2017-11-24, 02:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bratuleaks
Fått in nytt material där Gamov hotar en ensamstående kvinna han tidigare haft en relation med, med med att socialtjänsten ska komma och hämta hennes barn: https://vimeo.com/244260778

Hygglo kille. Lite som i serien 'Vår tid är nu'.

För Guds skull åsyftar han väl inte på sin egna dotter och dennes mamma?
Citera
2017-11-24, 13:26
Medlem
Kim-Puh-Sens avatar
Citat:
Pavel kan knappt skriva en grammatiskt korrekt mening.

Nu går rykten om att en 16-åring ska ha anklagat Pavel för våldtäkt. Samma som säger att hon blev våldtagen av en tjänsteman btw.
Blandar du inte samman Pavel G och en till som råkar heta F*ndel Mad*son (SD)
* betyder "i".
.
Denna F*ndel står anklagad för våldtäkt mot underårig.

Läs på www.aktuelltfokus.se
Senast redigerad av Kim-Puh-Sen 2017-11-24 kl. 13:43.
Citera
2017-11-24, 13:36
Medlem
Kim-Puh-Sens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepowerbank94
För Guds skull åsyftar han väl inte på sin egna dotter och dennes mamma?

Du skriver "dennes"?
Vems mamma handlar det om?
Din? Du använder ju maskulinum? Eller vet du inte vad det är?

"Åsyftar på..."? Låter så pass osvenskt..
Och vidare, "sin egna dotter".... Mja, vet inte hur Pavel G skriver sina texter
men med _din svenska_ hade du fått ej godkänt i min grundskola
Citera
2017-11-24, 13:40
Medlem
Kim-Puh-Sens avatar
Citat:
Fått in nytt material där Gamov hotar en ensamstående kvinna han tidigare haft en relation med, med med att socialtjänsten ska komma och hämta hennes barn: https://vimeo.com/244260778

Hygglo kille. Lite som i serien 'Vår tid är nu'.

Nog är du allt en skojare

Failure rapport - Sorry, we couldn’t find that page
Från vimeo, alltså.

Så vems barn handlar det om? Ditt? Pavels?
Är han farsan så är det hans plikt att anmäla ifall barnet far illa.

Mitt råd till dig - sätt dig i skolbänken. Bäst så.
Citera
2017-11-24, 13:48
Medlem
Kim-Puh-Sens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltskabort
Nu är denne riksdagsledamot inte den skarpaste kniven i lådan. Det är kanske därför han ger igen på fruntimmer. Han har piskat på ett par stycken under åren. Om det är sprit eller annat som får igång honom vet jag inte. Misstänker att det är mer än alkohol.

Har du några bevis? Eller går du igång på FB-snackgudar?
Citera
2017-11-24, 20:21
Medlem
Stoppa pressarna! Nu ska ni få se hur Pavel Gamov beter sig mot minderåriga tjejer och killar han raggar upp på Tinder:

https://imgur.com/a/mBhBf

Här är några citat:

“Den där rumpan är inte lika tajt som min plånbok”

”Du vet väl om att det inte bara är berg som kan vara hårt”

”De där trosorna ser tajta ut, låt mig hjälpa dem komma ur dem” (till en tjej som tydligt signalerar att hon inte vill ha kontakt, sen skriver han att hon ska hamna på sjukhuset..)

”Tror du kommer ha svårt att gå sen, men det blir inte efter tärningen”

”Jag förstår att du inte gillar vanilla”

”du kan får rida om jag får leka den engelska varianten av hund”
Citera
2017-11-24, 20:47
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag har pratat med Pavel om detta. Vi har känt varandra i många år, även innan han gick med i SD. Han väljer att kommentera hotet om socialen till mig. Jag publicerar detta med hans tillåtelse.

Edit. Jag har sett videon också.

Citat:
Detta handlar om att jag tidigare varit aktiv på det sociala mediet Tinder och därigenom haft olika så kallade gruppchatter tillsammans med framför allt olika tjänstemän på Sverigedemokraternas kommunikationsavdelning på riksdagskansliet, framför allt Christoffer Othén, Felix Byström, Simon Solberg, Findel Madison och/eller Jonathan Othén med flera samt andra från ungdomsförbundet. Dessutom uppmanade flera av dessa, bland andra Andreas Lillsjö i Ungsvenskarna, mig att skriva så pass grova kommentarer som möjligt till olika kvinnor för att maximera "bad cop"-rollen.

I det aktuella fallet hade vår grupp på Tinder matchat med två kvinnor från Nynäshamn. Dessa kvinnor var mycket otrevliga och betedde sig illa. Samtidigt drog de hem en massa män till lägenheten och hade sex med dem medan deras barn var där, vilket jag som förälder själv fann helt absurt. Vi spelade tillsammans in en video till dem med en mobiltelefon från en tjänsteman på kommunikationsavdelningen. Troligen Christoffer Othéns mobil.

De har sparat videon och använder denna nu mot mig efter flera månader i ett propagandakrig som är orkestrerat av Sverigedemokraternas partiledning med Mattias Karlsson, Henrik Vinge och Joakim Wallerstein i spetsen tillsammans med Chang Frick och Nyheter Idag, som är en nära vän till Mattias Karlsson och som springer partiledningens ärenden för att få så många klick som möjligt. Detta är för att karaktärsmörda mig maximalt och ta min trovärdighet av daga eftersom jag sitter på mycket känsliga uppgifter om vilka människorna i Sverigedemokraterna egentligen är.

Jag gjorde aldrig någon orosanmälan. Det var dumt att säga något sådant, och det var dumt att spela in det med en "partiväns" mobil. Vi var ute på ett uteställe, och alla i sällskapet drack alkohol. Även dessa två kvinnor i Nynäshamn var kraftigt berusade vid tillfället. Detta används nu som sagt som ett verktyg i ett propagandakrig och som en hämnd mot mig personligen. Sanningen om vilka personerna i SD är kommer dock att komma fram.
Senast redigerad av Eoppoyz 2017-11-24 kl. 20:53.
Citera
2017-11-24, 22:00
Medlem
Kim-Puh-Sens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SacrumBellum
Stoppa pressarna! Nu ska ni få se hur Pavel Gamov beter sig mot minderåriga tjejer och killar han raggar upp på Tinder:

https://imgur.com/a/mBhBf

Här är några citat:

“Den där rumpan är inte lika tajt som min plånbok”

”Du vet väl om att det inte bara är berg som kan vara hårt”

”De där trosorna ser tajta ut, låt mig hjälpa dem komma ur dem” (till en tjej som tydligt signalerar att hon inte vill ha kontakt, sen skriver han att hon ska hamna på sjukhuset..)

”Tror du kommer ha svårt att gå sen, men det blir inte efter tärningen”

”Jag förstår att du inte gillar vanilla”

”du kan får rida om jag får leka den engelska varianten av hund”

Hoho....vilka det sitter på finare restoranger....
Och hur fick _du_ tag i "Idas" telefon?
Och varför finns inget där som kopplar samman Pavel G och Ida Nånting?
Citera
2017-11-25, 01:10
Medlem
Kim-Puh-Sens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kim-Puh-Sen

17.... I en annan tråd påstås det att tjejen heter Sara, 27.
Citera
2017-11-25, 01:38
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag har pratat med Pavel om detta. Vi har känt varandra i många år, även innan han gick med i SD. Han väljer att kommentera hotet om socialen till mig. Jag publicerar detta med hans tillåtelse.

Edit. Jag har sett videon också.
Citat:
Detta handlar om att jag tidigare varit aktiv på det sociala mediet Tinder och därigenom haft olika så kallade gruppchatter tillsammans med framför allt olika tjänstemän på Sverigedemokraternas kommunikationsavdelning på riksdagskansliet, framför allt Christoffer Othén, Felix Byström, Simon Solberg, Findel Madison och/eller Jonathan Othén med flera samt andra från ungdomsförbundet. Dessutom uppmanade flera av dessa, bland andra Andreas Lillsjö i Ungsvenskarna, mig att skriva så pass grova kommentarer som möjligt till olika kvinnor för att maximera "bad cop"-rollen.

I det aktuella fallet hade vår grupp på Tinder matchat med två kvinnor från Nynäshamn. Dessa kvinnor var mycket otrevliga och betedde sig illa. Samtidigt drog de hem en massa män till lägenheten och hade sex med dem medan deras barn var där, vilket jag som förälder själv fann helt absurt. Vi spelade tillsammans in en video till dem med en mobiltelefon från en tjänsteman på kommunikationsavdelningen. Troligen Christoffer Othéns mobil.

De har sparat videon och använder denna nu mot mig efter flera månader i ett propagandakrig som är orkestrerat av Sverigedemokraternas partiledning med Mattias Karlsson, Henrik Vinge och Joakim Wallerstein i spetsen tillsammans med Chang Frick och Nyheter Idag, som är en nära vän till Mattias Karlsson och som springer partiledningens ärenden för att få så många klick som möjligt. Detta är för att karaktärsmörda mig maximalt och ta min trovärdighet av daga eftersom jag sitter på mycket känsliga uppgifter om vilka människorna i Sverigedemokraterna egentligen är.

Jag gjorde aldrig någon orosanmälan. Det var dumt att säga något sådant, och det var dumt att spela in det med en "partiväns" mobil. Vi var ute på ett uteställe, och alla i sällskapet drack alkohol. Även dessa två kvinnor i Nynäshamn var kraftigt berusade vid tillfället. Detta används nu som sagt som ett verktyg i ett propagandakrig och som en hämnd mot mig personligen. Sanningen om vilka personerna i SD är kommer dock att komma fram.
Det verkar som SD nu vill dölja en vuxen person som gillar barn och därför ser vi chatt liknande inlägg om Pavel och annat dravel som är för alla utanför SD sekten helt ointressant. De vill bara flytta fokus från den nyligen påkomna perversa personen, fungerar inte det så är det att se till att anklaga anklagaren.

De gör liknande saker med alla som lämnar/uteslutna, påminner om Scientologernas hantering.

Men det är komiskt för alla oss som inte är inblandade i sekten! Så jag kommer gärna fortsätta spä på skvallret.

Edit: Pavels uttalande låter ihåligt och inte speciellt trovärdigt. det är bara dumt om det inte är så att SD är en sekt...
Senast redigerad av 0rganet 2017-11-25 kl. 01:45. Anledning: Tillägg om Pavels uttalande
Citera
2017-11-25, 07:11
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Härligt att det kommit fram vilket ärkesvin denna Pavel Gamov är. Är helt övertygad om att det kommer komma fram fler historier från kvinnor som blivit utsatta för denna gris.

Mest underhållande blir att läsa Pavels patetiska försvarstal efter varje skandal..
Senast redigerad av ClinicallyBlaze 2017-11-25 kl. 07:14.
Citera
2017-11-25, 08:28
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kim-Puh-Sen
Och även om det vore så, det där språket kan väl knappast vara något som upprör någon som hänger på Tinder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in