Dagens chatt!
Min order: RAXXXXXXXXXQM jag har väntat över 2 månader nu! 2 olika svar har jag fått av er..... att det har returnerats och att det är under behandling, men ska detta verkligen ta över 2 månader att fixa? jag ligger ute med 3000:- här! var finns paketet?
Jag: 10:58
Hejsan, ett ögonblick så ska jag kolla på de
Mimmie A: 10:58
hej
Vad jag ser här är att den kommit in i systemet igen, men är inte inskriven. Du kan alltså vänta på paketet, men om du har väntat så länge redan så hade jag rekommenderat en reklamation till avsändaren och till oss. Anledning till varför reklamation hos avsändaren är nödvändigt är för att få ut en ny försändelse eller få pengar tillbaks. Därefter återkomma till oss för kreditering av momsen.
varför är den inte inskriven?? sedan så förstår jag inte varför JAG ska göra en reklamation?? vet inte heller hur man gör det. har ALDRIG gjort en sådan..
Jag förstår dig. Den är inte inskriven då den inkommit i systemet igen och inte hunnit bli hanterad. Våra administratörer hanterar tio tusentals paket och försöker avverka dessa så snabbt som möjligt.
så ska jag bara vänta 2 månader till då?
Som sagt, den är inskickad igen, så du behöver inte göra något annat än att vänta, men om du vill, så kan du göra en reklamation för att skicka om försändelsen på nytt.
nja det kommer från en privat person
inget företag
i och med att någon av er sa att det gick i retur, så kontaktade jag honom och frågade om paketet hade kommit tillbaka... vilket det inte hade gjort..
Okej, jag förstår. Då är det så att dem sätt att denna gått i retur felaktigt, och nu scannat in den i systemet på nytt.
och var finns paketet
Det finns i vårt lager i Örebro.
ok
så kommer det att ta 2 månader till nu då...?
Jag kan inte svara på hur lång hanteringstiden kommer att vara. Jag beklagar verkligen att vi inte kan ge ut någonting ang hanteringstiderna.
Men det ska ju absolut inte ta två månader till för paketet att gå igenom.
ok tack för din hjälp! vi kommer väl inte längre nu..
Jag ber om ursäkt för detta och hoppas att det löser sig snabbt nu.
tack
Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag och avslutar chatten här om du inte har några ytterligare frågor.
nä det är lugnt
Så får väl se nu då om det snabbas på..... Fan vad trött jag är på den här skiten!