2018-08-27, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gn11
Anonymous är maktens psyop.

Q
Is
Real

Om vi nu får gå ner oss i konspirationsteorier deluxe,
Läs denna kommentar under videon som det länkades till

Citat:
The Eye
för 7 timmar sedan
LOL Going after Lisa are you?
Well we have all of your Dox.
And you still don't have Q.
This is Fun.
Want to know how you dont have Lisa?
Because you needed us to Validate.
Make good with your time.
Network 23 Winning
Expect us.
Citera
2018-08-27, 12:42
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Skulle du dock få fram någon information som stöder ditt påstående, posta gärna det.
Q har skrivit spaltmeter om McCain, bl a om hans engagemang med Saudiarabien. Saudiarabien är rensat från korruption av kronpris Mohammed bin Salman, som till synes sammarbetar med Trumpadministrationen. Det är inte osanolikt att Saudiarabien har lämnat ut tillräckligt med bevis mot McCain för att kunna döma honom för landsförräderi enbart för sina affärer med dem.

McCain är den fösta att avrättas eftersom fallet mot honom var enkelt (fd militär som kan dömas i militärdomstol och bevis levererade från Saudiarabien). Övriga landsförrädare kommer dömas efter 1/1 2019.

@prayingmedic har skrivit en tråd på twitter om McCain där han går igenom vad Q har sagt mm: https://threadreaderapp.com/thread/1033813628871270400.html
Citera
2018-08-27, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Q har skrivit spaltmeter om McCain, bl a om hans engagemang med Saudiarabien. Saudiarabien är rensat från korruption av kronpris Mohammed bin Salman, som till synes sammarbetar med Trumpadministrationen. Det är inte osanolikt att Saudiarabien har lämnat ut tillräckligt med bevis mot McCain för att kunna döma honom för landsförräderi enbart för sina affärer med dem.

McCain är den fösta att avrättas eftersom fallet mot honom var enkelt (fd militär som kan dömas i militärdomstol och bevis levererade från Saudiarabien). Övriga landsförrädare kommer dömas efter 1/1 2019.

@prayingmedic har skrivit en tråd på twitter om McCain där han går igenom vad Q har sagt mm: https://threadreaderapp.com/thread/1033813628871270400.html

Ok, så international Dog Day och Q har hintat om det tidigare.

Varför avrätta honom i hemlighet?

Vore inte signalvärdet ENORMT om man inför öppen ridå ställde McCain inför en exekutionspluton?
Hela Deep State skulle ju rasa på en vecka av något sådant.
Citera
2018-08-27, 13:11
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Hoppas hoppas på killary redan den här veckan, har en känsla av det !
För att kunna ställas inför rätta i militärdomstol som civil krävs ett brott som klassas som en krigshandling mot nationen. I Hillarys fall är hennes handlingar så pass allvarliga att jag tror att det är möjligt. Därmed inte sagt att jag tror att så kommer ske då det finns andra aspekter att ta i beaktning.

Citat:
Varför avrätta honom i hemlighet?
Det kan vi bara spekulera kring än så länge. Jag ser två huvudanledningar till varför så kan vara fallet, där båda kan vara aktuella.

1. Allmänheten är ännu inte tillräckligt informerade för att kunna förstå vidden av vad McCain har gjort sig skyldig till och skulle därmed kunna reagera i protest med våld. Q har tagit upp detta problem i allmänhet och jag har skrivit om det flera gånger i tråden.

2. McCain har troligtvis tjallat på sina kumpaner i utbyte mot att orsaken till hans död hålls hemlig, åtminstone till en början. McCain har nämligen historik av att avslöja hemlig information till fienden. Han har åtalats för landsförräderi men friats, troligtvis för den skandal en fällande dom skulle leda till. McCains far var nämligen högsta chef över USAs trupper i Vietnamnkriget. McCains ökennamn är Songbird av en anledning...

Mer om landsförrädaren John McCain: https://revengeoftheherd.com/2017/06/30/john-mccain-was-pardoned-for-treason/
Citera
2018-08-27, 13:20
Medlem
Citat:
1. Allmänheten är ännu inte tillräckligt informerade för att kunna förstå vidden av vad McCain har gjort sig skyldig till och skulle därmed kunna reagera i protest med våld. Q har tagit upp detta problem i allmänhet och jag har skrivit om det flera gånger i tråden.

Hörrudu, du sitter ju här och skriver detta på flashback, så värst okänt är det väl inte
Citera
2018-08-27, 13:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Q har skrivit spaltmeter om McCain, bl a om hans engagemang med Saudiarabien. Saudiarabien är rensat från korruption av kronpris Mohammed bin Salman, som till synes sammarbetar med Trumpadministrationen...

Om det låg någon som helst sanning i att Saudiarabien är "rensat från korruption" så borde väl arresteringarna ha upphört redan? Istället arresterar man fortfarande löpande journalister, präster, människorättsaktivister, kvinnorättskämpar och på senaste tiden t.o.m. tidigare fredade Imamer.
Eftersom hälften här inne verkar hata allt som har med Israel att göra kan ni ju t.ex. kolla upp Safar Al-Hawali som frihetsberövas för att ha skrivit en bok som kritiserar BinSalmans nya Israelvänliga retorik.

This unprecedented level of persecution of human rights defenders in Saudi Arabia is a disturbing sign that the crackdown is far from over
Lynn Maalouf

https://www.amnesty.org/en/latest/news/2018/08/saudi-arabia-two-more-women-human-rights-activists-arrested-in-unrelenting-crackdown/

https://www.reuters.com/article/us-saudi-arrests/saudi-arabia-arrests-more-womens-rights-activists-hrw-idUSKBN1JG0VL
https://www.aljazeera.com/news/2018/08/saudi-detains-mecca-imam-challenged-mixed-gatherings-180822105619043.html

Är det detta ni strävar efter med "upprensningar"?
Citera
2018-08-27, 13:49
Medlem
Citat:
Bara för att en individ är avliden kommer jag inte att vända mig till självcensur. Om McCain ville ha min respekt hade han ett helt liv på sig att göra något åt saken. Istället valde McCain att missbruka sin maktställning till egen vinnig till så stor grad att han begick landsförräderi.

Vad hade de att vinna på att avrätta en som snart skulle ha fyllt 82 år?
Citera
2018-08-27, 13:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
2. McCain har troligtvis tjallat på sina kumpaner i utbyte mot att orsaken till hans död hålls hemlig, åtminstone till en början. McCain har nämligen historik av att avslöja hemlig information till fienden. Han har åtalats för landsförräderi men friats, troligtvis för den skandal en fällande dom skulle leda till. McCains far var nämligen högsta chef över USAs trupper i Vietnamnkriget. McCains ökennamn är Songbird av en anledning...

Nja, det verkar mer vara vanligt förtal - dessutom rejält tillbakavisat av folk som faktiskt var på plats..
The allegation that he was a “songbird” during his captivity originated with the group Vietnam Veterans Against McCain, which distributed a flyer to media outlets in South Carolina during his 2008 campaign for the Republican Party’s presidential nomination.

The flyer reportedly referred to him as a “Hanoi Hilton Songbird,” a reference to the “Hanoi Hilton,” the nickname for Hỏa Lò Prison. McCain was imprisoned there between 1967 and 1973 during the Vietnam War, and was tortured by North Vietnamese troops.

The claim was roundly debunked at the time by Politifact, which cited both fellow prisoners of war and author Robert Timberg, who interviewed several POWs while writing John McCain: An American Odyssey, a biography of the senator. “I’ve never known of any occasion in which Sen. McCain provided the North Vietnamese with anything of value,” said Timberg, who died in 2016.
Citera
2018-08-27, 14:59
Medlem
Fittahoras avatar
Deep State advokaten Lanny Davids har tagit tillbaka sitt uttalande om att han har bevis för att Trump har begått maskopi med Ryssland.

Om Cohen sammarbetar med trumpadministrationen genom att rigga en fälla bör man undra vad anledningen bakom varför han anlitade en ökänt ohederlig advokat till sitt försvar. Ännu en fälla?
Citera
2018-08-27, 16:38
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Deep State advokaten Lanny Davids har tagit tillbaka sitt uttalande om att han har bevis för att Trump har begått maskopi med Ryssland.

Om Cohen sammarbetar med trumpadministrationen genom att rigga en fälla bör man undra vad anledningen bakom varför han anlitade en ökänt ohederlig advokat till sitt försvar. Ännu en fälla?

Kan du länka till att han tar tillbaka uttalandet eller är det något du bara säger likt ditt tjafs om att Mccain har blivit avrättad utan en domstol?
Citera
2018-08-27, 16:41
Medlem
Jag vet inte vad ni läser in i denna artikel förutom att Q nog får anses haft rätt med en månads fördröjning.

https://www.zerohedge.com/news/2018-08-27/pope-will-not-say-one-word-following-explosive-testimony-abuse-cover

Jag ser följande,
-Påven är ganska uttalad emot pedofilskandalerna och reser runt och ber om ursäkt, överhuvudtaget är han en ganska liberal påve som varit ganska sansad under sin tid i stolen.
- konservativa krafter har organiserat sig emot honom.
-Q kände till det hela.
-Gör det Q till en av the good guys?
Citera
2018-08-27, 17:45
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jag vet inte vad ni läser in i denna artikel förutom att Q nog får anses haft rätt med en månads fördröjning.

https://www.zerohedge.com/news/2018-08-27/pope-will-not-say-one-word-following-explosive-testimony-abuse-cover

Jag ser följande,
-Påven är ganska uttalad emot pedofilskandalerna och reser runt och ber om ursäkt, överhuvudtaget är han en ganska liberal påve som varit ganska sansad under sin tid i stolen.
- konservativa krafter har organiserat sig emot honom.
-Q kände till det hela.
-Gör det Q till en av the good guys?

Jag kan säga dig att alla som har haft minsta lilla koll på påven och det politiska spel som sker i både Vaticanstaten och inom katolismen visste om att det fanns de som organiserade sig för att gå emot honom, en av mina närmsta vänner som är kristen berättade redan i januari för mig att det aktivt arbetades emot Påven just för att han blandar för mycket av sina egna åsikter in i embetet som påve.

[Edit]

Så det var inte direkt någon stor hemlighet att påven och ärkebiskopar osv inte drar jämt och att det finns de som vill bli av med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in