Citat:
Ursprungligen postat av
DieTrolle
Turen låg i att din försändelse behandlades före den 1 mars (eftersom den delades ut idag). De nya reglerna gäller endast försändelser som kommer från och med 1 mars. Jag kan tänka mig att det är ett ganska stort antal försändelser som ligger i "pipen" mellan att de ankommit Sverige och ännu inte delats ut. Dessa kommer ej påverkas av de nya reglerna.
Beställde i början av februari några grejer.
P.g.a. nyårsfirandet blev dessa fördröjda och skickades från Kina 23:e och 26:e .
Var mest smågrejer men dessutom ett minneskort för 170 kr, och vi får se vad som händer?