2018-08-26, 15:22
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Menar du att ingen på bröllopet i helgen eller scenframträdandet i onsdags skulle ha märkt att hon bar en fotboja men det skulle ha synts direkt på ett helfigursporträtt?

Är det någon på festen som kommenterat om hon har fotboja eller inte då? Jag kan inte hitta någon info. alls om någon överhuvudtaget som sett Hillary, och bekräftat eller dementerat om att hon bär eller inte längre bär, det "fotstöd" som både hon och McCain sågs med tidigare på foton.

På den översta bilden från bröllopsfesten ser det däremot ut som som hon har svarta långbyxor på sig. Dessa skulle kunna dölja en boja ovanför ankeln. Varför har hon inte klänning på en bröllopsfest? Det är tämligen kutym. Speciellt på högreståndsbröllop och galor.
Citera
2018-08-26, 16:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Är det någon på festen som kommenterat om hon har fotboja eller inte då? Jag kan inte hitta någon info. alls om någon överhuvudtaget som sett Hillary, och bekräftat eller dementerat om att hon bär eller inte längre bär, det "fotstöd" som både hon och McCain sågs med tidigare på foton.

På den översta bilden från bröllopsfesten ser det däremot ut som som hon har svarta långbyxor på sig. Dessa skulle kunna dölja en boja ovanför ankeln. Varför har hon inte klänning på en bröllopsfest? Det är tämligen kutym. Speciellt på högreståndsbröllop och galor.

Hillary är välkänd för att alltid bära byxdress så hennes ben lär du knappast se. Förra året när hon gick på bröllop i klänning/kaftan var det en sån sensation så Vogue såg sig tvungna att skriva en artikel om det...
https://www.google.se/amp/s/www.vogue.com/article/hillary-clinton-bill-clinton-huma-abedin-celebrity-wedding-summer-style/amp?source=images

Men hela tramset med att fotstödet skulle behövts för att dölja en fotboja måste ju komma från någon som aldrig har sett en fotboja på riktigt.. så jävla stora är de ju inte - och vart skulle hon ta vägen??
Citera
2018-08-26, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
När sågs Hillary, Huma och McCain senast ute i det fria?

Jag tror inte dom är fängslade?
Citera
2018-08-26, 18:18
Medlem
Fittahoras avatar
Q #1932:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 26 Aug 2018 - 5:46:38 PM
Suicide weekend?
Hands up?
[30]
[0:28]
Impossible?
Coincidence?
We are in control.
BIG week ahead.
Q
Citat:
Som Q har antytt kommer kräken försöka åberopa sjukdom av två anledningar; som försvar i en rättsprocess (för sjuk för att kunna medverka i en rättegång) och för att fejka dödsfall av sjukdom vid självmord (för att inte vanära sitt namn).
Citera
2018-08-26, 18:23
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Citat:
När sågs Hillary, Huma och McCain senast ute i det fria?
Jag tror inte dom är fängslade?
Dom lär vara frihetsberövade på ett eller ett annat sätt; husarrest, fotboja eller rent av häkte.
Citera
2018-08-26, 18:41
Medlem
Fittahoras avatar
Jag ska spinna vidare på Q #1643:
Citat:
We are waiting for a reporter to ask the ultimate question.
What are they waiting for?
They can end this at any time simply by asking POTUS, right?
We may have to ‘force’ this one.
Q

Jag har tidigare presenterat analysen att den enda frågan som kan avsluta all spekulation är "Är du Q?" med ett jakande svar (se sp64508194 och sp64843196. Jag står fast vid den slutsatsen.

En annan teori jag har är att Q inte var ute efter att få någon att ställa en fråga till Trump, utan att forcera fake news media att börja rapportera om Q-rörelsen. Fake news media är livrädda för att sanningen om Q-rörelsen skall komma fram (att det är en patriot-rörelse) och var därför tvungna att skifta från tystnad till att börja smutskasta Q-rörelsen. Q fick därmed som han ville; fake news media började rapportera om Q-rörelsen.

Det är en troligare anledning till Q #1643 än att någon skall ställa frågan "Är du Q?".

Fotnot: Jag tror inte Trump är Q, däremot är han involverad.
Citera
2018-08-26, 20:08
Medlem
Fittahoras avatar
Mycket tyder på att Obama efter Hillarys valförlust gjorde allt hans makt tillät (och lite därtill) för att städa undan gamla synder, inklusive att ge amnesti till sig själv och sina kumpaner. En president kan ge federal amnesti, men inte statlig eller militär.

Jag tror inte att McCain hade cancer och därmed inte att han dog av det. Jag tror att han endera begick självmord, är fängslad eller avrättad.

Fallet McCain skiljer sig något från merparten av förrädarna genom att han har varit militär (om än en urusel sådan). Som jag tidigare har skrivit om är eden en militär svär för livet:
Citat:
En faktor gällande Robert Mueller som jag inte har tänkt på tidigare angående det faktum att han har varit marinkårofficer är att eden man svär är för livet. Att bryta mot eden är brottsligt.
Att McCain nu på ett eller annat sätt har "lämnat oss" kan bero på att han har ställts inför militärdomstol som miltär(veteran).

Civila förrädare (ex Hillary) som skall ställas inför rätta i militärdomstol som ej har tjänstgjort inom armén kommer att ställas inför rätta efter 1/1 2019 (se https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/2018-amendments-manual-courts-martial-united-states/).
Citera
2018-08-26, 22:19
Medlem
Fittahoras avatar
Ytterligare belägg för att McCain inte dog igår av cancer:

Q #1706:
Citat:
Q !CbboFOtcZs 26 Jul 2018 - 1:28:35 AM
6169C31C-A4BA-4CCD-8561-D900C8C16307.jpeg
No name returning to headlines.
Q
Q postade den 26/7 kl 16:28 GMT-7 om att McCain skall återkomma till rampljuset.

McCain rapporteras ha dödförklarats den 26/8 kl 16:28 GMT-7, en månad på minuten efter att Q #1706 postades.

Citat:
Do you believe in coincidences?
- Q
Citera
2018-08-26, 22:37
Medlem
Fittahoras avatar
Q #18:
Citat:
Anonymous 1 Nov 2017 - 5:09:55 AM
...
Why is Pelosi’s memory going?
Could it protect against prosecution?
How so?
What if John M’s surgery was fake?
Why would this occur?
What could this prevent potentially?
What is the Mayo Clinic?
Who sits on the BOD there?

Q #1022:
Citat:
Q !xowAT4Z3VQ 5 Apr 2018 - 1:16:46 AM
We don’t say his name.
Adios.
The protected flow into AZ is no more.
Under the cover of his health, he will not be seeking another term.
Q

McCain tvingades ge upp sin senatorsplats, Q #24:
Citat:
Anonymous 1 Nov 2017 - 6:27:03 AM
Any person making statements they will not be seeking re-election was put in submission. For the betterment of the country not all will be prosecuted and all will do as told. You will see more of this occur (not normal yet disregarded) and even on the D side.

Q förtydligade Q #24 genom att namnge McCain och Pelosi i Q #25:
Citat:
Anonymous 1 Nov 2017 - 6:34:11 AM
Follow up to last post.
Return to comments re: Pelosi and John M (some of us refuse to say his last name for a reason).
This all has meaning - everything stated. Big picture stuff - few positions allow for this direct knowledge.
...
Citera
2018-08-26, 23:04
Medlem
Kopierat från twitter TheAnonJournal.

"BREAKING NEWS: Leader of the #QAnon movement has been exposed as the Washington Bureau Chief of conspiracy-media @InfoWars, Jerome Corsi."
Citera
2018-08-26, 23:42
Medlem
Fittahoras avatar
Jag tror att McCain har dömts till döden för landsförräderi i en militärdomstol och avrättats.
Citera
2018-08-27, 00:00
Medlem
Citat:
Jag tror att McCain har dömts till döden för landsförräderi i en militärdomstol och avrättats.

Är du helt säker på detta eller är du ute och cyklar?
Tror gör man i kyrkan.

John McCain var 81, 29 augusti skulle han fyllt 82.

Det är mer sannolikt att John McCain har förgiftats med cancer av Donald John Trump, än att han skulle ha avrättats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in