Citat:
Ursprungligen postat av
Fizzlor
Tack för förklaringen!
Tvivlar inte en sekund på att det finns riktigt äventyrande material på Clintons i nån välskyddad bunker. De har under decennier vant sig med att man kan göra precis vad som helst och fortfarande komma undan - troligtvis har man sänkt guarden för länge sen.
Angående rapporteringen i media så är det helt korrekt. Se mitt tidigare inlägg om Obamas förfalskade födelsebevis. Hur omtalat blev det?
Din enda bevisföring för det är Arpaio som inte precis är världens bästa källa. Under tiden finns det bevis från så tidigt som 1961 för att han föddes på hawaii. Du menar att den snubben skulle avslöjat en över femtio år gammal konspiration som under hela den tiden blivit underhållen med planterade bevis?
Inte så konstigt att det inte blev mer omtalat än att anklagelsen gjorde sina rundor i massmedia. Märkligt att det tilläts släppas förbi men deep state är väl inte starka nog att stå emot en redneck sheriff helt enkelt...
För övrigt måste jag fråga om Q öht. gått in på Obamas födelsebevis? Vad är relevansen?
Citat:
Ursprungligen postat av
tryhardereminem
Det är från följande av Q:s inlägg för någon vecka sedan:
Det verkar dock som Q kommer avvakta med att släppa videon, med hänvisning till att MSM inte kommer rapportera och youtube, Twitter, m.fl., censurerar.
Hur skulle det hjälpa att avvakta? Som fotograf kan jag säga att det inte är i närheten av så enkelt som att "allt går att göra med photoshop". Videon kommer tala för sig själv.