2017-11-14, 05:46
Medlem
Trolltestets avatar
Det enda som hänt hittills är att folk massarresterats i det sedan länge korrupta Saudiarabien, vilket hände INNAN denna tråd kom till.

I USA däremot, så seglar man vidare som vanligt.

TS said WHAT?
Citera
2017-11-14, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mryang
HRM Queen Elizabeth.

Just detta har jag alltid undrat. England hade hela världen men tappade allt.

Blev man lurad under första och andra världskriget? Samt hade evig skuld till FED ?
Eller styr dom fortfarande ?
Citera
2017-11-14, 07:13
Medlem
MontyBurnss avatar
Just nu pratar de på P1 om att Sessions ska tillsätta en utredning som ska granska HRC. Så det verkar hända saker

Jag menar de säger det tom på ekot.
Citera
2017-11-14, 08:21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Den rika kungliga Saudifamiljen är nu illa ute. En prins i förvar samtidigt som landets nya anti-korruptions-insats startat. Visar sig att prinsarna naturligtvis stod för en stor del av korruptionen själva.

http://www.dhakatribune.com/world/middle-east/2017/11/11/saudi-princess-unveils-kingdoms-dark-side/
Alkoholfester och peeofili - se citat från PRINSESSAN ADEN/Saudi
Citat:
She mentioned one of the most repulsive things: buying and renting the children, especially the orphans, from countries like Bangladesh, Sri Lanka, the Philippines, Djibouti, Somalia, Nigeria, Romania and Bulgaria.
Citat:
The children become the property of those who buy them and are not allowed to leave without permission.
Even the Asian maids who come to work often find themselves in a kind of slave-like position. Young girls are divided into smaller groups and exploited for immoral acts.
Trafficking of white women and exploiting them for sexual practices is also relatively common.

Sen har vi den här tweeten från POTUS:
Citat:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
I will be making a major statement from the @WhiteHouse upon my return to D.C. Time and date to be set.
7:23 am · 14 Nov 2017
Senast redigerad av LuluBrooksie 2017-11-14 kl. 08:35.
Citera
2017-11-14, 08:33
Medlem
LuluBrooksies avatar
Jag måste säga att oavsett vad som händer så är det strålande roligt att läsa tweets från democrats som hulkande och snyftande skriker "jail Jeff Sessions!" "Jeff is a disgrace, Hillary did nothing wrong!" och till Trump "Please dear lord say you are resigning!" mm.
Man kan nästan HÖRA det indignanta darret på rösten.
Citera
2017-11-14, 08:44
Medlem
valiumvaliums avatar
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
I will be making a major statement from the @WhiteHouse upon my return to D.C. Time and date to be set.
7:23 am · 14 Nov 2017

Jääävlar i helvete
Är det inte fan exakt vad q sa bokstav för bokstav?

Om Trump levererar några procent av uppspaltat så har han vunnit allt liksom. Worldgodemperor
Det är spännande som fan
Citera
2017-11-14, 08:47
Medlem
Frihetskrigets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valiumvalium
några procent av uppspaltat så har han vunnit allt liksom. Worldgodemperor
Det är spännande som fan

Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på att det blir åka av! Extremt spännande. Att se HRC i fängelse är en dröm. Tror inte att det kommer att ske, men fan vad jag hoppas.
Citera
2017-11-14, 08:53
Medlem
fugelpitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
De ser det mer som en rolig grej. Händer skit så är det intressant att följa, händer inget så går livet vidare. Inte mer med det.

Jag har följt detta på 4chan från början (och sedan vidare ut på Twitter och bloggar). Har lagt mycket tid att läsa detta de senaste dagarna. Även om min tilltro till Q's legitimitet som någon i DJTs innersta krets sjunkit över tid (Tripcoded Q - sväljs alldeles för enkelt, går att fejka; även tonen i Q's kommunikation känns inte särskilt övertygande med referenser till filmer osv.) kan budskapets styrka likväl öka genom en samlad anon-insats. Detta märks när budskapet når ut på Twitter. Mycket av kunskapssyntesen (via spreadsheeten, där mycket är obestridliga fakta, även om det också innehåller mycket saker som inte är så enkelt och innehåller overifierade konspirationsteorier i sig, som Titanic-historien) är dock i princip en självuppfyllande profetia om budskapet når ut på Twitter osv. och upplyser folk om hur geopolitiken ser ut. Inform the normies via memes. Det tror jag är en rimligare förklaring. Dock har de som postar som Q väldigt mycket detaljerad information.

Vi får se...
Citera
2017-11-14, 09:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Den rika kungliga Saudifamiljen är nu illa ute. En prins i förvar samtidigt som landets nya anti-korruptions-insats startat. Visar sig att prinsarna naturligtvis stod för en stor del av korruptionen själva.

http://www.dhakatribune.com/world/middle-east/2017/11/11/saudi-princess-unveils-kingdoms-dark-side/
Alkoholfester och peeofili - se citat

Sen har vi den här tweeten från POTUS:

Intressant. En rant som följer tweeten är intressant också.

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/930320191699017730

Kolla in creepy Joe Biden bland barn:

https://www.youtube.com/watch?v=Sd8o3WUKP8M

https://www.youtube.com/watch?v=nvK-ze8_0CU

Intressant hur Jeff Sessions slår undan Bidens hand från barnet i slutet av andra klippet, som om han vet vad det är frågan om.
Citera
2017-11-14, 09:05
Medlem
motarbetars avatar
Asså vad i hela helv***.. Hur stor är chansen att Trump tweeta ut texten "I will be making a major statement from the @WhiteHouse upon my return to D.C. Time and date to be set."

Jag tror på slumpen, men detta känns verkligen inte som slumpen. Ge oss en ny bättre värld nu Mr Trump!
Citera
2017-11-14, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Asså vad i hela helv***.. Hur stor är chansen att Trump tweeta ut texten "I will be making a major statement from the @WhiteHouse upon my return to D.C. Time and date to be set."

Jag tror på slumpen, men detta känns verkligen inte som slumpen. Ge oss en ny bättre värld nu Mr Trump!

Detta börjar bli spännande! Men än vågar man inte hoppas.
Citera
2017-11-14, 10:19
Medlem
Guru-Gurus avatar
Hell yeah! Nu kan man kanske börja hålla tummarna för att någon slags (shit)storm verkligen är på väg. Spännande timmar framför oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in