• 1
  • 2
2017-11-10, 22:20
Medlem
2 dygns sen nu jag tog Tramadol!

Jag har ont i kroppen, ångest och har börjat blivit dålig i magen.

Tagit 20mg Stess och de hjälper lite mot ångesten! Jag har 35mg kvar och 3 st 5 mg Nitrazepam för att försöka somna på dom första 2 dagarna! Blev också en spliff idag och fler kmr det att bli! Rökat hjälper mig mycket!

Hoppas att jag fortsätter vara ren från Tramadol! Målet är att vara helt ren till jul!
Citera
2017-11-10, 22:38
Medlem
Torpedullas avatar
Lycka till!!! Tramadol är SKIT.
Citera
2017-11-10, 23:02
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Opiater och andra opioider --> Drogrehabilitering
/Moderator
Citera
2017-11-10, 23:04
Medlem
Ta aldrig något jävla syntetiskt skit, det finns för lite förståelse om hjärnan för att inse hur farliga dessa läkemedel verkligen är.

Ta endast läkemedel som kan hittas i naturen som cannabis, cocablad, ayahuasca, en del svampar och läkande typer av örter.

Hoppas du verkligen lyssnar på detta, jag kommer iallfall stanna borta från syntetiska läkemedel resten av mitt liv efter att ha sett vad dem kan göra.
Citera
2017-11-11, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aves8888
Ta aldrig något jävla syntetiskt skit, det finns för lite förståelse om hjärnan för att inse hur farliga dessa läkemedel verkligen är.

Ta endast läkemedel som kan hittas i naturen som cannabis, cocablad, ayahuasca, en del svampar och läkande typer av örter.

Hoppas du verkligen lyssnar på detta, jag kommer iallfall stanna borta från syntetiska läkemedel resten av mitt liv efter att ha sett vad dem kan göra.
Har börjat tagit " https://www.zinzino.com/2003328118/S...Balance/300400 "
Citera
2017-11-11, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Har börjat tagit " https://www.zinzino.com/2003328118/S...Balance/300400 "

Ledsen för att säga det men du slänger bort dina pengar . Linfröolja med en väldigt hög koncentration av omega 3 kostar runt 30 kr på de flesta affärer. Omega 3 Omega 6 balansen kan du få genom att äta frön och nötter till ett mycket billigare pris, samt att kroppen tar upp det mycket bättre från naturliga källor. Mina tips är chiafrön, linfrön, valnötter, hampafrön, mandlar med flera.

Ät så lite skräpmat som möjligt om du vill tillfriskna. Se till att äta riktigt ordentligt med frukt och grönsaker så du rensar ut gifterna ur din kropp, som spenat, grönkål,broccoli, apelsin och citron.

Se till att äta så lite bearbetad mat som möjligt som bara bidrar till giftansamling som möjligt.
Jag råder dig att äta så lite animaliska produkter som möjligt eftersom dem orsakar mycket hormonstörningar och giftansamlingar samt täpper till blodkärlen.

Sök på "detox diet" "cleansing" och liknande så hittar du säkert några bra saker på youtube.

Hoppas det löser sig min vän
Citera
2017-11-11, 14:08
Medlem
Buttersss avatar
Klart att du kommer fixa detta, vilken skön atmosfär till jul med lite gott röka och ett rent samvete?

Ta inte på dig för mycket uppgifter nu i början, men se till att ha bananer och gainers till hands när du är dålig i magen. Glöm ej att köpa D & C-vitaminer, sådant essentiellt glöms nästan så fort något annat dyker upp.

Modigt , fortsätt & lycka till
Citera
2017-11-12, 01:58
Medlem
Dennisdenkos avatar
Mycket starkt att du verkligen går in för att sluta! Creds till dig kompis!
Hoppas det inte gör något att jag lånar tråden med detta inlägg...

Jag själv försöker hålla mitt "miss"bruk i schack genom att ta en maxdos på 400mg Tramadol 1 gång i veckan, tillsammans med 1 alt 2mg xanax. Men för en vecka sedan hade jag inte tagit något på min 'mys-torsdag', och märkte mer och mer för varje dag efteråt att jag blev irriterad, ont i kroppen här och där, leder värkte och boxade nästan hål i badrumsdörren och slet sönder skosnöre-fästerna på mina dojjor för jag bara var så arg över ingenting!

Tagit och fuskat nu med 2 dagar i rad på mina tram & xanax för att lugna ner mig. Tyvärr höjt till 600mg dessa dagar. Hade fruktansvärda problem att somna/sova när jag detoxade. Min smarta plan att knarka med förnuft på lägre doser, fick mig fast iallafall. Tänkte bara berätta min syn på detta då jag skall göra som dig, hålla mig borta från trammet till jul. Inte tagit något sen i fredags.

Som alla har varnat mig, att det är lätt att fastna, men det har hjälp mig genom depressionen så jag lyssnade inte.
Än en gång, starkt av dig! Önskar dig lycka till och stöd finns här! Du grejar det ska du se
Citera
2017-11-12, 03:27
Medlem
Kanske inte borde skriva nu, tänkte för jag har ingen ork alls..

Det går rätt bra inte allt för farligt, har någon enstaka xanor som håller ångesten borta! Jag tänker enbart äta benzo max 3 dagar till sen helt ren för sista splliffen är framför mig tyvär.

Hehe.... Märker mamma att de försvinner pengar igen har jag inget hem!

1 dygn till ren! Tack för supporten!
Citera
2017-11-12, 21:34
Medlem
"Tramadol, det är ju förfan sånt man get till barnen!"

Nä, men seriöst, hur stora mängder har du legat på?

Har du legat mellan typ 2-500mg/dygn så borde det räcka med att trappa ned och sen stå ut med att må lite piss och vara jävligt trött i nån dag. Du borde vara fresh efter en vecka.

Aldrig kört 6mån själv, men många vänner som gjort det på mindre doser, typ 200mg och kanske runt 500 på nån fredag/lördag och dom har bara trappat ned.

200 - 100
100 - 50
50 - 25
25 - 0

Må lite dåligt i 2 dagar.

Klart!
Citera
2017-11-13, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
"Tramadol, det är ju förfan sånt man get till barnen!"

Nä, men seriöst, hur stora mängder har du legat på?

Har du legat mellan typ 2-500mg/dygn så borde det räcka med att trappa ned och sen stå ut med att må lite piss och vara jävligt trött i nån dag. Du borde vara fresh efter en vecka.

Aldrig kört 6mån själv, men många vänner som gjort det på mindre doser, typ 200mg och kanske runt 500 på nån fredag/lördag och dom har bara trappat ned.

200 - 100
100 - 50
50 - 25
25 - 0

Må lite dåligt i 2 dagar.

Klart!
Minst 400 om dagen till 800, 4dygn utan! Har varit ett otroligt sug idag men bara 4-5 stunder under dagen! Bananerna och mina blåbär och promenader har gjort det lätt att sova, tar även mirtazapin(säkert råttgift men jag blir lite trött av de faktiskt!) Håller ångesten borta! Imorgon blir det utan mina frukter^^ Ska va helt ren från och med tisdag!

EDIT: Körde CT helt, 4 dygn nu och 4 timmar
Senast redigerad av betman123 2017-11-13 kl. 01:20.
Citera
2017-11-13, 12:23
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
https://www.reddit.com/r/Nootropics/..._memantine_or/

http://bluelight.org/vb/threads/5018...cdotal-reports

Beställ bara memantin/agmatine så slipper du lidandet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in