Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-14, 06:26
  #1
Medlem
4nkans avatar
Det är nu bara några dagar kvar och man börjar bli sjukt taggad!

Vi är ett gäng som åker dit första ggn och vi kommer övernatta i Amsterdam hela helgen, hur tar man sig till arenan smidigaste vägen, buss,tåg eller taxi?

Hur funkar valutan inne på själva arenan, har läst att man får fylla på av deras egna valuta tex som på andra stora festivaler, går det att göra innan eller måste man göra det där på själva arenan?

Några andra som ska dit? Och vilka är ni mest taggad för att se? Vi ses där!
Citera
2017-11-14, 07:48
  #2
Medlem
Välkommen till ett av årets bästa event inom hardstyle scenen!

Tåg till anhem sedan "qlimax buss" från arnhem centralstation, bussarna går ofta.

Valutan är i form av tokens, och de kan du bara köpa på plats så vitt jag vet, men det finns många stationer där du kan växla och brukar gå snabbt, köp inte för många då de inte har något värde efter eventets slut och kan ej heller retuneras.
Kan dock rekommendera att spara en hel token i form av souvenir, alltid roligt o ha liggandes och spara på från olika events/festivaler.

Skall tyvärr inte dit iår, men jag var på 2014, 2015 och 2016

Hoppas du får ett grymt event, och veva lite för mig också!
Citera
2017-11-15, 14:36
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landqvist00
Valutan är i form av tokens, och de kan du bara köpa på plats så vitt jag vet, men det finns många stationer där du kan växla och brukar gå snabbt, köp inte för många då de inte har något värde efter eventets slut och kan ej heller retuneras.

Gelredome har slutat med tokens. Du köper numera ett kort som du fyller på i kassor eller automater med cash eller kreditkort. Du kan även kräva tillbaka det du inte förbrukar på deras hemsida efter eventet.

Appen/siten för all lokaltrafik här i Holland är 9292.nl.

Om du ska ta något, köp inga droger på gatan i Amsterdam, de suger. Köp på eventet eller av någon ni känner till här, och som vanligt kolla alltid upp på Pill Reports först.
Citera
2017-11-19, 21:19
  #4
Medlem
Tomatns avatar
Jag var där för 3e gången i rad nu, Bra event ! like tråkig scen man annars mycket nöjd! Årets anthem var även grymt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback