2018-03-12, 22:44
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Jag har försökt söka men sitter på en mobil just nu så det går inget vidare. Jag har nämligen ett minne av att samma dag som HRC fick sitt anfall, 9/11/16, så läckte det från NYPD att de hade en film på HRC, jag önskar jag kunde verifiera det för alla herrar och damer i denna tråden men ni får ta det för vad det är i dagsläget.

Det är uppenbart att NYPD har en jävla massa skit på HRC efter Weiners laptop och att någon ber dom hålla på det. Thomas Paine på Twitter har känningar inom NYPD, om han inte tom jobbar där, och han har sagt flera gånger att snabba på detta nu annars går ett par NYPD-agenter rouge och släpper allt de har.

Helt korrekt. Det fanns material på Weiners dator som New York-polisen ville skulle släppas innan presidentvalet. Eftersom NYPD fått tag på materialet själva kunde inte FBI göra någonting. Men poliserna var helt chockerade över det dom sett.
Citera
2018-03-12, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Tack för förklaringen!

Tvivlar inte en sekund på att det finns riktigt äventyrande material på Clintons i nån välskyddad bunker. De har under decennier vant sig med att man kan göra precis vad som helst och fortfarande komma undan - troligtvis har man sänkt guarden för länge sen.

Angående rapporteringen i media så är det helt korrekt. Se mitt tidigare inlägg om Obamas förfalskade födelsebevis. Hur omtalat blev det?
Din enda bevisföring för det är Arpaio som inte precis är världens bästa källa. Under tiden finns det bevis från så tidigt som 1961 för att han föddes på hawaii. Du menar att den snubben skulle avslöjat en över femtio år gammal konspiration som under hela den tiden blivit underhållen med planterade bevis?

Inte så konstigt att det inte blev mer omtalat än att anklagelsen gjorde sina rundor i massmedia. Märkligt att det tilläts släppas förbi men deep state är väl inte starka nog att stå emot en redneck sheriff helt enkelt...

För övrigt måste jag fråga om Q öht. gått in på Obamas födelsebevis? Vad är relevansen?

Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Det är från följande av Q:s inlägg för någon vecka sedan:
Det verkar dock som Q kommer avvakta med att släppa videon, med hänvisning till att MSM inte kommer rapportera och youtube, Twitter, m.fl., censurerar.
Hur skulle det hjälpa att avvakta? Som fotograf kan jag säga att det inte är i närheten av så enkelt som att "allt går att göra med photoshop". Videon kommer tala för sig själv.
Senast redigerad av sazed 2018-03-12 kl. 22:48.
Citera
2018-03-12, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Det verkar dock som Q kommer avvakta med att släppa videon, med hänvisning till att MSM inte kommer rapportera och youtube, Twitter, m.fl., censurerar..

Q har rätt i sin bedömning här, massmedia skulle som den är nu inte rapportera om den och YouTube är rätt heta just nu på att stänga ner saker. Vad jag hört i denna tråd så kommer det att dröja länge innan massmedia förändras, så när den väl gjort det så har de flesta glömt bort denna video. Väldigt bekvämt för Q då jag gissar på att någon video om Hillary Clinton aldrig ens existerat.
Citera
2018-03-13, 00:29
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Din enda bevisföring för det är Arpaio som inte precis är världens bästa källa. Under tiden finns det bevis från så tidigt som 1961 för att han föddes på hawaii. Du menar att den snubben skulle avslöjat en över femtio år gammal konspiration som under hela den tiden blivit underhållen med planterade bevis?

Inte så konstigt att det inte blev mer omtalat än att anklagelsen gjorde sina rundor i massmedia. Märkligt att det tilläts släppas förbi men deep state är väl inte starka nog att stå emot en redneck sheriff helt enkelt...

För övrigt måste jag fråga om Q öht. gått in på Obamas födelsebevis? Vad är relevansen?

Hur skulle det hjälpa att avvakta? Som fotograf kan jag säga att det inte är i närheten av så enkelt som att "allt går att göra med photoshop". Videon kommer tala för sig själv.

Det stämmer, Q har aldrig sagt något om födelsebevis, däremot har han sagt att Obama kan försöka fly till Kenya om det ballar ur för honom. Jag gissar att snacket om födelsebeviset i denna tråden kommer av att jag som ett skämt skrev ungefär att "gissa vad det betyder för frågan om födelsebeviset".
Citera
2018-03-13, 07:07
Medlem
AttansNedranss avatar
Mycket underhållande tråd! Speciellt veckans avslöjande att Angela Merkel är Hitlers hemliga dotter.
Citera
2018-03-13, 08:48
Medlem
Här är Hillary Clinton videon.. kanske inte den som Qisar hoppades på direkt.

http://www.theamericanmirror.com/video-hillary-slips-stairs-india-despite-two-men-holding/

Här kan Hillary Clinton ses i ett annat land (trodde hon inte fick lämna USA?) utan någon fotboja
Citera
2018-03-13, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Här är Hillary Clinton videon.. kanske inte den som Qisar hoppades på direkt.

http://www.theamericanmirror.com/video-hillary-slips-stairs-india-despite-two-men-holding/

Här kan Hillary Clinton ses i ett annat land (trodde hon inte fick lämna USA?) utan någon fotboja

Tror knappast att det är denna video man blivit upphetsad över.
Citera
2018-03-13, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright

Det visar dock att många hade fel om att Hillary inte fick lämna landet och att hon hade fotboja.
Citera
2018-03-13, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Det visar dock att många hade fel om att Hillary inte fick lämna landet och att hon hade fotboja.

Vad vet vi, hon kanske är övervakad av flera från den nuvarande administrationen?

Hon ser iallafall inte kry nog att vara president, det hade hon inte varit oavsett med tanke på hennes smutsiga bakgrund, men av tillståndet att döma.
Citera
2018-03-13, 09:57
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Vänta ska du se, under valet så var det ju en body double så de kommer nog med samma ursäkt nu!
Citera
2018-03-13, 10:03
Medlem
Citat:
Vad vet vi, hon kanske är övervakad av flera från den nuvarande administrationen?.

Övervakad utan varken fotboja eller reseförbud? Tror inte det.
Citera
2018-03-13, 10:05
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Vad vet vi, hon kanske är övervakad av flera från den nuvarande administrationen?

Hon ser iallafall inte kry nog att vara president, det hade hon inte varit oavsett med tanke på hennes smutsiga bakgrund, men av tillståndet att döma.
Det där såg inte så stabilt ut direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in