2017-11-13, 17:20
Medlem
Bokade tyvärr flyttstädning av detta oseriösa företag som nu går under namnet Sapastäd ab. Det drivs av samma bluffmakare vid namn Samir Lounes. (Sök på Städexpressen på Facebook, finns rätt mycket material).

Kortfattat för mig: det var renare innan hans personal varit där. När man påpekar hur illa de städat blir Samir aggressiv och slänger på luren. Att de sedan hävdar att de har nöjdhetsgaranti är bara för att få fler folk i fällan. Samir fakturerar ändå fullt pris och fixar inte några brister.

Är det fler som åkt ut för samma rötägg? Har ni lyckats bestrida hans fakturor?
Det måste gå att få den här oseriösa personen bort från vårt näringsliv...
Citera
2017-11-13, 17:39
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOss
Bokade tyvärr flyttstädning av detta oseriösa företag som nu går under namnet Sapastäd ab. Det drivs av samma bluffmakare vid namn Samir Lounes. (Sök på Städexpressen på Facebook, finns rätt mycket material).

Kortfattat för mig: det var renare innan hans personal varit där. När man påpekar hur illa de städat blir Samir aggressiv och slänger på luren. Att de sedan hävdar att de har nöjdhetsgaranti är bara för att få fler folk i fällan. Samir fakturerar ändå fullt pris och fixar inte några brister.

Är det fler som åkt ut för samma rötägg? Har ni lyckats bestrida hans fakturor?
Det måste gå att få den här oseriösa personen bort från vårt näringsliv...

En ”maffia-kille”.
Vi har en gemensam vän, men jag håller mig på avstånd.
Citera
2017-11-16, 05:29
Bannlyst
E-post till tingsrätterna i Södra Sverige och fråga efter domar på honom, han verka vara kriminell.

https://lexbase.se/personsok?Search%...ame%5D=Lounes&
Citera
2017-11-29, 10:44
Medlem
MotleyNikkiSixxs avatar
Råkade med ut för den nissen. Inte den trevligaste att ha att göra med. Betalade då summan var relativt låg och orkar inte med inkassobolagen. Skickade in ett tips till KO dock, men de brukar sällan arbeta aktivt...
Citera
2018-04-23, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MotleyNikkiSixx
Råkade med ut för den nissen. Inte den trevligaste att ha att göra med. Betalade då summan var relativt låg och orkar inte med inkassobolagen. Skickade in ett tips till KO dock, men de brukar sällan arbeta aktivt...

Vi har också anmält till KO. Skriv gärna om det går framåt
Citera
2018-06-09, 14:08
Medlem
Vi råkade också ut för detta dunderkräk, Hotfull som fan. Det såg fanimej värre ut efter att det hade "städats". Det såg ut som dom hade dragit en äcklig trasa indränkt i fett på alla jävla ytor. Såg så jävla grisit ut att jag fick städa själv likt förbannat. Dom verkar ha olika namn på firmorna. Jag passade på att anmäla till Skatteverket för det kan knappast gå lagligt till.

Nu i efterhand önskar jag att jag hade kollat upp Fönsterputzarna, Städexpressen, Sapastäd ab eller vafan dom heter, innan jag anlitade dessa äckel.

Tyvärr domineras dessa yrken av rasfrämlingar.
Citera
2018-11-15, 10:49
Medlem
Kan intyga, råkade dumt nog beställa flyttstädning av dessa. Dom sade att dom varit och städat men ser ju vid inspektionen att dom inte städat en centimeter. När jag försöker få kontakt med ansvarig så slänger han på luren efter jag presenterat mig och slutar sen svara på mail/sms/telefon. Dom ska dock ha en eloge för hur snabba dom var på att skicka sin faktura, det kunde dom utföra utan problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in