2020-11-08, 15:01
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Så ställer man en fråga om man vill ha ett bra svar. Kunde du inte skrivit idiot eller knäppgök istället?

.

Jo det hade jag kunna gjort men jag ville vara trevlig. Släpper Q nåt stort i dag eller är det ett sånt där datum (likt domedagen i sektmiljöer) som hela tiden skjuts upp?
Citera
2020-11-08, 15:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Har inte hört om något fall där republikaner valfuskat detta val.
Vilket - som jag skrev - är fullt naturligt med tanke på att republikanerna ser ut att förlora. Vänta lite så ska du se att det säkert dyker upp ett antal i den där listan jag länkade - det är väl bara det att ingen orkar göra en stor affär av valfusk från republikaner nu när demokraterna redan vunnit ändå.

Jag förstår att du har svårt att "förstå" det. Det är precis som i Europa, främst vänstern som är ute och härjar på gator, misshandlar och förstör. [/quote]
Du får gärna länka en källa som visar att vänstern valfuskar mer än högern.
Citera
2020-11-08, 15:32
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vilket - som jag skrev - är fullt naturligt med tanke på att republikanerna ser ut att förlora. Vänta lite så ska du se att det säkert dyker upp ett antal i den där listan jag länkade - det är väl bara det att ingen orkar göra en stor affär av valfusk från republikaner nu när demokraterna redan vunnit ändå.

Jag förstår att du har svårt att "förstå" det. Det är precis som i Europa, främst vänstern som är ute och härjar på gator, misshandlar och förstör.
Du får gärna länka en källa som visar att vänstern valfuskar mer än högern.[/quote]

Bara att titta i Sverige men det blir OT att utveckla här. Alla vet att S bedrivit valfusk i alla val sedan gott och väl 90-talet i Sverige.
Citera
2020-11-08, 15:37
Medlem
Citat:
Vad menar du? Skulle två snubbar med bilen fulla av vapen ha fullt med (republikanska/demokratiska?) poströster i bilen för att dumpa någonstans? I en annan stat? Är du imbecill?
Nej, men det kanske du är.
Ta't lugnt, drick en Pucko.
Nej, jag kallar dig inte en pucko.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Pucko
Citera
2020-11-08, 15:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Bara att titta i Sverige men det blir OT att utveckla här. Alla vet att S bedrivit valfusk i alla val sedan gott och väl 90-talet i Sverige.
Vad alla på Flashback ”vet” är irrelevant, länka en källa som stöder dina påståenden istället.
Citera
2020-11-08, 17:12
Bannlyst
Citat:
Då kan du kanske fokusera på källorna istället - säg till om du hittar nån amerikansk domare som bestrider detta...
Spännande om röstsedlarna har en hemlig vattenmärkning eller hur
Citera
2020-11-08, 17:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Spännande om röstsedlarna har en hemlig vattenmärkning eller hur
Skulle varit spännande om det inte var för att det hela verkar vara ett missförstånd mellan åklagaren och journalisten. Jag tror inte längre alls att de hade bilen full av fejkade röstsedlar.
Citera
2020-11-08, 17:16
Bannlyst
Citat:
Vad alla på Flashback ”vet” är irrelevant, länka en källa som stöder dina påståenden istället.
Intuition när man vet fiendens modus operandi.
Citera
2020-11-08, 17:20
Bannlyst
Citat:
Skulle varit spännande om det inte var för att det hela verkar vara ett missförstånd mellan åklagaren och journalisten. Jag tror inte längre alls att de hade bilen full av fejkade röstsedlar.
Du låter lite nervös vattenstämpel
Citera
2020-11-08, 17:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Intuition när man vet fiendens modus operandi.

Aha, fast jag godkänner knappast din intuition som källa för den procentuella fördelning av valfusk...
Citera
2020-11-08, 17:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du låter lite nervös vattenstämpel
Läser du ens inläggen du besvarar?
Citera
2020-11-08, 17:35
Bannlyst
Citat:
Läser du ens inläggen du besvarar?
Frågan är om du gör det.
Det är schack matt vattenstämpeln kommer bevisa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in