ha samlag med barn är sjukt det tycker nog dom flesta förutom muslimerna själv. Sen tror jag inte heller att alla muslimer tycker det är ok att ligga med ett barn sen att det finns extrema utövare i varje religion säger jag inte imot.
Citera
2017-11-14, 20:59
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Kristendomen är väl inte heller "fredens religion"? ingen religion är fredlig alla har dom sitt skräp som dom utöver i religionens namn.
Jag har aldrig hyllat någon religion , bara påpekat hyckleriet bakom att den självutnämnda "Fredens religion" står för nästan alla terrordåd runtom i världen .

Citat:
Bara för att påven inte har sagt så finns det inte, vad vet vi vad påven gör bakom stängda dörrar. Vad vet vi vad han tycker bakom stängda dörrar?.
Påven har gått ut offentligt och fördömt pedofili inom kyrkan , den muslimska höjdaren i klippet jag länkade till säger att ha sex med en 9-åring är "the model"

En viss skillnad , tycker du inte ?

Citat:
Sen kan jag hålla med om att Islams Mohammed tycker att det är ok att ha samlag med barn är sjukt det tycker nog dom flesta förutom muslimerna själv. Sen tror jag inte heller att alla muslimer tycker det är ok att ligga med ett barn sen att det finns extrema utövare i varje religion säger jag inte imot.
https://www.youtube.com/watch?v=g7TAAw3oQvg&t=124s

Det är ju Muhammed som är själva förebilden för den Islamske mannen , han påstås ju vara ofelbar .
Tror du verkligen att en religion baserad på hans ideer kommer att leda till något gott ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in