Moderatormeddelande

Postat av Moll-E 2017-11-11, 16:01
Avslutad
Tråden är inte till för att slänga ur sig olika namn för att verka rolig. Ni skall motivera varför ni tror/vill att personen ni nämner kommer att bli årets julvärd på SVT. Inlägg utan motivering blir raderade för off-topic.

/Moderator
2017-11-11, 16:39
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bettingstugan.se
Den 6:e november ska det avslöjas vem som kommer att guida oss igenom julafton via TV-rutan på SVT. Förra årets julvärd Sanna Nielsen stod för en lysande insats sist men är nu tvungen att lämna över facklan till en ny person då Sveriges Television bestämt sig att från och med 2003 byta julvärd för varje år. Favorit till att bli årets julvärd är nu programledaren Lotta Lundgren.

Om man kollar msm ser det ut som att msm som Expressen förväntat sig ett resultat tidigare i veckan. Vad har hänt? Personen brukar väljas ut under våren.

Herregud var det så längesedan Weise gick i pension.
Senast redigerad av InflatableBoppo 2017-11-11 kl. 16:41.
Citera
2017-11-11, 16:47
Medlem
JH1960s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Om man kollar msm ser det ut som att msm som Expressen förväntat sig ett resultat tidigare i veckan. Vad har hänt? Personen brukar väljas ut under våren.

Herregud var det så längesedan Weise gick i pension.
Han skall igen det var bättre förr.

Om Malena eller Jonas Gardell blir julvärdar tänker iaf jag inte gå i närheten av TV den helgen. Malena är om möjligt en värre person än jonas gardell. Hon är direkt vidrig.
Citera
2017-11-11, 17:17
Medlem
kukflashs avatar
Jag gissar på Gina Dirawi... Hon passar bra in på den nya SVT profilen. Kvinna och utlänning
Citera
2017-11-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag gissar på Gina Dirawi... Hon passar bra in på den nya SVT profilen. Kvinna och utlänning

https://www.svt.se/julen-i-svt/gina-dirawi-ar-arets-julvard-i-svt
Citera
2017-11-11, 17:25
Medlem
Ratis avatar
Som alltid hoppas jag på Allan Preussen. Men det är väl inte många av dagens barn som känner till den rollfiguren.
Citera
2017-11-11, 17:34
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sipadan
https://www.svt.se/julen-i-svt/gina-dirawi-ar-arets-julvard-i-svt
Weise var julvärd ett flertal gånger
Citera
2017-11-11, 21:00
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hon har ju redan varit julvärd en gång.
Citera
2017-11-11, 22:08
Medlem
Kom på en kandidat, Anja Pärsson. Kvinna, lesbisk, folkkär, har knappast tafsat eller våldtagit, borde passera alla SVTs filter vilket knappast många kan idag. Jag skulle gilla henne som julvärd.
Citera
2017-11-11, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffupperlip
Det finns väl ingen mer lämpad än Fredrik Önnevall. En genomfin och ödmjuk människa, lite lik Jesus himself faktiskt om hen bara haft lite skägg.

Ja gud vad fint val det vore.

Dessutom talar han ju flytande mandarin, öppnar ju för en hel del intressanta gäster under kvällen, varför inte den Kinesiska ambassadören till exempel?
Citera
2017-11-11, 23:52
Medlem
Ebbot! Han i Soundtrack.. Han kan vara ett ämne. Lite folkkär och känd från Tv och trevlig.
Citera
2017-11-12, 10:29
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
Jag tror att det blir den där tokiga bolibompa araben med stor glugg mellan tänderna. För om det är en svensk i år så är det fanimig rasistiskt. #jagärhär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in