2018-07-20, 13:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Du har ju chansen här att helt on topic förklara varför folk/ bottar på twitter och andra ställen är helt besatta av ett ämne, faktiskt så besatta att man utan konkurrens är den som postar mest i olika trådar, utan att ens vara intresserad av ämnet, eller läsa originalkällan, i det här fallet Q:s meddelanden. Och utan att försöka förstå vad Q skriver, snarare försöka missförstå.

Vad driver en sådan människa? Det kanske finns en helt rimlig förklaring. Tills någon kan förklara detta är den troligaste förklaringen en sorts krigsföring, ett försök att hindra information att komma ut.
Om du menar mig så läser jag visst vad Q skriver, dock följer jag inte diskussionerna om honom på twitter. Men om det är en massa bottar som spammar tråden lär det väl helt enkelt vara folk som inte gillar Trump/Qsom djävlas - och såna finns det ju gott om både inom och utanför Amerika. Jag vet väldigt lite om hur bottar funkar men de används väl bara för att sabotera och spamma konton - känns ju jävligt ointressant då de väl inte kan tillföra vare sig nya tankar eller frågeställningar.
”Krigsföring” som du själv beskriver det är väl ett bra ordval, bara sabotage.

Nu när Q dessutom helt verkar ha slutat posta så finns det väl inte så mycket för anons att diskutera heller, så då tar kanske intrycket av en massa bottar över ännu mer?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-07-20 kl. 13:30.
Citera
2018-07-20, 15:24
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Stormen har inga partifärger vilket Q sagt tidigt. Det är gott mot ont. Du är blind Snake, för vad som pågår. Men du kommer få krypa till korset så småningom. Detta är djupare än de flesta kan föreställa sig....

Q har sagt att "Patriots have no skin color".
Att han skulle sagt att stormen inte har någon partifärg har jag faktiskt aldrig hört eller läst - hittar det inte heller om du inte tänker på några av Qs allra första inlägg där han skrev "This was a hostile takeover from an evil corrupt network of players (not just Democrats)." - men det är väl logiskt kanske med tanke på att mycket av angreppen har riktats mot t.ex. CIA och FBI snarare än demokrater som grupp.
Uppseendeväckande är det väl ändå att det är så många fler republikaner än demokrater som inte ställer upp till omval - tycker du inte? Om jag själv var republikan och invald skulle jag i alla fall inte vilja lämna om jag trodde på den där stormen och/eller Q, verkar ju dumt att hoppa av i ett sånt läge.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-07-20 kl. 15:42.
Citera
2018-07-20, 17:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag gör ett kort inhopp här med intressant information som cirklar på Twitter.

JFK Jr är Q! Han och hans fru arrangerade sin död i flygolyckan 1999. Han har alltsedan dess planerat "The Plan" med DJT.

Massor av hintar ges av Q (som bara kan förstås när man vet sanningen) och finns utförligt förklarade på Twitter. Även bildbevis när de två sitter bakom Trump på ett rally.

Den som är intresserad kan söka info själv. Jag kommer inte försvara eller svara belackare. Det ger mig inget. Rätt svar kommer så småningom.
Citera
2018-07-20, 23:40
Medlem
Här står det ingenting om Hillary Clinton eller Barack Obama, men det är ändå intressant.

"Sources with links to the intelligence community report that Donald Trump is being investigated for trafficking underage girls into the United States for sexual abuse, under the guise of his shell modeling company, Trump Models.

These sources report that Trump is linked to a Russian-based human trafficking enterprise, where girls and women were kidnapped into sexual slavery. This includes underage girls and minors."

https://patribotics.blog/2017/08/15/pimpotus-trump-models-and-russias-human-traffickers/
Citera
2018-07-21, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Trump gick inte till val med sloganen "Drain the swamp", utan "Make America great again". Kina har höga importtullar sedan länge, vilket trumpadministrationen nu svarar mot med egna importtullar. Handelskriget startades av Kina, inte USA.

Amen. Se min signatur, första meningen.

Ja du har lyckats med en av FB mest motbjudande signaturer

Är fortfaranded lite irriterad över att ingen i denna tråd vill prata Kina, eller Irak eller allt annat som är betydligt större än rape trees och Kim.

Men som de critical thinkers vi tydligen är så diskuterar vi bara det Q säger, inte vad Trump gör.
Citera
2018-07-21, 13:24
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Ja du har lyckats med en av FB mest motbjudande signaturer

Är fortfaranded lite irriterad över att ingen i denna tråd vill prata Kina, eller Irak eller allt annat som är betydligt större än rape trees och Kim.

Men som de critical thinkers vi tydligen är så diskuterar vi bara det Q säger, inte vad Trump gör.

Det är väl mest för att det inte finns något att hämta där, att Q rakt av ignorerar bitar av Trumps politik visar väl antingen på att Q är fejk eller där för att vara en skenmanöver.

Vi börjar för övrigt närma oss slutet av juli, vart är explosionen som vi utlovades? (det kan knappast vara allt negativt runt Trump som var denna explosion)
Citera
2018-07-21, 13:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är väl mest för att det inte finns något att hämta där, att Q rakt av ignorerar bitar av Trumps politik visar väl antingen på att Q är fejk eller där för att vara en skenmanöver.

Vi börjar för övrigt närma oss slutet av juli, vart är explosionen som vi utlovades? (det kan knappast vara allt negativt runt Trump som var denna explosion)

Det kanske var Qs dator som exploderade - vi har ju inte sett en enda livstecken sen den 4:e...
Nåväl, det återstår ju faktiskt 10 dagar för Trump att hinna fucka upp de internationella relationerna ännu värre, sen lär det väl bli lika tyst från Qs entourage som från Q själv..
Citera
2018-07-21, 13:38
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det kanske var Qs dator som exploderade - vi har ju inte sett en enda livstecken sen den 4:e...
Nåväl, det återstår ju faktiskt 10 dagar för Trump att hinna fucka upp de internationella relationerna ännu värre, sen lär det väl bli lika tyst från Qs entourage som från Q själv..

Tror knappast vi lär se en tystnad från dem, de kommer att börja anklaga Q för att ha blivit kapad eller så skjuter de på profetsian
Citera
2018-07-21, 13:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Tror knappast vi lär se en tystnad från dem, de kommer att börja anklaga Q för att ha blivit kapad eller så skjuter de på profetsian
Jo antagligen, men om juli går åt pipan och Q inte återkommer snart så finns det ju inte mycket kvar att prata om förrän mid-terms. Har inget hänt då heller med påstådda massarresteringar och global fred och samverkan samtidigt som man utrotat alla tankar på globalism [sic] så lär det väl ändå bli svårt att fortsätta ens för de mest inbitna fansen.
Citera
2018-07-21, 14:42
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jo antagligen, men om juli går åt pipan och Q inte återkommer snart så finns det ju inte mycket kvar att prata om förrän mid-terms. Har inget hänt då heller med påstådda massarresteringar och global fred och samverkan samtidigt som man utrotat alla tankar på globalism [sic] så lär det väl ändå bli svårt att fortsätta ens för de mest inbitna fansen.

Det visar sig, jag tror iallafall att vi lär se folk som fortsätter blint tro på Q likt det finns de som fortfarande tror på pizzagate
Citera
2018-07-21, 14:51
Medlem
Citat:

Det som väl borde diskuteras är varför Q lagt av.

Han har ju inte uppnåt något mål vare sig för deep state, DT eller white hats egentligen.
Han har satt igång en liten buzz men nu vart det tyst utan pre-announcement.

Sen kan ju både followers och skeptikerna vrida det till att han uppnåt vissa delmål men varför dra ur kontakten nu?
Citera
2018-07-21, 15:10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Det som väl borde diskuteras är varför Q lagt av.

Han har ju inte uppnåt något mål vare sig för deep state, DT eller white hats egentligen.
Han har satt igång en liten buzz men nu vart det tyst utan pre-announcement.

Sen kan ju både followers och skeptikerna vrida det till att han uppnåt vissa delmål men varför dra ur kontakten nu?
Ja det är förvisso märkligt men vad man än gissar lär det ju inte leda till något eftersom vi inte ens vet vem Q är.
Orsaker kan ju vara allt möjligt, som att han/hon/de avlidit, tröttnat, blivit tillsagd av någon med mer inflytande att lägga ner, blivit hotad/utpressad av någon som lyckats avslöja honom, har semester, inväntar någon specifik händelse etc etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in