Citat:
Ursprungligen postat av
Pussyking
Du har ju chansen här att helt on topic förklara varför folk/ bottar på twitter och andra ställen är helt besatta av ett ämne, faktiskt så besatta att man utan konkurrens är den som postar mest i olika trådar, utan att ens vara intresserad av ämnet, eller läsa originalkällan, i det här fallet Q:s meddelanden. Och utan att försöka förstå vad Q skriver, snarare försöka missförstå.
Vad driver en sådan människa? Det kanske finns en helt rimlig förklaring. Tills någon kan förklara detta är den troligaste förklaringen en sorts krigsföring, ett försök att hindra information att komma ut.
Om du menar mig så läser jag visst vad Q skriver, dock följer jag inte diskussionerna om honom på twitter. Men om det är en massa bottar som spammar tråden lär det väl helt enkelt vara folk som inte gillar Trump/Qsom djävlas - och såna finns det ju gott om både inom och utanför Amerika. Jag vet väldigt lite om hur bottar funkar men de används väl bara för att sabotera och spamma konton - känns ju jävligt ointressant då de väl inte kan tillföra vare sig nya tankar eller frågeställningar.
”Krigsföring” som du själv beskriver det är väl ett bra ordval, bara sabotage.
Nu när Q dessutom helt verkar ha slutat posta så finns det väl inte så mycket för anons att diskutera heller, så då tar kanske intrycket av en massa bottar över ännu mer?