• 1
  • 2
2017-11-10, 08:45
Medlem
MadBalts avatar
Har vi fått en svensk motsvarighet till fear and loaathing in las vegas

Chang Frick och Pavel återupplivar gonzo journalistiken likt svenska lagom versioner av Raul Duke och dr Gonzo ger de sig av på en odyssé till Moskva laddad med sprit sex rädslor och förakt.
Helt briljant, bästa svenska journalismen på länge.

"Klockan 03.55, 03.56 och 03.57 ringer Pavel till Elena men får inget svar eftersom hon sover. Klockan 04.30 på morgonen ringer Pavel och väcker mig och säger att jag måste lämna hotellrummet. Han har raggat upp två tjejer och behöver hela dubbelsängen för sig själv.

– Vad i helvete, vi ska iväg om några timmar? Fattar du det? skriker jag i telefonen men inget argument i världen kan påverka Pavel.

Jag klär på mig och försöker komma på var jag ska ta vägen. Vad gör man klockan halv fem en söndagsmorgon i Moskva? Men tiden går och ingen Pavel kommer till hotellrummet. Istället lägger jag mig för att försöka sova fram till att Pavel dyker upp. Varje minuts sömn är guld värd. Någonstans runt halv sju på morgonen öppnas dörren och Pavel kliver in. Men istället för tjejer består hans sällskap av två stora ryska vakter. Pavel är påtagligt uppskrämd."

https://nyheteridag.se/den-svenska-diplomaten/
Senast redigerad av MadBalt 2017-11-10 kl. 08:47.
Citera
2017-11-10, 09:03
Medlem
Oljeapans avatar
Vem fan släpper iväg en sådan pajas? Dom behöver inte säpovakter dom behöver en nanny!
Citera
2017-11-10, 09:09
Medlem
Det finns redan en informativ tråd om denne figur
(FB) Pavel Gamov (SD) Anklagas för övergrepp (Sammanf tråd/Mod)
Citera
2017-11-10, 09:44
Medlem
langaocbs avatar
Är Chang och Pavel gamla polare? Undrar hur det kommer sig att Pavel litar så mycket på honom.
Citera
2017-11-23, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Såg Pavel i en intervju, har sällan sett någon fått in ordet "smuts-" så många gånger under en minut. Språkbrist?
Pavel kan knappt skriva en grammatiskt korrekt mening.

Nu går rykten om att en 16-åring ska ha anklagat Pavel för våldtäkt. Samma som säger att hon blev våldtagen av en tjänsteman btw.
Citera
2017-11-23, 19:50
Medlem
Nu är denne riksdagsledamot inte den skarpaste kniven i lådan. Det är kanske därför han ger igen på fruntimmer. Han har piskat på ett par stycken under åren. Om det är sprit eller annat som får igång honom vet jag inte. Misstänker att det är mer än alkohol.
Citera
2017-11-23, 20:21
Medlem
Kloakkrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bratuleaks
Pavel är förvisso inte ensam om att gilla BDSM och det gäller väl den tjejen som blivit riven av den där SD-mannen. Men det är ju lite för mycket att hålla på med sånt snusk med minderåriga barn. Nu anklagar ju även hon Pavel för våldtäkt.
Det är ofta män som behöver kompensera för att de är så svaga i verkligheten och behöver en plats där de kan känna att de bestämmer. Samma orsak till att bankmän och chefer och såna ofta är masochister.

Kommer mycket nu om Pavels hobby att förfölja tjejer. Var väldigt närgången mot en tjej i Sandviken för ett tag sen. Pavel har ju även som hobby att prata med andar och har besökt Livets Ord i Uppsala mellan varven - tyvärr slog det väl slint i. o. m. deras inställning till alkohol och sex och sånt.
Citera
2017-11-23, 20:44
Medlem
Jo, det gick nåt rykte om att Pavel hade ställt in att han både var intresserad av tjejer och killar på sin Tinder och hade träffat nån mörkhyad kille som spelade i ett jazzband och också höll på med droger, men jag vet inte om det stämmer...
Citera
2017-11-23, 20:47
Medlem
Ser ut som vi har årets gaysvartsjukedrama på g kring Pavel! Pavel försöker nu krossa Findel M, också han homosexuell, genom att skicka fram en minderårig tjej som de båda bonkat. Findel bor sedan en tid hos Simon S som Pavel hatar mer än någon annan.

Var det inte nåt mellan honom och Chris Dulny också? De hade ju sitt lilla gäng där på det gemensamma gymet? Men Dulny kanske höll sig till sin sambo Anton?
Citera
2017-11-23, 21:42
Medlem
Fick en bild skickad till mig med Pavel på Uppsalas trendigaste bögklubb. Kolla i bakgrunden till höger:
https://imgur.com/a/VQnwK

Lite inkognito sådär. Hela hbt-världen i Uppsala vet. Intressant med tanke på att det nu går ivriga rykten att det här egentligen är ett svartsjukedrama mellan Pavel och Findel M. där Pavel skickat fram sin minderåriga flickvän att anmäla FM för våldtäkt.
Citera
2017-11-23, 21:48
Moderator
Siegfrids avatar
Inlägg flyttade hit från (FB) Pavel Gamov (fd SD) Anklagas för övergrepp (Sammanf tråd/Mod)
/Mod.
Citera
2017-11-23, 22:23
Medlem
Fått in nytt material där Gamov hotar en ensamstående kvinna han tidigare haft en relation med, med med att socialtjänsten ska komma och hämta hennes barn: https://vimeo.com/244260778

Hygglo kille. Lite som i serien 'Vår tid är nu'.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in