2018-06-27, 20:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
To keep POTUS away from PUTIN failed.
Bolton + PUTIN should scare you.
Enemies are allies.

Vad nu då?

Menar du att Wikileaks är de "onda" då de öppet säger att Q är fejk?
Citera
2018-06-27, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Menar du att Wikileaks är de "onda" då de öppet säger att Q är fejk?

Är inte wikilik kapad säger många? ?
Citera
2018-06-27, 20:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Känns som att "många" påstår ungefär vad som helst så länge det gör det möjligt för dem att tro på obekräftade teorier om ditt och datt..
Citera
2018-06-27, 21:32
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Det påstås av folk som vill tro att Q är sanningen osv,har Assange sagt något om det?

Hur gick det för övrigt med att Assange skulle flyttas till Schweiz, det var ju snack om att han skulle flyttas dit tidigare i år?
Citera
2018-06-27, 21:34
Medlem
Verifikationerna på Trump-administrationens kopplingar med Q blir bara fler och fler. Igår signerade Trump en mans keps där det stod "WWG1WGA", gav mannen tummen upp och sa "Thank you". För några dagar sen på ett annat rally stannade trump upp och pekade/hälsade på en man i publiken som bar en keps med ett "Q" på:

https://8ch.net/qresearch/res/1836030.html#1836621

Citat:
Q !CbboFOtcZs ID: bbabfa No.1921310 📁
Jun 27 2018 01:18:30 (EST)
Fist pumps re: POTUS / Q encounter =
Keep up the good fight, Patriot.
This will be a very common theme known only to you.
Feel proud.
#Winning
WWG1WGA!
https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/8tzk3w/potus_signed_my_hat_last_night_he_saw_the_wwg1wga/📁
Q

Och Q ångar på med inlägg idag. En folklig revolt i Iran är tydligen på G, vilket har vart ett tema länge från Q. Vi får se hur det löser sig. Många anklagar Q för att få trumpgräsrötterna att stödja en klassisk "deep-state regim change" operation, ala Libyen (Obama & Hillary Clinton) eller Irak (George Bush), med demokratibombningar, militär inblandning i landet, stort mänskligt lidande, osv, och sen efterföljande sekteristiskt kaos i landet.

Hur regimförändringen i Iran kommer gå till blir nyckeln för att bekräfta att Trumpadministrationen verkligen gör vad de lovade under valrörelsen och det Q har lovat - att rensa ut kabalen på riktigt. Blir det en intern folklig revolt där mullorna avsätts av t.ex. iranska militären så är Q och Trump på riktigt. Blir det en klassisk "deep-state regime change" operation av det hela så får vi förklara att Trump och Q är bluffar. Men jag tror på det första, att det blir en intern och hyffsat fredlig revolt där folket och iranska militären avsätter de förtryckande mullorna som hållt tillbaka landets utveckling och förtryckt framförallt kvinnorna i Iran men även folket i stort.

Kom ihåg att det var CIA, MI6 och förmodligen Mossad som avsett Shah:en och satte mullorna vid makten i Iran på 1970-talet. Shahen själv blev också tillsatt på 1950-talet efter att CIA & MI6 kuppat bort nationalisten Mossadeq som ville nationalisera den brittiska oljeindustrin i landet (Anglo-Persion Oil Company, numera känt som British Petroleum). Efter oljekrisen på 70-talet ville Shahen modernisera Iran och framförallt utveckla kärnenergi för att bli av med oljeberoendet. Detta motsatte sig kabalen som såg till att mullorna tog makten så att BP kunde fortsätta utvinna oljan och landets modernisering avstanna.

Kom ihåg att Q redan i höstas, medans Kim och Trump hotade varandra med kärnvapenkrig, pekade ut Nordkorea som en deep-state kontrollerad stat och att situationen skulle löses. Detta har nu blivit verklighet, på ett högst fredligt sätt!
Citera
2018-06-27, 21:38
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Verifikationerna på Trump-administrationens kopplingar med Q blir bara fler och fler. Igår signerade Trump en mans keps där det stod "WWG1WGA", gav mannen tummen upp och sa "Thank you". För några dagar sen på ett annat rally stannade trump upp och pekade/hälsade på en man i publiken som bar en keps med ett "Q" på:

https://8ch.net/qresearch/res/1836030.html#1836621

Och Q ångar på med inlägg idag. En folklig revolt i Iran är tydligen på G, vilket har vart ett tema länge från Q. Vi får se hur det löser sig. Många anklagar Q för att få trumpgräsrötterna att stödja en klassisk "deep-state regim change" operation, ala Libyen (Obama & Hillary Clinton) eller Irak (George Bush), med demokratibombningar, militär inblandning i landet, stort mänskligt lidande, osv, och sen efterföljande sekteristiskt kaos i landet.

Hur regimförändringen i Iran kommer gå till blir nyckeln för att bekräfta att Trumpadministrationen verkligen gör vad de lovade under valrörelsen och det Q har lovat - att rensa ut kabalen på riktigt. Blir det en intern folklig revolt där mullorna avsätts av t.ex. iranska militären så är Q och Trump på riktigt. Blir det en klassisk "deep-state regime change" operation av det hela så får vi förklara att Trump och Q är bluffar. Men jag tror på det första, att det blir en intern och hyffsat fredlig revolt där folket och iranska militären avsätter de förtryckande mullorna som hållt tillbaka landets utveckling och förtryckt framförallt kvinnorna i Iran men även folket i stort.

Kom ihåg att det var CIA, MI6 och förmodligen Mossad som avsett Shah:en och satte mullorna vid makten i Iran på 1970-talet. Shahen själv blev också tillsatt på 1950-talet efter att CIA & MI6 kuppat bort nationalisten Mossadeq som ville nationalisera den brittiska oljeindustrin i landet (Anglo-Persion Oil Company, numera känt som British Petroleum). Efter oljekrisen på 70-talet ville Shahen modernisera Iran och framförallt utveckla kärnenergi för att bli av med oljeberoendet. Detta motsatte sig kabalen som såg till att mullorna tog makten så att BP kunde fortsätta utvinna oljan och landets modernisering avstanna.

Kom ihåg att Q redan i höstas, medans Kim och Trump hotade varandra med kärnvapenkrig, pekade ut Nordkorea som en deep-state kontrollerad stat och att situationen skulle löses. Detta har nu blivit verklighet, på ett högst fredligt sätt!

Pentagon och Sydkorea har dock bekräftat att läget är oförändrat i Nordkorea, kärnvapen är inte avvecklade utan det hela var bara en photoop.
Citera
2018-06-27, 21:39
Medlem
Citat:

Istället för att lägga fokus på vad "många" säger, så kan vi hålla oss till topic och fokusera på vad Q säger:

Citat:
Q !CbboFOtcZs ID: 267e20 No.1918277 📁
Jun 26 2018 22:10:09 (EST)
Desperate agencies do stupid things.
Dead cat bounce.
You may have the site but we have the source.
https://mobile.twitter.com/wikileaks/status/1011441579565953025📁
Panic is good.
Panic is right.
July 2018 - the month the world discovered the TRUTH.
Conspiracy no more.
Time to FEED.
Q

Alltså, deep-state kontrollerar numera Wikileaks sida men Q-team har kontrollen över källorna.

För den som vill spekulera så kan man gissa att deep-state la beslag på wikileaks sidor och twitter någon gång i slutet av valet eller efter valet 2016.
För oss som följde valet noga så minns vi hur tydligt det var hur wikileaks koordinerade sina släpp med, Podesta e-mails och allt vad det var, för att ge maximal positiv effekt för Trump.
Citera
2018-06-27, 21:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Men vad fan.
Men vad fan du får väl läsa vad folk skriver - för mig handlar det främst om huruvida konspirationsteorin har någon substans - tyvärr tror jag det - men inte den substans som anhängarna hoppas ... Jag tror ni blir rövknullade av "främmande makt"..

Citat:
Det hela går ju ut på att folket ska väckas.
Väckas från vad tilll vad?
Själv är jag inte det minsta övertygad om att Trump eller annan alt rightpolitik är"den rätta vägen". Även om jag är höger, även om jag hatar PK, så verkar Qs anhängare stå för fundamentalt andra åsikter än jag själv skulle kunna försvara med ens en tillstymmelse till samvete i behåll.. Men det här är ju inte rätt tråd att diskutera politik.

Citat:
Hur kan DU tro att nån som avslöjar sådana här saker och får igång FOLKET mot konspirationen är en del av KONSPIRATIONEN eller av annan stats underrättelsetjänst.
Det är jag knappast ensam om - det är klassisk desinformation. Frågan jag ställer är snarare - vilken konspiration?

Citat:
Det är ju så dumt eftersom det hela inte utpekar stater.
Nu har du inte riktigt hängt med de senaste dagarna tror jag..

Citat:
]Det utpekar en global konspiration som har pågått länge. Det hela säger ju att världens folk måste vakna och motarbeta en global konspiration. Jag inser att jag skriver för blinda ögon. Men du kommer bli varse, var så säker. Illuminati är verklighet jag har bevis för detta och har själv varit ett offer av en speciell anledning. Därav kommer jag att göra det som förväntas av mig i Stormen.
Vad fint - men jag tror ju inte på Illuminati, ödlemänniskor eller globala judiska NWO-konspiratoner heller.. Men varför tar du inte och lägger fram dina påstådda bevis för Illuminati (i rätt tråd dock) - vi är rätt många som har väntat rätt länge på sådana bevis..
Citera
2018-06-27, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Pentagon och Sydkorea har dock bekräftat att läget är oförändrat i Nordkorea, kärnvapen är inte avvecklade utan det hela var bara en photoop.

Läget oförändrat? Du måste vara en riktigt infantil pappskalle. I höstas hotade Trump och Nordkorea varandra med kärnvapen och Nordkorea sköt missiler hej vilt omkring sig.
Nu har ledarna träffats och kommit överens om att Nordkorea skall avveckla sina kärnvapen. Det är tydligen det som du kallar att "läget är oförändrat".
Citera
2018-06-27, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Vad har ändrats, Trump har ju nästan avslutat syrienkriget, han tar fighten med EU, gör sig ovän med G7 länderna, Q är lyrisk över nedmonteringen av deep state osv.

På papperet ser det ju fortfarande ut som att Trump-Wikileaks-Ryssland drar åt samma håll.

MEN Wikileaks och Ryssland är aviga mot Trump och Q, varför?

Kan det kanske bero på att Muellers utredning angående konspirationsteorin om "russian collusion" som fortfarande är igång? Du får försöka ta till dig konceptet att stater (och organisationer och individer också för den delen) inte alltid kommunicerar sanningen, utan man vill ge sken av en sak med det man kommunicerar medans sakernas tillstånd i själv verket förhåller sig annorlunda. Precis av samma anledning som man inte avslöjar sin hand i ett parti poker.
I det här fallet så skulle det ju ge "russion-collusion" nötterna inom demokraterna och MSM väldigt mycket att skrika sig hesa om ifall ryssland började gå ut och berömma Trump osv.

Vidare så finns det en realpolitisk verklighet även efter Deepstate är borta. Det ligger i allas intresse att utrota detta satans pack, men efter det kommer det fortfarande finnas rivalitet mellan länderna, allt kommer inte bli ett fredligt himmelrike utan realpolitik och geopolitik kommer fortsätta att vara på alla länders agenda, framförallt de tre stora, USA, Ryssland och Kina. Men förhoppningsvis kan världen bli fredligare, och vi slipper förhoppningsvis krigshetsande media, falseflag-attacker som 9/11 eller mordet på JFK, demokratibombningar som leder till massiva flyktingströmmar som i sin tur destabiliserar Europa, och mycket av all annan djävulskap som deep-state ligger bakom.
Citera
2018-06-27, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Något som ÄR intressant är att Wikileaks har sagt ett par gånger att Q är deep state.

Antingen är Q deep state eller så är Wikileaks det

EDIT: tvåa på bollen såg jag...

Q är varken deep state eller mossad. Dessa två makter har verkligen INGENTING att vinna på att folk blir mer konspiratoriskt lagda. Så till vida att det inte finns någon oväntad twist på Q:s alla meddelande. Typ
"Haha" är ni verkligen så dumma att ni trodde på allt detta."
Om så var fallet skulle de slå ut konspirationsteoretiker för all framtid. Nåja, några år iallafall.
Citera
2018-06-27, 22:23
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Läget oförändrat? Du måste vara en riktigt infantil pappskalle. I höstas hotade Trump och Nordkorea varandra med kärnvapen och Nordkorea sköt missiler hej vilt omkring sig.
Nu har ledarna träffats och kommit överens om att Nordkorea skall avveckla sina kärnvapen. Det är tydligen det som du kallar att "läget är oförändrat".

Det var i höstas ja, häromdagen så gick pentagon ut med att mötet inte var mer än ett PR stunt i stort sett, ingen av sidorna har ens försökt göra något sedan dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in