2018-03-19, 19:07
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Tydligen så är det 3 blodlinjer som Q menar är bovarna, Rotchilds är ju en, den andra var tydligen den där Saudiske familjen som lägligt nog blev bortplockad (Forbes hade 10st Saudis på sina top rikedoms lista som nu är borta från den) Vilken är den 3dje familjen?

Mig veterligen så är inte Rotchilds och Rockefellers och de andra Jude familjerna besläktade.. eller?
Jag gissar på brittiska kungahuset.
Citera
2018-03-19, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Jag gissar på brittiska kungahuset.

Jag läste någonstans att det var påven som var en av de stora i Cabal, dock var det för några månader sedan så mitt minne har kanske fel. Jag har svårt att tro att det brittiska kungahuset har något större verkligt inflytande.
Citera
2018-03-19, 19:56
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Jag läste någonstans att det var påven som var en av de stora i Cabal, dock var det för några månader sedan så mitt minne har kanske fel. Jag har svårt att tro att det brittiska kungahuset har något större verkligt inflytande.
Jag tror och hoppas att påven och Vatikanen är huvudrätten i Q. Utan sina två knähundar, Rothchildklanen och Brittiska kungahuset så faller det korthuset automatiskt.
Citera
2018-03-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Var inte FBI Deep State?

Det finns givetvis element inom FBI som inte är Deepstate, tror det eller ej. Obamaregimen såg givetvis till att sätta sina agenter på de mest inflytelserika positionerna för att precis som McCabe gjort, kunna påverka utredningar. I det här fallet så är det ju Hillary Clintons e-mail utredning som McCabe lämpligen såg till att den blev nedlagd, och säkert massa annat skit. Med ett okorrupt ledarskap i FBI hade Clinton åtalats redan under sommaren 2016 för sin olagliga hantering av e-mail och sekretessbelagd information på sin privata e-mailserver. McCabes fru erhöll hundratusentals dollar utav Clintons för en misslyckad politisk kampanj i Virginia. Det här är ett praktexempel på hur Deepstate agerar för att snärja korrupta människor i sitt nätverk. McCabe är i det stora sammanhanget en småhandlare, en korrupt byråkrat som sålt sig själv till Deepstate.

http://www.foxnews.com/politics/2017/03/15/fbi-official-did-not-disclose-wifes-ties-to-clinton-ally-records-show.html

http://www.foxnews.com/politics/2017/03/15/fbi-official-did-not-disclose-wifes-ties-to-clinton-ally-records-show.html
Senast redigerad av tryhardereminem 2018-03-19 kl. 21:01.
Citera
2018-03-19, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Jag tror och hoppas att påven och Vatikanen är huvudrätten i Q. Utan sina två knähundar, Rothchildklanen och Brittiska kungahuset så faller det korthuset automatiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Påven = Black Pope
Windsor/engelsmännen = en av de judiska stammarna

Black pope för att katoliker brukar kalla jesuiter för dom svarta, bara något en katolik berättat för mig.
Citera
2018-03-19, 21:24
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Tydligen så är det 3 blodlinjer som Q menar är bovarna, Rotchilds är ju en, den andra var tydligen den där Saudiske familjen som lägligt nog blev bortplockad (Forbes hade 10st Saudis på sina top rikedoms lista som nu är borta från den) Vilken är den 3dje familjen?

Mig veterligen så är inte Rotchilds och Rockefellers och de andra Jude familjerna besläktade.. eller?

Tänker du på:
+++House of Saud
++Rothschild
+Soros
?

Så som jag förstått det är Soros bara en skapelse av Rothschild. Alla hans framgångar inom finansvärlden är tack vare brutal insider information. Han är en ekonomisk hitman som man låter vara ansiktet utåt för ohämmad globalism. Ändå så är han "targeted" enligt Q.

Dock måste det finnas flera familjer över Soros med enorm makt och inflytande som är lika farliga som Rothschild. Rockefeller som du nämnde, möjligtvis. Clintons är ingenting i sammanhanget, de står under Soros i hierarkin.
Citera
2018-03-19, 21:26
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Tänker du på:
+++House of Saud
++Rothschild
+Soros
?

Så som jag förstått det är Soros bara en skapelse av Rothschild. Alla hans framgångar inom finansvärlden är tack vare brutal insider information. Han är en ekonomisk hitman som man låter vara ansiktet utåt för ohämmad globalism. Ändå så är han "targeted" enligt Q.

Dock måste det finnas flera familjer över Soros med enorm makt och inflytande som är lika farliga som Rothschild. Rockefeller som du nämnde, möjligtvis. Clintons är ingenting i sammanhanget, de står under Soros i hierarkin.

Du blir tvungen inkludera brittiska kungahuset som står över alla andra kungahus i rangordning.

Vanderbillt, Rockefeller, Wallenberg mfl

Wallenberg har kommit billigt undan för i den globala hierarkin står man långt över de som oftast brukar nämnas.
Citera
2018-03-19, 21:49
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Du blir tvungen inkludera brittiska kungahuset som står över alla andra kungahus i rangordning.

Vanderbillt, Rockefeller, Wallenberg mfl

Wallenberg har kommit billigt undan för i den globala hierarkin står man långt över de som oftast brukar nämnas.

Kom och tänka direkt på Aaron Russo när jag såg att du skrev Rockefeller. Han kan säga var en pionjär i Q sammanhang. Blev heller inte mycket äldre efter att ha avslöjat vad Rockefeller sa till honom. Här är en sevärd intervju som inte låter helt olikt det som utspelar sig i Qanon.
https://www.youtube.com/watch?v=FuinaIm-kd4
Citera
2018-03-19, 21:54
Medlem
Logiken bakom hur Q jobbar och att det är militären
Corroborating Q Drops- Interesting Information

Tror inte jag sett en bättre sammanfattning av logistiken och den blir självklar om man förstår omständigheterna.
Citera
2018-03-19, 21:58
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Du kollade väl på filmklippet där kungen tvingas - han gör det inte frivilligt - göra frimurartecknet innan han går in på audiens hos The Black Pope - jesuitpåven.

100 procent att svenska kungahuset är insyltade i allt detta. Hitlerspåret har ju varit uppe i tråden. Det sägs att Hitler flydde från Tyskland i en av Folke Bernadottes ambulanser.

Måste missat det, lust att länka igen?

Undrar dock fortfarande exakt hur mycket Ryssland vet om alla dessa ljusskygga lirare och deras förehavanden. Tänker de måste ju garanterat sitta på massa komprimerande material om personer som Bill och Hillary Clinton, Obama, Soros, Merkel, Rothschild osv. Var ju snack om att Ryssland hade massa material man tänkte släppa ifall Hillary vann valet.

Spännande tider vi lever i. En flera hundra år gammal maktstruktur håller på att gå käpprätt åt helvete.
Citera
2018-03-19, 22:08
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Du kollade väl på filmklippet där kungen tvingas - han gör det inte frivilligt - göra frimurartecknet innan han går in på audiens hos The Black Pope - jesuitpåven.

100 procent att svenska kungahuset är insyltade i allt detta. Hitlerspåret har ju varit uppe i tråden. Det sägs att Hitler flydde från Tyskland i en av Folke Bernadottes ambulanser.

Ja Folke Bernadotte. Han blev fort en belastning för israelerna när han började prata om hur palestinierna hade det efter kriget. Det fick han inga bonuspoäng för direkt.
https://www.youtube.com/watch?v=48K-5fQGicw
Citera
2018-03-19, 22:09
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Måste missat det, lust att länka igen?

Undrar dock fortfarande exakt hur mycket Ryssland vet om alla dessa ljusskygga lirare och deras förehavanden. Tänker de måste ju garanterat sitta på massa komprimerande material om personer som Bill och Hillary Clinton, Obama, Soros, Merkel, Rothschild osv. Var ju snack om att Ryssland hade massa material man tänkte släppa ifall Hillary vann valet.

Spännande tider vi lever i. En flera hundra år gammal maktstruktur håller på att gå käpprätt åt helvete.

Någon har städat undan SVT-klippet där rothschildkungen Bernadotte ses göra frimurartecknet innan han ska träffa jesuitpåven - The Black Pope.

I Sverige är den franske konungen Bernadotte frimurarnas allra högsta beskyddare - och Påven är högst bland alla frimurare i världen.

https://www.youtube.com/watch?v=uTO9OjHSLx0&t=1145s

EDIT: Snabbspola till 06:15 så ses kung Bernadotte göra frimurartecknet innan han träder in i domkyrkan för att träffa frimurarnas allra högsta representant; The Black Pope
Senast redigerad av rough-justice 2018-03-19 kl. 22:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in