2018-09-24, 22:30
Medlem
Tampiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Det kommer att underlätta när man ska få folk att fatta varför man genomför massarresteringar.

När kommer dessa massarresteringar att ske?
Inom 24 månader är väl rimligt att tro (tänker att Trump bör vara president för att kunna utföra den där Social Media-ordern)?
Citera
2018-09-24, 22:46
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Q har påstått att Rosenstein skulle vara på väg ut sedan den 4 januari (minst). Med tanke på rotationshastigheten runt Trump skulle jag knappast påstå att det är ”rätt i krysset”. Man behöver ju inte vara insider för att inse och chansa på att just Rosenstein inte legat så bra till hos Trump..

Chansa på någon du då? Varför inte Sessions? Seriöst, sätter han både RR och FISA då måste du sluta tramsa. Det är dessutom skillnad på RR och alla andra han sparkat, vad har dom kostat i politiskt kapital i jämförelse?
Citera
2018-09-24, 23:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Chansa på någon du då? Varför inte Sessions? Seriöst, sätter han både RR och FISA då måste du sluta tramsa. Det är dessutom skillnad på RR och alla andra han sparkat, vad har dom kostat i politiskt kapital i jämförelse?

Nu skrev jag väl precis att jag inte håller med om att Q har ”satt RR” - det har ju gått 10 månader sen Q påstod att han var på väg ut.. Men jag antar att vi får se en jävla massa annat ske inom kort - du har ju utlovat ett avslut på hela härligheten före midterms, så det är ju bara 1 1/2 månad kvar!
Citera
2018-09-24, 23:34
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
Kan det även finnas "shills" här på Flashback?
Daniel501 skriver till exempel helhjärtat under på judekonspirationer och dylikt. Är Daniel501 en "shill"?

Vem som helst kan bläddra till mina första poster i denna tråd tidigare i år, jag har aldrig hymlat med vart jag står, tror jag att ett systematiskt massmord av Judar, även kallat "Förintelsen" ägt rum? Nej. Tror jag att "Q" är militär underrättelse? Ja.

Tror jag att dessa 2 åsikter kommer överlappa med varandra så småningom? Definitivt!

Utdrag av trådar på voat subverse som självaste Q står bakom;
https://voat.co/v/QRV/2741831
https://voat.co/v/QRV/2741257
https://voat.co/v/QRV/2740905

Sen måste man även undra varför Q valde just 8chan som ställe att droppa sina crumbs på och varför de helt enkelt inte valde att fortsätta där, även när reddit osv censurerade dem.

Som någon sa, det finns alla olika sorters sanningssökare bland Q-följarna och det måste kännas riktigt jobbigt för sådana som du att vi alla enas under en flagg där medlen helgar ändamålet.
Senast redigerad av Daniel501 2018-09-24 kl. 23:42.
Citera
2018-09-24, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Vem som helst kan bläddra till mina första poster i denna tråd tidigare i år, jag har aldrig hymlat med vart jag står, tror jag att ett systematiskt massmord av Judar, även kallat "Förintelsen" ägt rum? Nej. Tror jag att "Q" är militär underrättelse? Ja.

Tror jag att dessa 2 åsikter kommer överlappa med varandra så småningom? Definitivt!

Israel for last !
D Trump flytta ambassaden till Jerusalem.

5D shack på G !
Citera
2018-09-24, 23:56
Medlem
Tampiss avatar
Citat:
Som någon sa, det finns alla olika sorters sanningssökare bland Q-följarna och det måste kännas riktigt jobbigt för sådana som du att vi alla enas under en flagg där medlen helgar ändamålet.

Nä fan, ingenting känns jobbigt. Om 24 månader kommer jag fortsatt lira Playstation, gå på fotbollsmatcher, uppleva konserter, dricka öl och allmänt ha det riktigt bra.

Hur tror du att ditt liv kommer förändras av Q-grejset?
Och: kommer Q vara del av att avslöja att förintelsen aldrig ägt rum?
Citera
2018-09-25, 00:34
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Nä fan, ingenting känns jobbigt. Om 24 månader kommer jag fortsatt lira Playstation, gå på fotbollsmatcher, uppleva konserter, dricka öl och allmänt ha det riktigt bra.

Hur tror du att ditt liv kommer förändras av Q-grejset?
Och: kommer Q vara del av att avslöja att förintelsen aldrig ägt rum?

Så bra för dig!

OnT;

Q2274;

Did the IG recommend [RR] step down or be fired [speed]?
Why was Rachel Brand removed?
HUSSEIN + MO actively campaigning for the midterm elections?
Normal?
PANIC.
D5.
Q

Haha så patetiskt hur Barack HUSSEIN Obama och Michael Obama har dammats av för att försöka rädda det sjunkade Dems skeppet, om klippen av gråtandes liberaler vid 2016 var en försmak av vad som komma skall så kommer November vara riktigt trevlig underhållning!
Citera
2018-09-25, 06:37
Medlem
Senaste med Kavanaugh är väl att han får jobbet?

Han var nämligen oskuld i highschool..

Vad får det för positiva konsekvenser för Trump att ha kavanaugh?

Han är ju politiskt tillsatt vilket är bra för R och suger för D.
Citera
2018-09-25, 07:17
Medlem
Tampiss avatar
Citat:
Så bra för dig!

OnT;

Q2274;

Did the IG recommend [RR] step down or be fired [speed]?
Why was Rachel Brand removed?
HUSSEIN + MO actively campaigning for the midterm elections?
Normal?
PANIC.
D5.
Q

Haha så patetiskt hur Barack HUSSEIN Obama och Michael Obama har dammats av för att försöka rädda det sjunkade Dems skeppet, om klippen av gråtandes liberaler vid 2016 var en försmak av vad som komma skall så kommer November vara riktigt trevlig underhållning!

Låt säga att Q har rätt och att "Deep State" blir utrensat - hur kommer då ditt liv att påverkas och förändras?
Vad är dåligt i ditt liv idag och på vilket sätt kommer det att bli bättre?
Försöker bena ut hur/om svennebananer skulle påverkas av Q-grejset.
Citera
2018-09-25, 07:30
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nu skrev jag väl precis att jag inte håller med om att Q har ”satt RR” - det har ju gått 10 månader sen Q påstod att han var på väg ut.. Men jag antar att vi får se en jävla massa annat ske inom kort - du har ju utlovat ett avslut på hela härligheten före midterms, så det är ju bara 1 1/2 månad kvar!

Tusentals(?) inlägg och du har fortfarande inte förstått det mest grundläggande! Sen ignorerar du som vanligt vissa saker och borrar ner dig fullständigt i några detaljer och tror det bevisar något. Både du och jag vet dessutom att hade han skrivit att RR ryker för en månad sedan så hade du sagt att ”det hade vem som helst förstått, han skulle skrivit det tidigare!”. Samma sak är det med Sessions, Q är den ENDA(förutom några Twittrare ex.vis ReX Imperator) som säger att han sitter säkert och hade du inte, om än undermedvetet, insett att Q har väldigt mycket rätt, hade du lätt kunnat gissa på honom. Nu törs du inte även fast ALLT annat tyder på motsatsen!

Sluta ljug, jag har lovat(som att jag bestämmer!) att det skulle ha kommit väldigt långt innan midterms annars är både Republikanerna och Q illa ute, inget annat. Nu förefaller det lyckligtvis så att det har hänt väldigt mycket i rätt riktning sedan jag gav ”min” timeline så det ska mycket till, läs motstridiga uppgifter inte förlängd tid, innan jag omvärderar detta.
Citera
2018-09-25, 07:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Tusentals(?) inlägg och du har fortfarande inte förstått det mest grundläggande! Sen ignorerar du som vanligt vissa saker och borrar ner dig fullständigt i några detaljer och tror det bevisar något. Både du och jag vet dessutom att hade han skrivit att RR ryker för en månad sedan så hade du sagt att ”det hade vem som helst förstått, han skulle skrivit det tidigare!”
Det hade i alla fall inte varit ett direkt bevis för att om man tjötar om en massa påståenden tillräckligt länge så får man med mycket stor sannolikhet till slut rätt för åtminstone något av dem..

Citat:
Samma sak är det med Sessions, Q är den ENDA(förutom några Twittrare ex.vis ReX Imperator) som säger att han sitter säkert och hade du inte, om än undermedvetet, insett att Q har väldigt mycket rätt, hade du lätt kunnat gissa på honom. Nu törs du inte även fast ALLT annat tyder på motsatsen!
Hur lång tid skulle detta gälla menar du? Om jag (trots att jag inte tror det) gissar att Session kommer avgå - räcker det om han gör det om ett år eller kanske tre då för att jag också ska "få rätt" som Q?
Och får jag ”rätt” oavsett om han får sparken, avgår eller avlider?

Citat:
Sluta ljug, jag har lovat(som att jag bestämmer!) att det skulle ha kommit väldigt långt innan midterms annars är både Republikanerna och Q illa ute, inget annat. Nu förefaller det lyckligtvis så att det har hänt väldigt mycket i rätt riktning sedan jag gav ”min” timeline så det ska mycket till, läs motstridiga uppgifter inte förlängd tid, innan jag omvärderar detta.
Du har skrivit att man ska ha nått "the point of no return" före midterms. Men det kanske inte betydde något? (FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-09-25 kl. 08:33.
Citera
2018-09-25, 08:38
Medlem
Citat:
Låt säga att Q har rätt och att "Deep State" blir utrensat - hur kommer då ditt liv att påverkas och förändras?
Vad är dåligt i ditt liv idag och på vilket sätt kommer det att bli bättre?
Försöker bena ut hur/om svennebananer skulle påverkas av Q-grejset.

Hörrudu, om Q narrative skulle vara sant så skulle världen bli en bättre plats förutsatt att vi inte får en franska revolutionen, eller Kambodja, backlash och någon ännu sämre tar över.

Det ÄR skenande korruption även i Sverige, exemplen och anekdoterna är otaliga.

Just nu har landet drivits av vänsteraktivister i 4 år med fint resultat som avslutades med den episka gymnasielagen och allt gratis åt alla.
Innan dess drevs det av M i åtta år och allt vårt gemensamma såldes ut för en spottstyver.
Jag har lite svårt att välja vilka som varit värst...

Skulle en grupp sansade tjänstemän med orubblig integritet få för sig att driva Sverige och bara göra det som är bäst för Sverige alltid och inte berika sig själva (finns dom ens...) så skulle iallafall jag lägga min ynkliga röst på dom. Fan, bättre upp, jag skulle ansluta mig till dom och satsa mitt liv på att förbättra Sverige!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in