Citat:
Ursprungligen postat av
DanielDO
Det är väl inte MITT fel att Q-fanatikerna utlovar tidpunkter som aldrig hålls? Tycker du det är jobbigt och pinsamt så kan du ju ta upp dem med dem istället. Jag påpekar bara att de haft fel. Men du kanske också vill att detta enbart ska vara en hyllningstråd till Q där ingen får skriva om när Q har fel?
Angående Trump så skriver jag om denne eftersom det är vad Q-fanatikerna den senaste tiden ägnat 90% av tiden åt. Men det kanske är samma där? Älskar man inte Q får man inte skriva om Trump heller? Sen får du gärna tycka att svajig budget, avgångna ministrar, utebliva vallöften, 800.000 arbetslösa etc. är positivt. Jag försöker bara nyansera bilden lite här inne. Och innan du blir ledsen: Trump har gjort saker rätt. Q har haft rätt ibland. Så.
Såvitt jag minns så kampanjade Trump för att sluta med alla oändliga krig för Israel så att en faktuellt misslyckad f.d General Mattis gnäller över att han blev avskedad (det man brukar bli om man inte gör sitt jobb) visar bara att Trump tog rätt beslut som gjorde sig av med han.
Men du vet.. orange man bad osv osv
Vilka andra löften har han svikit? Han tågar på för att få muren och visar om och om igen det Amerikanska folket att det är demokraterna som står i vägen, med hjälp av "Walls for Israel but not for Americans" och liknande memes så är propagandan total, Deep State clowner sitter med deras ballar i ett skruvstäd, antingen så fortsätter de blockera Muren eller så släpper de till, oavsett så förlorar de.
Art of the Deal.