2017-11-14, 14:49
Bannlyst
Nya barbie har en "slöja", men borde inte hon även ha ett bombbälte så hon kan spränga lite otrogna hundar i luften?

Nu är den senaste Barbiedockan här och den är lite ovanlig i jämförelse med innan. Den bär nämligen hijab.
http://www.friatider.se/nya-barbie-dockan-r-h-r-har-f-tt-hijab
Citera
2017-11-14, 14:57
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Nya barbie har en "slöja", men borde inte hon även ha ett bombbälte så hon kan spränga lite otrogna hundar i luften?

Nu är den senaste Barbiedockan här och den är lite ovanlig i jämförelse med innan. Den bär nämligen hijab.
http://www.friatider.se/nya-barbie-dockan-r-h-r-har-f-tt-hijab

Och problemet är?
Citera
2017-11-14, 14:59
Medlem
De kan även inkludera små stenar så att man kan stena henne om hon tar av sig hucklet.
Citera
2017-11-14, 15:11
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Och problemet är?

Problemet är ju uppenbarligen att den efterblivna dödskulten islam normaliseras? Var det svårt att förstå "common sense"?
Citera
2017-11-14, 15:13
Medlem
supremanics avatar
Så en kvinna blir hjälte för att hon har ett jävla skynke på huvudet enligt Mattel... Har inte multikulti-vurmandet gått lite väl långt nu när man sätter standarden så pinsamt lågt?
Citera
2017-11-14, 15:16
Medlem
M829A3s avatar
Citat:
Och problemet är?
Problemet är att det islamofila indoktorineringen nu riktar sig till små barn som till följd av sin ringa ålder ännu inte utvecklat förmågan att tänka kritiskt och stå emot politiskt korrekt auktoritet.

Förövrigt så ser islamist-Barbie knappast ut som en rättrogen muslimsk kvinna.

Citat:
Dödskulturen? nu är jag inget fan av nån religion men det är en dockjävel bara

Du skulle alltså inte ha problem med Barbie-Ken som såldes i SA-mundering eftersom det enbart är en docka?
Senast redigerad av M829A3 2017-11-14 kl. 15:19.
Citera
2017-11-14, 15:19
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M829A3
Problemet är att det islamofila indoktorineringen nu riktar sig till små barn som till följd av sin ringa ålder ännu inte utvecklat förmågan att tänka kritiskt och stå emot politiskt korrekt auktoritet.

Förövrigt så ser islamist-Barbie knappast ut som en rättrogen muslimsk kvinna.

Har man redan muslimska föräldrar så spelar det ingen roll eller hur?
Citera
2017-11-14, 15:21
Medlem
M829A3s avatar
Citat:
Det spelar absolut roll ifall samhället i stort bistår med att normalisera de vanföreställningar som dina föräldrar försöker pracka på dig.
Citera
2017-11-14, 15:24
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:

Och om man inte har muslimska föräldrar?

Jag har inget emot islam i sig, men tycker inte att leksaker och religion hör ihop.Vad är nästa steg? En docka med Jesus på korset? Ett Jehovas vittne med vakttornet eller Vakna i högsta hugg?
Citera
2017-11-14, 15:27
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M829A3
Det spelar absolut roll ifall samhället i stort bistår med att normalisera de vanföreställningar som dina föräldrar försöker pracka på dig.

Jaså du tror att jag är en muslim? jag skiter i vilket hade lika bra kunnat vart en nazistisk docka hade ändå inte brytt mig. Vilka tror du kommer köpa dockan? tror du en vanling svensson kommer köpa den till sin unge?
Citera
2017-11-14, 15:28
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Och om man inte har muslimska föräldrar?

Jag har inget emot islam i sig, men tycker inte att leksaker och religion hör ihop.Vad är nästa steg? En docka med Jesus på korset? Ett Jehovas vittne med vakttornet eller Vakna i högsta hugg?

Vad skulle det spela för roll? skulle du lida av det? skulle du kunna sova på nätterna? ni lägger ner så mycke energi på att hata att det blir sorgligt
Citera
2017-11-14, 15:33
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Vad skulle det spela för roll? skulle du lida av det? skulle du kunna sova på nätterna? ni lägger ner så mycke energi på att hata att det blir sorgligt

Var i mitt inlägg kan du utläsa att jag hatar?

Så bara för att det inte påverkar en personligen så kan man inte ha åsikter om det? IS t.ex påverkar mig inte heller personligen (inte än åtminstone), så enligt din logik kan man inte ha åsikter om de heller? (Nej, jag jämför inte dockan med IS, jag tog bara det första som ploppade upp i huvudet).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in