2017-11-14, 15:37
Medlem
M829A3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Jaså du tror att jag är en muslim?
Nej jag tror inte att du är muslim,borde ha skrivit ens istället för dina.
Citat:
jag skiter i vilket hade lika bra kunnat vart en nazistisk docka hade ändå inte brytt mig.
Att va principiella skäl inte bry sig är en sak,min poäng är att den genomsnittliga förespråkaren av islamist-Barbie inte skulle vara lika förtjust i SA-Ken.
Citat:
Vilka tror du kommer köpa dockan? tror du en vanling svensson kommer köpa den till sin unge?
Sannolikt inte,det bidrar dock till normaliseringen av islam hos medelsvenson.
Citera
2017-11-14, 15:39
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Var i mitt inlägg kan du utläsa att jag hatar?

Så bara för att det inte påverkar en personligen så kan man inte ha åsikter om det? IS t.ex påverkar mig inte heller personligen (inte än åtminstone), så enligt din logik kan man inte ha åsikter om de heller? (Nej, jag jämför inte dockan med IS, jag tog bara det första som ploppade upp i huvudet).

Sorry för att jag anklagade dig för hat

självklart kan man ha åsikter men vissa har åsikter pga hat inte åsikter pga av att det är en ful docka.
Citera
2017-11-14, 15:42
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Vad skulle det spela för roll? skulle du lida av det? skulle du kunna sova på nätterna? ni lägger ner så mycke energi på att hata att det blir sorgligt

Du skrev ju att du inte brydde dig. Du verkar ju bry dig kärt om detta.

OnT : Sjukt att de försöker normalisera slöja.
Senast redigerad av Lukasboy 2017-11-14 kl. 15:47.
Citera
2017-11-14, 15:44
Medlem
Nu väntar vi på en Ken med stort krulligt skägg.
Citera
2017-11-14, 15:45
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Sorry för att jag anklagade dig för hat

självklart kan man ha åsikter men vissa har åsikter pga hat inte åsikter pga av att det är en ful docka.

Att vissa hatar den för att det just är muslimskt.. Tja, det är deras åsikt och den respekterar jag. Men mitt ogillande grundar sig på att det är religion inblandat. Kan dock undra vad imamer osv tycker, med tanke på att man inte får avbilda Muhammed så kanske de inte gillar att man gör dockor som föreställer muslimska kvinnor..
Citera
2017-11-14, 15:46
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasboy
Du skrev ju att du inte brydde dig. Du verkar ju bry dig kärt om detta.

OnT : Sjukt att de försöker normalisera slöja.

Absolut inte, jag ställde bara en fråga till TS sen har jag svarat på andras frågor ang detta. Det gör inte att jag bryr mig så särskilt mycke. För mig kvittar det om det är en muslimsk eller nazistisk docka vill man köpa det till sin unge varsegod. Inget jag skulle göra iaf
Citera
2017-11-14, 15:48
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Att vissa hatar den för att det just är muslimskt.. Tja, det är deras åsikt och den respekterar jag. Men mitt ogillande grundar sig på att det är religion inblandat. Kan dock undra vad imamer osv tycker, med tanke på att man inte får avbilda Muhammed så kanske de inte gillar att man gör dockor som föreställer muslimska kvinnor..

Jag gillar inte heller att blanda in religion i leksaker då det är fel, men samtidigt så kan jag inte bry mig heller så mycke om det finns. Inget jag kan göra åt om dom vill producera leksaker baserad på en religion: Man kan sitta på ett forum och gnälla och sprida hat till vilken nytta?
Citera
2017-11-14, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Achie
De kan även inkludera små stenar så att man kan stena henne om hon tar av sig hucklet.

Ha ha ja och en piska o hus med balkong så Ken kan få ha lite roligt.
Citera
2017-11-14, 15:56
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Jag gillar inte heller att blanda in religion i leksaker då det är fel, men samtidigt så kan jag inte bry mig heller så mycke om det finns. Inget jag kan göra åt om dom vill producera leksaker baserad på en religion: Man kan sitta på ett forum och gnälla och sprida hat till vilken nytta?

Med den logiken är ju det här forumet mer eller mindre onödigt då det finns mycket man inte kan göra något åt. Folk gillar att diskutera, det är detta forumet är till för.
Citera
2017-11-14, 16:46
Medlem
Kobolds avatar
Den nya Barbie får inte vistas utanför sin originalkartong utan sin man Abu Ken eller köra bil. Hon är givetvis könsstympad och analfabet.
Citera
2017-11-14, 16:46
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Nya barbie har en "slöja", men borde inte hon även ha ett bombbälte så hon kan spränga lite otrogna hundar i luften?

Nu är den senaste Barbiedockan här och den är lite ovanlig i jämförelse med innan. Den bär nämligen hijab.
http://www.friatider.se/nya-barbie-dockan-r-h-r-har-f-tt-hijab

Och vilken tur att Barbie redan är könsstympad!

När kommer BurkaBarbie?
Citera
2017-11-14, 16:50
Medlem
politiker.ljugers avatar
MuslimKen kommer snart i en butik nära dig, du kommer att kunna köpa tillbehör såsom stenar som kan behövas vid stening av BurkaBarbie
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in