Mycket starkt att du verkligen går in för att sluta! Creds till dig kompis!
Hoppas det inte gör något att jag lånar tråden med detta inlägg...
Jag själv försöker hålla mitt "miss"bruk i schack genom att ta en maxdos på 400mg Tramadol 1 gång i veckan, tillsammans med 1 alt 2mg xanax. Men för en vecka sedan hade jag inte tagit något på min 'mys-torsdag', och märkte mer och mer för varje dag efteråt att jag blev irriterad, ont i kroppen här och där, leder värkte och boxade nästan hål i badrumsdörren och slet sönder skosnöre-fästerna på mina dojjor för jag bara var så arg över ingenting!
Tagit och fuskat nu med 2 dagar i rad på mina tram & xanax för att lugna ner mig. Tyvärr höjt till 600mg dessa dagar. Hade fruktansvärda problem att somna/sova när jag detoxade. Min smarta plan att knarka med förnuft på lägre doser, fick mig fast iallafall. Tänkte bara berätta min syn på detta då jag skall göra som dig, hålla mig borta från trammet till jul. Inte tagit något sen i fredags.
Som alla har varnat mig, att det är lätt att fastna, men det har hjälp mig genom depressionen så jag lyssnade inte.
Än en gång, starkt av dig! Önskar dig lycka till och stöd finns här! Du grejar det ska du se