2017-11-14, 00:19
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Är det så? Vart har du läst det?
Ja nu hittar jag det inte bara för det...
Citera
2017-11-14, 00:22
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Är det så? Vart har du läst det?

Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Ja nu hittar jag det inte bara för det...
Sorry, det var visst ett fejkkonto som skrev detta.
Citera
Medlem
Alltså det är uppe i minst 840 stämningar just nu.

https://www.f169bbs.com/bbs/news/512820-there-now-841-sealed-indictments-will-soon-handed-down-washington-insiders

Finns det överhuvudtaget någon substans i detta? Snälla, nämn en som är officiell och verifierad.

Husseins och Khadaffis mördare och beställare bör dö för vad de gjort och för förstörandet av Sunni-Islam. All skit vi har idag i världen är för att globalistpsykopaterna gav sig på sunniterna. Det måste bli ett straff för det.
Citera
Medlem
Don-Dallass avatar
Idag (måndag) bestämdes tydligen att 23 EU-länder ska bilda en militärallians.
http://www.reuters.com/article/us-eu-defence/eu-signs-defense-pact-in-decades-long-quest-idUSKBN1DD0PX?il=0

Citat:
“Today we are taking a historic step,” Germany’s Foreign Minister Sigmar Gabriel told reporters. “We are agreeing on the future cooperation on security and defense issues ... it’s really a milestone in European development,” he said.

The pact includes all EU governments except Britain, which is leaving the bloc, Denmark, which has opted out of defense matters, Ireland, Portugal and Malta. Traditionally neutral Austria was a late addition to the pact.

Är det en slump eller börjar globalisterna bli rädda nu då Trump har amerikanska militären på sin sida?
Citera
2017-11-14, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Man får ju hoppas att det är Trump som börjat dränera träsket.

John McCaine är en vidrigt on människa och är glad att Obama vann iställte för honom. Trots allt on Obama ställde till med.
Får John McCain bestämma så vet vi hur allt slutar, (eller börjar)..
https://www.youtube.com/watch?v=_iKuMVqht4U
Citera
2017-11-14, 00:33
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Dallas
http://www.reuters.com/article/us-eu-defence/eu-signs-defense-pact-in-decades-long-quest-idUSKBN1DD0PX?il=0

Är det en slump eller börjar globalisterna bli rädda nu då Trump har amerikanska militären på sin sida?

Då får de jobba jävligt snabbt och be till gudarna att inte fler får upp ögonen för deras ljusskygga agendor.

Skulle du vara villig att dö för ett "enat globalist-EU" med Soros, Merkel och Rothschilds i spetsen? Tror inte det va. Folk har tröttnat på deras jävla skit.
Citera
2017-11-14, 00:37
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TallyStick
Alltså det är uppe i minst 840 stämningar just nu.

https://www.f169bbs.com/bbs/news/512820-there-now-841-sealed-indictments-will-soon-handed-down-washington-insiders

Finns det överhuvudtaget någon substans i detta? Snälla, nämn en som är officiell och verifierad.

Husseins och Khadaffis mördare och beställare bör dö för vad de gjort och för förstörandet av Sunni-Islam. All skit vi har idag i världen är för att globalistpsykopaterna gav sig på sunniterna. Det måste bli ett straff för det.

Det som är så jävla svårt att veta. Så enormt mycket spammande nu på 4Chan från alla möjliga håll och kanter, märks att någon eller några försöker dränka sidan i skit.

Vilka alla sealed indictments gäller borde vi få veta snart Är Clinton 1 av dessa 841 så blir jag glad.
Citera
2017-11-14, 00:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Dallas

Det som slår mig är hur allt detta bestäms ovanför medborgarnas huvuden. EU, kanske hela etablissemanget om innehållet i den här tråden har någon bäring, är en koloss på lerfötter.
Citera
2017-11-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Sorry, det var visst ett fejkkonto som skrev detta.

Bör du inte fundera på dina egna mentala brister när du okritiskt sprider vidare saker som andra direkt kan avfärda som skit?
Citera
2017-11-14, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Det som är så jävla svårt att veta. Så enormt mycket spammande nu på 4Chan från alla möjliga håll och kanter, märks att någon eller några försöker dränka sidan i skit.

Vilka alla sealed indictments gäller borde vi få veta snart Är Clinton 1 av dessa 841 så blir jag glad.

Jag springer naken jorden runt plus de båtar jag måste ta för att göra det om HRC är en av de stämda. Cross my heart and hope to die. Om hon sedan får livstid utan nåd så gör jag ett varv till.
Citera
2017-11-14, 02:15
Medlem
valiumvaliums avatar
Jag kom att tänka på den här gamla klassikern. Pjäsmann Andersson hade koll på läget för 25 år sedan.
Citera
2017-11-14, 05:34
Medlem
mryangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Självklart är Hillary, Podestas, m.fl inte de som egentligen drar i trådarna. Dessa är bara puppets. Men, man får hoppas att deras fall drar med sig elitens elit ner i skiten, eller åtminstone att folk får upp ögonen vad som faktiskt pågår i världen och att många av deras "ledare" inte har ett skit att säga till om.

Prince Charles being poked in the chest by Ruling Elite: Evelyn De Rothschild - Oligarchy is Real

Hade varit kul att veta vem/vilka det är som gett Clinton/Obama orders. Att invadera länder är knappast de gör på eget bevåg, utan det är specifikt för att gynna vissas intressen. Vilkas?
Enligt "Q" är det nu 3 familjer som styr världen. Rothchilds? Saudis?

HRM Queen Elizabeth.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in