2021-01-08, 15:38
Medlem
Dotards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
I stort sätt ja. Trump trollar och låter alla tro att Biden kommer bli president. Exakt hur Trump kommer bli president vet jag inte, jag känner bara att det kommer bli så.

Aahh det klassiska "Trump 4D chess"!

Killen som inte ens kan fälla ihop ett paraply är vass nog att trolla världens mest uppmärksammade presidentval...
Trump kan en sak jävligt bra, och det är att blåsa de svagsinta och obildade. Han håvar ju in donationspengar så länge slöddret tror på 4 nya år. TMAGA lyckades samla in över 207 miljoner dollar de 3 veckorna som följde efter valet, för att "bekämpa fusket", pengar som till 75% hamnar i Donalds egen ficka.

Det sorgliga är att stora delar av hans hjärndöda följarskara är personer som redan lever på marginalen och som skänker sina sista surt förvärvade slantar till en välkänd svindlare.
Citera
2021-01-08, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Betsy deVos hoppade av från ministerposten i Trump administrationen. Hon är väl syster till Eric Prince som du pratade om? Inga rejäla patriots med andra ord, sviker Trump när det gäller..
Vilka var med och hjälpte finansiera Trump?
Det är Trump som svek dessa.
Trump är inte patriot. Snarare en förrädare.
Citera
2021-01-08, 15:46
Medlem
Citat:
Om Joe Biden blir president den 25e januari kommer jag erkänna att Q och Trump var en bluff. Fram tills dess lever världsbilden.
Var det en avsiktlig eller oavsiktlig felskrivning av datumet?
Citera
2021-01-08, 16:41
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Var det en avsiktlig eller oavsiktlig felskrivning av datumet?
Det var oavsiktligt. 20e januari menar jag.
Citera
2021-01-08, 16:51
Medlem
@rabertpetrosian har lagt upp en film på ticktock när militären lastar massa kontorsråttor i en helikopter.
Citera
2021-01-08, 18:03
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Nu har Trump meddelat att han inte kommer vara på plats den 20:e.
Oddsen stiger för "4 år till"...

Om det stämmer som du säger att du kommer erkänna/inse att du har blivit lurad i flera år så har du min sympati för detta. Kan inte vara lätt. Första gången i så fall som jag upplever att någon som varit långt ner i "kaninhålet" lyckas ta sig ut. Det ger lite hopp om mänskligheten.
Citera
2021-01-08, 18:06
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q planen startade för tre år sedan. Då var den hemlig, fram till nu när resultatet ska redovisas med bevisen på bordet, öppenhet och transparens.
Hur är status med detta?
När redovisas bevisen?
Citera
2021-01-09, 00:29
Medlem
Dotards avatar
Kanske kan vara dags att runda av den här tråden nu...
Kampen mot den djupa statens sataniska, blodsugande pedofiler kulminerade efter nästan 4 år i ett gigantiskt fiasko, som förväntat. Stormen kom aldrig. Q anhängare stämplas nu som inhemska terrorister, t.om. av några av republikanernas mest hängivna Trump-lismare, som Lindsey Graham.

De tragiska individerna som drivit de här galenskaparna drar sig tillbaka bakom sina datorskärmar, iaf tills nästa stolliga konspiration bubblar upp till ytan. Platt jord kanske kan få sig ett uppsving igen?

Likt andra konspirationsteorier var Qanon en galen dyrkan för socialt avvikande individer från det lägre samhällsskiktet med ett massivt mindervärdskomplex som fann en mening och gemenskap i Q. "Jag må sakna utbildning, pengar och karriär, men jag vet nåt som inte du vet, att stormen kommer..!"

Det ironiska i det hela är att dessa dårar hittade sin frälsare i Trump, en man som ärvde en halv miljard dollar och gjorde allt för att bli en del av den elit som Q-anhängarna påstå sig kämpa mot....
Citera
2021-01-09, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotard
... frälsare i Trump, en man som ärvde en halv miljard dollar och gjorde allt för att bli en del av den elit som Q-anhängarna påstå sig kämpa mot....

Trump ärvde bra mycket mer än en halv miljard dollar, närmare 7-8 miljarder om man kollar riktigt snarare än bokfört värde*. Som dessutom har minskat sen dess då han är en rätt kass förvaltare, både när det kommer till förvaltning av kapital och företag.

* Trump orgs paradgren har alltid varit kokta böcker, dvs allt kapital har dragits ut i den riktning som de har tjänat mest på. Hyressättning? Då är fastigheten värd guld. Beskattning? Helt plötsligt blev det ett ruckel. Använda fastigheten som säkerhet i lån? En av NYs fräsigaste fastigheter. Skänka fastigheten som förskott på arv till sonen? Helst plötsligt är det en bit land utan förädling osv.

Vad ska hända med Q nu när Trump twitterkonto är avstängt? Flynn, Powell, etc är också avstängda. Och Parler slängs ut från olika appstores.
Citera
2021-01-09, 02:13
Medlem
Jag tycker att det är udda att Q varit så tyst efter valet.
Handlade allt om att få Trump omvald?
Insåg Q att denne satsat på fel häst?

Citat:
Ok, tack för svaret. Felskrivning av datum kan hända ibland.
Citera
2021-01-09, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Jag tycker att det är udda att Q varit så tyst efter valet.
Handlade allt om att få Trump omvald?
Insåg Q att denne satsat på fel häst?

Ok, tack för svaret. Felskrivning av datum kan hända ibland.
Q är väl hyfsat intelligent såvitt jag förstår. Han insåg att pyramidspelet skulle kollapsa när Trump förlorade valet och drog sig tillbaka.

Hoppas man får veta någon gång vad det var för filur som drog igång Q. Min gissning är någon överårig gamer, runt 35-40, som aldrig hade kunnat föreställa sig vilken uppmärksamhet det skulle få.

Första inlägget skrevs antagligen sent på natten på fyllan och morgonen därpå hade han glömt alltihop. Sedan började det växa.
Citera
2021-01-09, 04:14
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Q är väl hyfsat intelligent såvitt jag förstår. Han insåg att pyramidspelet skulle kollapsa när Trump förlorade valet och drog sig tillbaka.

Hoppas man får veta någon gång vad det var för filur som drog igång Q. Min gissning är någon överårig gamer, runt 35-40, som aldrig hade kunnat föreställa sig vilken uppmärksamhet det skulle få.

Första inlägget skrevs antagligen sent på natten på fyllan och morgonen därpå hade han glömt alltihop. Sedan började det växa.

Nej! Trump spelar 5D backgammon, det är nu det roliga börjar, Trump har trollat hela världen totalt, han kommer inte släppa WH. TRUST THE PLAN!!

Q testar oss bara lite nu såhär precis innan stormen, han vet att hela deep state ryker nu i samband med att Trump annonserar sin second term den 20:e. Q vill bara testa oss om vi verkligen litar på honom.

Qanon och Trump är det bästa som har hänt världen. De har snurrat upp demokraterna på läktaren fullständigt, som nu tror att de har vunnit presidentskapet, senaten och representanthuset. I själva verket är de snuvade på ALLT. Snart börjar det roliga, då kommer ni förstå hur geniala de är. Fram med popcorn. Det kommer behövas massor!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in