Citat:
Ursprungligen postat av
CommonSense
Kristendomen är väl inte heller "fredens religion"? ingen religion är fredlig alla har dom sitt skräp som dom utöver i religionens namn.
Jag har aldrig hyllat
någon religion , bara påpekat hyckleriet bakom att den självutnämnda "Fredens religion" står för
nästan alla terrordåd runtom i världen .
Citat:
Ursprungligen postat av
CommonSense
Bara för att påven inte har sagt så finns det inte, vad vet vi vad påven gör bakom stängda dörrar. Vad vet vi vad han tycker bakom stängda dörrar?.
Påven har gått ut offentligt och fördömt pedofili inom kyrkan , den muslimska höjdaren i klippet jag länkade till säger att ha sex med en 9-åring är "the model"
En
viss skillnad , tycker du inte ?
Citat:
Ursprungligen postat av
CommonSense
Sen kan jag hålla med om att Islams Mohammed tycker att det är ok att ha samlag med barn är sjukt det tycker nog dom flesta förutom muslimerna själv. Sen tror jag inte heller att alla muslimer tycker det är ok att ligga med ett barn sen att det finns extrema utövare i varje religion säger jag inte imot.
https://www.youtube.com/watch?v=g7TAAw3oQvg&t=124s
Det är ju Muhammed som är själva förebilden för den Islamske mannen , han påstås ju vara ofelbar .
Tror du verkligen att en religion baserad på hans ideer kommer att leda till något gott ?