2018-06-27, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Syrien typ kriget slut ?
NK Inge krig o slut på missilskjutandet.
Iran Folkliga protester mot mullorna, Israels pm stödjer folket/lovat avancerade vattenreningsanläggningar.
Israel ?

Deepstate det här ?

Hade det vart Killary hade jag vetat det var D state.

Det som skaver lite är väl just Israel, jag får inte det att gå ihop.
Citera
2018-06-27, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Det som skaver lite är väl just Israel, jag får inte det att gå ihop.

Fått sin ambassad till Jeusalem efter 1000år
Han fängslade rika Juden benånad, svårt o kritisera trumpen sen när det börjar?
Tror en nämnde någe liknande här förut!
Citera
2018-06-27, 14:09
Medlem
De här "människornas" kortaste planeringstid är 100år därav vikten med hemliga sällskap där planerna går i arv och har gjort sen urminnes tider.

Blir så jävla trött på såna här trådar där folk sitter och tror att de kan få rätsida på saker och ting hemma i sin lägenhet.

Ge upp och be till Jeshua.

Det är det enda vi kan göra.
Citera
2018-06-27, 14:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Är det inte så att det misstänks att Wikileaks har starka kopplingar till ryssland eller har det kommit fram något mer, Julian Assange sitter ju på equadors ambassad, inte ryska ambassaden.

Edward Snowden är väl också misstänkt både för att vara deepstate asset och rysk spion, eller så var han bara en visselblåsare som bara hade ett land att fly till?

Det enda jag egentligen noterat är att wikileaks INTE stödjer trump och det såg lite annorlunda ut i början tycker jag. Jag fick också för mig att Ryssland var pro-trump i början men det hör vi inte mycket om längre.

Enligt Q narrativet drar ju Wikileaks och Trump åt samma håll.
Och det pratades ju länge om att JA skulle åka till USA och släppa bombernas bomb med alla dokument som skulle kasta HRC i fängelse.

Det ÄR intressant att Wikileaks inte är pro-trump för en av dom jobbar inte för vad dom säger sig stå för, Q eller Wikileaks.

Inget är väl direkt bevisat men under perioden 2015-2016 så rapporterade syriska generaler om att Wikileaks aktivt vägrade att lägga upp information rörande ryska trupper.

Så jag är personligen ganska övertygad om att Wikileaks är partiska till Rysslands fördel, frågan är bara hur partiska de är.
Citera
2018-06-27, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Inget är väl direkt bevisat men under perioden 2015-2016 så rapporterade syriska generaler om att Wikileaks aktivt vägrade att lägga upp information rörande ryska trupper.

Så jag är personligen ganska övertygad om att Wikileaks är partiska till Rysslands fördel, frågan är bara hur partiska de är.

Åter till frågan, Wikileaks och Trump och Ryssland var tajta innan valet och kort efter.

Wikileaks är INTE pro-trump idag och kallar Q en deep state operation, eller dom har kallat det tre saker och deep state operation är en av dom.

Vad har ändrats, Trump har ju nästan avslutat syrienkriget, han tar fighten med EU, gör sig ovän med G7 länderna, Q är lyrisk över nedmonteringen av deep state osv.

På papperet ser det ju fortfarande ut som att Trump-Wikileaks-Ryssland drar åt samma håll.

MEN Wikileaks och Ryssland är aviga mot Trump och Q, varför?

EDIT: pro-ryska twittrare/bloggare som jag följde under Ukrainakriget är INTE pro-trump idag, det är lite det jag baserar rysslands negativa inställning till trump på.
Citera
2018-06-27, 14:36
Medlem
Pussykings avatar
Jag tycker uppriktigt synd om alla er försiktiga människor i tråden som är så förtvivlat rädda att våga tro på nånting som man inte kan vara helt säker på finns.

Det har varit det mest spännande jag varit med om, möjligen med undantag för att klura ut vad Lost handlade om, att följa Q och spekulationerna sen slutet av oktober.

Om Q blir en lika stor besvikelse som finalavsnittet av Lost får vi snart veta. Jag överlevde slutet på den tv-serien och jag kommer överleva Q också. Men spänningen av att få följa det i realtid kan ingen ta ifrån en. Kan någon njuta av Lost så här i efterhand? Grejen var ju att följa det när det fortfarande kunde ha ett bra slut.

Här en av dagens Q-poster. Juli blir en spännande månad.

Q !CbboFOtcZs ID: 267e20 No.1918277 📁
Jun 26 2018 22:10:09 (EST)

Desperate agencies do stupid things.
Dead cat bounce.
You may have the site but we have the source.
https://mobile.twitter.com/wikileaks/status/1011441579565953025📁
Panic is good.
Panic is right.
July 2018 - the month the world discovered the TRUTH.
Conspiracy no more.
Time to FEED.
Q
Citera
2018-06-27, 14:39
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Q !CbboFOtcZs ID: 267e20 No.1918277 📁
Jun 26 2018 22:10:09 (EST)

Desperate agencies do stupid things.
Dead cat bounce.
You may have the site but we have the source.
https://mobile.twitter.com/wikileaks/status/1011441579565953025📁
Panic is good.
Panic is right.
July 2018 - the month the world discovered the TRUTH.
Conspiracy no more.
Time to FEED.
Q

Här får ni ju också reda på vad Q anser om Wikileaks, CIA har sajten, men de har Assange(?).
Citera
2018-06-27, 15:21
Medlem
Citat:
Här får ni ju också reda på vad Q anser om Wikileaks, CIA har sajten, men de har Assange(?).

Har CIA Ryssland också?
Dom har ju blivit lika trumpfientliga på senare år som Wikileaks.
Citera
2018-06-27, 15:26
Medlem
Jag försöker igen,

Trump har precis gjort sig ovän med hela G7, eller G6 efter att dom kastade ut Ryssland.

Han inför tullar till allt och alla, utom Ryssland verkar det som, Kanada, Kina, EU?

Han börjar trappa ned i Syrien.

Enligt Q tar han tag i Deep State.

Ovan ser för mig ut som att Ryssland borde vara rätt nöjda med Trump men det är dom absolut inte.

Varför?

Är Ryssland Deept state
Citera
2018-06-27, 15:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Åter till frågan, Wikileaks och Trump och Ryssland var tajta innan valet och kort efter.

Wikileaks är INTE pro-trump idag och kallar Q en deep state operation, eller dom har kallat det tre saker och deep state operation är en av dom.

Vad har ändrats, Trump har ju nästan avslutat syrienkriget, han tar fighten med EU, gör sig ovän med G7 länderna, Q är lyrisk över nedmonteringen av deep state osv.

På papperet ser det ju fortfarande ut som att Trump-Wikileaks-Ryssland drar åt samma håll.

MEN Wikileaks och Ryssland är aviga mot Trump och Q, varför?

EDIT: pro-ryska twittrare/bloggare som jag följde under Ukrainakriget är INTE pro-trump idag, det är lite det jag baserar rysslands negativa inställning till trump på.

Syrienkriget pågår fortfarande, USA har bara dragit sig ur, att han för handelskrig med allt och alla är inte nödvändigtvis något positivt samt att göra sig ovän med 6 av världens största ekonomiska länder är nog knappast något man bör se som positivt.

Att Q är lyrisk och påstår att "deep state" (något som ingen har kunnat enats om vad det är) monteras ner bör väl inte ses som fakta utan snarare som lätta poäng att plocka?

Jag misstänker att anledningen till varför Ryssland vänder Trump ryggen kan vara av två olika anledningen.

Den första anledningen är att de ser ringarna på vattnet, Trump är troligen på god väg ut ur vita huset och det har absolut inget med "deep state" att göra utan det handlar om att Trump är för dum/klumpig för att ens kunna föra sig rent politiskt och därmed direkt skadlig för inte bara USA och Ryssland utan för hela världen då han skapar kaos ovanpå kaos. (detta har absolut inget med Muellers Utredning eller några andra utredningar som har kopplingar rörande Trump och hans valkampanj att göra)

Den andra anledningen skulle vara att Ryssland har insett att de satsade på fel häst under presidentvalet, de trodde att Trump var stabil och att han genuint skulle kunna gynna dem, han är för instabil rent psykiskt och kanske rent av farlig då han får folk att följa honom likt en sekt eller en dödskult, säger han A så säger hans följare A, säger han B nästa dag så säger hans följare att han alltid har menat/sagt B, Ryssland/Putin inser att Trump är farligare än vad de trodde och att utredningar runt Trump, Trumps valkampanj och allt annat rörande det börjar närma sig pudelns kärna och det kan bara sluta på två sätt, antingen så går Trump för långt och gör något som sätter USA i brand eller så blir Trump arresterad för landsförräderi och därmed äventyras även Ryssland på den internationella kartan. (Detta har med Muellers utredningen och allt som medföljer den)

Det finns helt enkelt goda anledningar för Ryssland att inte längre vilja närma sig USA och svaret återfinner man i Trumps agerande, i bästa fall så är Trump och därmed indirekt eller direkt lurendrejare som har lyckats/råkat få för mycket svängrum för deras egna bästa och i värsta fall så är de eller ja åtminstone Trump väldigt, väldigt farlig och antingen så utnyttjar Q detta eller så har Q råkat få samma typ av följe som Trump har med sitt A och B och kan i stort sett säga vad som helst och folk kommer att tro att A eller B är sanningen trots att sanningen kanske är C eller D.

I slutändan så är det dock på tok för tidigt att avgöra rysslandskopplingen till det hela men att Wikileaks och Q nu börjar peka på varandra som "the bad guy" visar på att det finns stora sprickor i det hela

Citat:
Jag försöker igen,

Trump har precis gjort sig ovän med hela G7, eller G6 efter att dom kastade ut Ryssland.

Han inför tullar till allt och alla, utom Ryssland verkar det som, Kanada, Kina, EU?

Han börjar trappa ned i Syrien.

Enligt Q tar han tag i Deep State.

Ovan ser för mig ut som att Ryssland borde vara rätt nöjda med Trump men det är dom absolut inte.

Varför?

Är Ryssland Deept state

Ryssland var inte med i G7, G7 består av Kanada, Frankrike, Tyskland, Italien, Japan, Storbritannien och USA.

G8 var det som Rysslanv var med i, men efter att de vart avstängda så valde de själv att kliva ur G8 runt 2014, USA riskerar väl däremot att kastas ut ur G7 (och därmed skapa G6) om Trump fortsätter att enbart använda politiska möten för att förolämpa de andra nationernas politiska ledare samt nationerna i sig.

Citat:

Vi får väl se vad som sker under nästa månad, vad händer om absolut ingen konspiration som visar sig vara kopplad till wikileaks, Julian Assange eller Trumpadministrationen bevisas vara sann under juli månad?
Senast redigerad av Ondahamstern 2018-06-27 kl. 16:01.
Citera
2018-06-27, 16:55
Medlem
Citat:
Ondahamstern|

Citat:
Den andra anledningen skulle vara att Ryssland har insett att de satsade på fel häst under presidentvalet, de trodde att Trump var stabil och att han genuint skulle kunna gynna dem, han är för instabil rent psykiskt och kanske rent av farlig då han får folk att följa honom likt en sekt eller en dödskult, säger han A så säger hans följare A, säger han B nästa dag så säger hans följare att han alltid har menat/sagt B, Ryssland/Putin inser att Trump är farligare än vad de trodde och att utredningar runt Trump, Trumps valkampanj och allt annat rörande det börjar närma sig pudelns kärna och det kan bara sluta på två sätt, antingen så går Trump för långt och gör något som sätter USA i brand eller så blir Trump arresterad för landsförräderi och därmed äventyras även Ryssland på den internationella kartan. (Detta har med Muellers utredningen och allt som medföljer den)

Har lite samma tanke där, det är väl den enklaste förklaringen, Ryssland och Wikileaks var trumpvänliga för att sedan blir trumpfientliga pga. ovan.

Citat:
Det finns helt enkelt goda anledningar för Ryssland att inte längre vilja närma sig USA och svaret återfinner man i Trumps agerande, i bästa fall så är Trump och därmed indirekt eller direkt lurendrejare som har lyckats/råkat få för mycket svängrum för deras egna bästa och i värsta fall så är de eller ja åtminstone Trump väldigt, väldigt farlig och antingen så utnyttjar Q detta eller så har Q råkat få samma typ av följe som Trump har med sitt A och B och kan i stort sett säga vad som helst och folk kommer att tro att A eller B är sanningen trots att sanningen kanske är C eller D.

Dock så utelämnar du väl alla sanktioner som fanns innan Trump tillträdde och att Trump ville få in Ryssland i G8 igen.

Citat:
Ryssland var inte med i G7, G7 består av Kanada, Frankrike, Tyskland, Italien, Japan, Storbritannien och USA.

Ja ok, petnoga.

Citat:
Vi får väl se vad som sker under nästa månad, vad händer om absolut ingen konspiration som visar sig vara kopplad till wikileaks, Julian Assange eller Trumpadministrationen bevisas vara sann under juli månad?

Q har ju en benägenhet att flytta fram Dagen D hela tiden
Jag tänker nu närmast på midterms som får visa hur populära/impopulära republikanerna är.

Vad tänker du på specifikt under Juli?
(jag har ju väntat sen i Januari på Den Stora Upplysningen).

EDIT;såg nu att Q lovar fireworks under juli, ja ok det är ju ganska definitivt 😀
Senast redigerad av Africanized 2018-06-27 kl. 17:02.
Citera
2018-06-27, 19:46
Medlem
To keep POTUS away from PUTIN failed.
Bolton + PUTIN should scare you.
Enemies are allies.

Vad nu då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto