Citat:
Ursprungligen postat av
Sebasto00
Jävla skurkar!
Om de har mage att ta betalt så kan de åtminstone leverera paketen i tid. Får vänta upp till 2v på paket man betalat för, som ligger i Sverige och väntar bara.
Tack för att du hetsade mot folkgrupp, för nu känn ja mä mogen att höra av mig
Postmord svarar inte på sin egen fråga, det finns inget så förolämpande som en FAQ,
då dom vanligaste frågorna verkar vara producerat av ett idiotiskt tvärsnitt av befolkningen
Citat:
"Jag har betalt importavgift men inte fått min försändelse
Om din försändelse av någon anledning inte kommer fram till dig som tänkt rekommenderar vi att du först och främst kontaktar avsändaren. Tjänsten som avsändaren har skickat försändelsen med avgör om försändelsen är spårbar och eventuell ersättningsnivå.
Den administrativa avgiften tas ut för täcka in våra kostnader för tulldeklarationen, dessa består bland annat av lön, skatter, teknisk utrustning och lokalhyra. Den ska inte misstas för en transportkostnad och återbetalas därför inte om försändelsen mot förmodan inte kommer fram.
Fick du svar på din fråga?"
Och visade det sig att ni beskrev någonting annat ovan än vad jag hävdar nedan så var det iaf stötande att frågan fick förkörsrätt på hemsidan som den vanligaste frågan, då min fråga är fan så vanligare som viktigare
Nej jag fick inte svar på vad i friden avsändaren fortfarande har å göra med en vara som bevisligen redan levererats till Sverige, och som postnord bara inte levererar inom 3-4 dagar.
Hela året har man skyllt på buggar i det nya systemet, nu kan man fasövergå i att
skylla på julhandeln, dom hjärndöda droiderna som jobbar på teknisk support drillas varje morgon vid ett peppande gruppmöte att sälja in så många standardiserade floskler som möjligt till fräcka kunder