2018-05-02, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Dock så ska man vara vaksam när dessa anklagelser kommer från Israel. De har en lång historia av jävelskap.

Helt klart.
Q hävdar ju att de här anklagelserna från Israel är sanna. Själv är jag fortsatt skeptisk till det. Litar inte ett dugg på Israel som bevisligen sysslat med false-flags under lång tid, som attacken på USS Liberty under 6-dagars kriget 1967: https://www.haaretz.com/us-news/but-sir-its-an-american-ship-never-mind-hit-her-1.5492908

Eller 9/11 där Israel/Mossad med stor sannolikhet var inblandad, ISIS, m.m.

Så när det gäller trovärdigheten här så är nog Iran trovärdigare än Bibbi faktiskt.

Om man utgår ifrån att Israels anklagelser om Iran inte är sanna, så har vi några alternativ vad gäller Q:

1) Team-Q tror på riktigt att Israels bevis stämmer.
2) Team-Q vill få Israel/Bibbi/Mossad att tro att USA/Trump-administrationen tror på deras historia
3) Team-Q är en israelisk PSY-OPS vars syfte är att få USA:s och gräsrötternas stöd för att ge sig på Iran och göra samma process med Iran som med Irak, Libyen och Syrien, dvs förvandla landet till ett kaos, allt för att snabba på processen med att skapa Stor-Israel.

Tiden får utvisa hur det ligger till.

Israel är förövrigt en direkt skapelse av Rothschilds. Jag har svårt att tro på att de som styr Israel inte gör det på deras nåder.
Senast redigerad av tryhardereminem 2018-05-02 kl. 18:30.
Citera
2018-05-02, 19:17
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Helt klart.
Q hävdar ju att de här anklagelserna från Israel är sanna. Själv är jag fortsatt skeptisk till det. Litar inte ett dugg på Israel som bevisligen sysslat med false-flags under lång tid, som attacken på USS Liberty under 6-dagars kriget 1967: https://www.haaretz.com/us-news/but-sir-its-an-american-ship-never-mind-hit-her-1.5492908

Så när det gäller trovärdigheten här så är nog Iran trovärdigare än Bibbi faktiskt.

Om man utgår ifrån att Israels anklagelser om Iran inte är sanna, så har vi några alternativ vad gäller Q:

2) Team-Q vill få Israel/Bibbi/Mossad att tro att USA/Trump-administrationen tror på deras historia
3) Team-Q är en israelisk PSY-OPS vars syfte är att få USA:s och gräsrötternas stöd för att ge sig på Iran och göra samma process med Iran som med Irak, Libyen och Syrien, dvs förvandla landet till ett kaos, allt för att snabba på processen med att skapa Stor-Israel.

Israel är förövrigt en direkt skapelse av Rothschilds. Jag har svårt att tro på att de som styr Israel inte gör det på deras nåder.

Israels bevis har redan pubkterats och pekats ut att vara från innan 2015, och sedan så var det samme person som nu påstår att Iran har kärnvapen som påstod att Irak hade det.

Detta var troligen spiken i kistan rörande trovärdigheten gällande Q
Citera
2018-05-02, 21:10
Medlem
Handsekreterarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Folk spekulerar kring att planen var snudd på identisk handlingen i filmen "Sum of all Fears".

Intressant att man har bytt "bad guy" i filmen till nazister. I boken är det nämligen islamistiska terrorister, som med hjälp av gamla östtyska kommunister bygger en atombomb av en upphittad Israelisk.

Kanske för känsligt för Hollywood?
Citera
2018-05-02, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Helt klart.

Visst är det lustigt/olustigt, för det är ju deep state (Rothschilds mfl) som Trump/Q slåss emot, samtidigt ska Trump då försvara den här "goda vännen" Israel.. Det går inte ihop riktigt.

Sen en annan sak jag hittade. Ett till amerikanskt militärt flyg som störtat. https://www.msn.com/en-us/news/us/military-cargo-plane-crashes-in-georgia-killing-5/ar-AAwE3Fn?ocid=spartandhp
Citera
2018-05-02, 23:20
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskatol
Visst är det lustigt/olustigt, för det är ju deep state (Rothschilds mfl) som Trump/Q slåss emot, samtidigt ska Trump då försvara den här "goda vännen" Israel.. Det går inte ihop riktigt.

Sen en annan sak jag hittade. Ett till amerikanskt militärt flyg som störtat. https://www.msn.com/en-us/news/us/military-cargo-plane-crashes-in-georgia-killing-5/ar-AAwE3Fn?ocid=spartandhp

Man får nog tyvärr fastslå att Q var en psyops för krig mot Iran.
Citera
2018-05-03, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
Man får nog tyvärr fastslå att Q var en psyops för krig mot Iran.

Haha ja det är många som vill leka "vetare", vi vet ingenting!
Spännande ändå, återstår att se ifall det är en enda stor larp eller om Trump måste hålla hatten fint i hand medans pjäserna skiftas runt brädet.

Ingenting i dessa sammanhang händer förrän det händer och då går det på ett ögonblick, fram tills dess kan det ta lång tid.

Men vissa tror ju att det ska hända omedelbart för de lever i någon slags hybris och tror att bara för de "tycker si o så" så ska det ske på en gång annars är det inte så!

Oavsett, om det skulle visas vara totalt fejk, tänk vilket geni denna person är som spelat upp en mud för oss alla, helt fantastiskt i sådant fall och jag tänker inte gråta för att jag "lurats".
Har gett mig timtals med underhållning och spänning. Helt siiik

Och ni som sitter i tråden månad efter månad och gråter och sprider er oxidativa inställning, om Q är fejk, ni är hjärtligt välkommna att avfölja tråden.
Citera
2018-05-03, 00:12
Medlem
Citat:
Spännande ändå, återstår att se ifall det är en enda stor larp eller om Trump måste hålla hatten fint i hand medans pjäserna skiftas runt brädet.

Ingenting i dessa sammanhang händer förrän det händer och då går det på ett ögonblick, fram tills dess kan det ta lång tid.

Men vissa tror ju att det ska hända omedelbart för de lever i någon slags hybris och tror att bara för de "tycker si o så" så ska det ske på en gång annars är det inte så!

Oavsett, om det skulle visas vara totalt fejk, tänk vilket geni denna person är som spelat upp en mud för oss alla, helt fantastiskt i sådant fall och jag tänker inte gråta för att jag "lurats".

Q är ojämn. Bra när det handlar om historia och mindre bra när det gäller dagspolitik. Jag tror inte på Israels presskonferens om Iran. Han har kört det tricket förut. Alla vet hur det slutade.

Om man kollar på kriget i Syrien och Irak så har Israel och Saudiarabien stött ISIS, Al-Qaida. Alltså viktigt ha det i bakhuvudet när Netanyahu försöker rädda sitt eget skinn.

Edit. Samson Option är nyckeln. Israel har kärnvapenladdningar mot Europa och Mellanöstern. Det gäller alltså att få igång nedrustning av Israel. Det är prio 1.
https://en.wikipedia.org/wiki/Samson_Option
Citera
2018-05-03, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Q är ojämn. Bra när det handlar om historia och mindre bra när det gäller dagspolitik. Jag tror inte på Israels presskonferens om Iran. Han har kört det tricket förut. Alla vet hur det slutade.

Om man kollar på kriget i Syrien och Irak så har Israel och Saudiarabien stött ISIS, Al-Qaida. Alltså viktigt ha det i bakhuvudet när Netanyahu försöker rädda sitt eget skinn.

Jag tror inte heller ett skit på Israels förklaring, vore bäst för hela världen om den ockuperade delen blev en stor grop och tog med sig dessa pestbärande vandrande skithögar med sig ner.

Visst, Q är instabil, men tänk ett scenario där du inte får avslöja en hemlighet öppet men måste ge ledtrådar för att folk ska förstå. Det är där skon klämmer.
Citera
2018-05-03, 00:15
Medlem
wtfuks avatar
Citat:

Q är intressant ur många synvinklar. Har ju utbildat en hel drös jänkare i en hel del "tänk", så helt fejk är det inte, men nu såg man agendan tydligt, iofs har Trump varit öppen med Iranfientligheten. Men som det skrivits tidigare i tråden rimmar det illa med att rensa i korruptionsleden.
Citera
2018-05-03, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
Q är intressant ur många synvinklar. Har ju utbildat en hel drös jänkare i en hel del "tänk", så helt fejk är det inte, men nu såg man agendan tydligt, iofs har Trump varit öppen med Iranfientligheten. Men som det skrivits tidigare i tråden rimmar det illa med att rensa i korruptionsleden.

Ja det rimmar illa, men jag personligen tänker då "ha dina vänner nära men dina fiender närmare".
Samson Option stämmer jäkligt väl med just Deep state tänket. Det hotas hela tiden med atombomber hit och dit, var ju ett jävla tjatter i nwo/globalistmedia även i Sverige om kärnvapenkrig för 2-3 månader sen.
Citera
2018-05-03, 00:25
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ja det rimmar illa, men jag personligen tänker då "ha dina vänner nära men dina fiender närmare".
Samson Option stämmer jäkligt väl med just Deep state tänket. Det hotas hela tiden med atombomber hit och dit, var ju ett jävla tjatter i nwo/globalistmedia även i Sverige om kärnvapenkrig för 2-3 månader sen.

Ja så kan det vara, det vore ju isådana fall fantastiskt,
Problemet är alla jävla psykopater som vill tjäna pengar på krig.
De är svårstoppade, man vill ju inte bli likadan för att få bort dem.
https://twitter.com/Ian56789 goes ballistic med info nu, får se hur länge det flödet får vara kvar.
Citera
2018-05-03, 00:56
Medlem
TRUST THE PLAN.
THERE WILL COME A TIME NONE OF THEM WILL BE ABLE TO WALK DOWN THE STREET.
BIGGEST FEAR.
PUBLIC AWAKENING.
Q

http://archive.is/IDBh5#selection-1149.32-1149.45
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här